H2SO4 je napisal/-a:lisko je napisal/-a:če maš večji akku not pol ti ga sam dlje polni.....
to pa sploh ni res, ker npr. če je orginalni alternator narejen da polni akku kapacitete npr. 55Ah, potem akku-ja kapac. npr. 75Ah nikoli ne bo napolnil, ker orginalni akku kapac. 55Ah polni z določenim konstantnim tokom, medtem ko bi moral npr. akku kapac. 75Ah polniti z večjim tokom, zatorej večji akku od orginalnega nikoli ne bo napolnjen kot bi moral biti.
lp, boštjan
DEJ NE GOVORI NEUMNOSTI!!!!
Alternator tudi če je 45A ti BO napolnil 200Ah akumolator, vendar bo to zelo dOOOlgo trajalo!!!
Zakaj ga nebi???
Na alternatorju (45A) to samo pomeni da je to njegov MAX izhodni tok!!! S tem tokon nikoli (zelo redko) fila!!!!Ponavadi fila z par Amperi!!!
Če je aku prazen pa začne bolj filat!!!
Oznaka na Akumolatorju ti pa le pove koliko ima kapacitete, oz kolko časa ga lahko obremenjuješ da teče tok 1 ampera in ti bo zdržal pač tistih 65 Ur.
Pa še to ni res, ker še predno je aku čist prazen, ti ne vžgeš več avta!
-------------------------
zdej pa tko ko je LISKO reku!
običan alternator je ponavadi dovolj!!!
Če imaš pokvarjenega, oz željo po zamenjavi pa tudi ni problema druzga kupit!!
Aku naj bo močnejši od alternatorja (sploh če imaš muziko), zato da pokriva tokovne špice, ki jih alternator ne more!!!
Več Ah ima aku, večji je kratkostični tok, in to ti rabiš, da ti luči ne utripajo!!
luči pa ti bodo vedno utripale!!! (če imaš močnejš muziko) in ti močnejš alternator ne bo pomagal!kvečjemu bolši akumolator!!
lp