Stran 1 od 2

!!!!!!!!!!! problem pri vzigu motorja !!!!!!!!!!! pomoc

Objavljeno: So mar 15, 2003 9:36 pm
Napisal/-a MacTron
Zivjo!

Na pa se je zgodilo tisto najslabse... :( :( se vsedem v avto ,dam kljuc v kljucavnico obrnem na kontakt pocakam da uganse lucka z kljucem (kot vedno = 5sek) hocem uzgat in dela kkhhhhhhhhhhhhhhhh probam se 1x khhhhhhhhhhhhhh nc ... greva s frendam prevert varovalke...vse uredu! vidm da vrti strom je... pogledam svecke snamem eno.. khhhhhhhhhh ...svecka seka.. pismo ne vem kaj naj se poizkusim!
probal sem varovalke, svecko (1no mogoce bi jih moral vec) ,akumolator snel s kleme! nc bolje ..pa se to.. to se mi vedno dogaja tudi zjutraj zadnjih 14dni mogoce ve kaj je problem? al vsaj pravo pot do problema :(((?

avto Hyundai accent 1.5 Glsi 2000

Slika

Objavljeno: So mar 15, 2003 10:27 pm
Napisal/-a *bojci*
Mogoče elektronski vžig oziroma elektronski čok? Hmm, nenazadnje je lahko tudi vžigalna tuljava... V bistvu pa itak vse regulira elektronika..

Si probal z drugim akumulatorjem?

Objavljeno: So mar 15, 2003 10:47 pm
Napisal/-a MacTron
Koda: Izberi vse
Si probal z drugim akumulatorjem?


Ja probal sem z drugim akumolatorjem pa nic bolje (se celo tako da se je zacel smodit kabel na oni strani! (drugi avto je bil prizgan)

Slika

Objavljeno: So mar 15, 2003 11:03 pm
Napisal/-a *bojci*
Če se ti kabel smodil pomeni, da je bil hudo velik tok.

Možna je tudi ena stvar: Izolacija navitja štarterja je že (zaradi temperature) zanič, pa ti vleče velik tok, efekta pa ni (štarter nima moči).

Ali pa je to vse skup vredu, pa je kontaktor štarterja že slab.

Če ti dobro dela štarter preveriš tako, da avto vžgeš po klancu navzdol.

Objavljeno: Ne mar 16, 2003 8:02 am
Napisal/-a MacTron
Bojci_kar je napisal/-a:Če se ti kabel smodil pomeni, da je bil hudo velik tok.

Možna je tudi ena stvar: Izolacija navitja štarterja je že (zaradi temperature) zanič, pa ti vleče velik tok, efekta pa ni (štarter nima moči).

Ali pa je to vse skup vredu, pa je kontaktor štarterja že slab.

Če ti dobro dela štarter preveriš tako, da avto vžgeš po klancu navzdol.


Zivjo!

Hoce reci da naj ene par ljudi naberem pa naj mi po cesti porinejo avto? namesto klanca? bomo tud to probal ...kaj je potem se lahko? ker no zadnja ugotovitev je ta da "einspriz" dela tko bzzzzzz pol pa mal porukas pa bzuuuuzzzuuz pa ne neeeeeeha to delat niti ko vse lucke ugasnejo za test na armaturki kr poje se skoz..?

Slika

Objavljeno: Ne mar 16, 2003 8:41 am
Napisal/-a din
Motor praviš ti normalno obrača, pa pri tem sploh da kakšen glas od sebe ??? Malo me moti da benz pumpa ne neha delat to je tisti zvok bzzzzzz pa bzuuuuzzzuuz :P .Kaj, ko si svečko probaval, a je bila mokra ???. Pa še to zaenkrat, a ima ta motor razdelilno kapo - če ima, jo pozorno preglej, če ni počena ali da je v njej vlaga. Potem pa počasi pridejo na vrsto razni senzorji, pa kabli.....

Bdw kabli se lahko žgejo če so slabi (interspar kabli), ali če jih dolgo mantraš - je povsem normalen pojav.

Objavljeno: Ne mar 16, 2003 11:38 am
Napisal/-a Oberkrainer
Ti, sam če ga mislš po klancu navzdol kej srat dej vsaj v tretjo prestavo,da ti ne bo jermen preskoču,ker pol ga boš pa res samo u grabn še lohk zapelou.....

Objavljeno: Ne mar 16, 2003 2:11 pm
Napisal/-a MacTron
din je napisal/-a:Motor praviš ti normalno obrača, pa pri tem sploh da kakšen glas od sebe ??? Malo me moti da benz pumpa ne neha delat to je tisti zvok bzzzzzz pa bzuuuuzzzuuz :P .Kaj, ko si svečko probaval, a je bila mokra ???. Pa še to zaenkrat, a ima ta motor razdelilno kapo - če ima, jo pozorno preglej, če ni počena ali da je v njej vlaga. Potem pa počasi pridejo na vrsto razni senzorji, pa kabli.....

Bdw kabli se lahko žgejo če so slabi (interspar kabli), ali če jih dolgo mantraš - je povsem normalen pojav.


motor normalno obrne tud bencin se voha iz izpusne cevi, sam problem je pa v tem da nece zagnat oz. se matra akumolator, nimam razdelilne kape ma pa elektroniko... sej jutr bom vidu pa sporocim kaj je oz. kaj bo :(

Slika

Objavljeno: Ne mar 16, 2003 2:14 pm
Napisal/-a MacTron
Bojci_kar je napisal/-a:Če se ti kabel smodil pomeni, da je bil hudo velik tok.

Možna je tudi ena stvar: Izolacija navitja štarterja je že (zaradi temperature) zanič, pa ti vleče velik tok, efekta pa ni (štarter nima moči).

Ali pa je to vse skup vredu, pa je kontaktor štarterja že slab.

Če ti dobro dela štarter preveriš tako, da avto vžgeš po klancu navzdol.


nc dons je lep vreme, sonce naziga ampak nece uzgat tko da ..bo jutr servis to stimov nimam kej zdej! jah no ce bi ze avto spustu al pa rinu km je problem lahko (to pise v knjizici) da pride do pregretja katalitičnega pretvornika a kdo ve kaj je to?

Slika

Objavljeno: Po mar 17, 2003 8:15 am
Napisal/-a keylone
zaganjalnik je slab ali pa pumpa ti ne povlece dovol goriva ce mas elektricno jo kr zamenjaj-odvisno kako je z sveckami ali so mokre lai ne ozgane?pogledat moras drgac je zaganjalnik da se pastorek ne ozobi.

Objavljeno: Po mar 17, 2003 9:04 am
Napisal/-a *bojci*
MacTron je napisal/-a:
Bojci_kar je napisal/-a:Če se ti kabel smodil pomeni, da je bil hudo velik tok.

Možna je tudi ena stvar: Izolacija navitja štarterja je že (zaradi temperature) zanič, pa ti vleče velik tok, efekta pa ni (štarter nima moči).

Ali pa je to vse skup vredu, pa je kontaktor štarterja že slab.

Če ti dobro dela štarter preveriš tako, da avto vžgeš po klancu navzdol.


nc dons je lep vreme, sonce naziga ampak nece uzgat tko da ..bo jutr servis to stimov nimam kej zdej! jah no ce bi ze avto spustu al pa rinu km je problem lahko (to pise v knjizici) da pride do pregretja katalitičnega pretvornika a kdo ve kaj je to?


Glej, sicer ne vem, kaj je to katalični pretvornik (mogoče elektronika?), ampak ti povem, da če ti normalno iskro daje in maš dotok goriva vredu, potem ga brez panike lahko potegneš (pogoj: ključ imej obrnjenega na kontakt zaradi elektronike). S tem lahko preizkusiš edino štarter in kvečjemu akumulator.
Pri vleki pa ga moraš imeti pri manjši hitrosti vlečenja v drugi ali pa v tretji pri večji hitrosti vlečenja.
Sicer pa, einspritz pumpa naredi na začetku bbbbbzzzzzzz, ker mora komoro napumpat (dela nekje 5 sekund). Torej to mora te biti v redu. Edino, kaj je potem še lahko narobe je seveda elektronika, ki tak ali tak danes že vse krmili.

Upam, da ti bo uspelo ugotoviti napako! :wink:

Objavljeno: Po mar 17, 2003 11:09 am
Napisal/-a keylone
ce je takop kot pravis potem je pumpa ok oziroma dela.mozno da ti je ksn del v racunalniku skondenziral.pelji na servis ksn avto mas?

Objavljeno: Po mar 17, 2003 11:32 am
Napisal/-a ice
Mactron, razlogov za to je pri novejših avtomobilih lahko OGROMNO! Meni je na Cliotu npr. crknilo tipalo za temperaturo vode (kazala temperatura minimum) in avto ni več vžgal zaradi tega, ker računalniki so tko pametn ane...

Objavljeno: Po mar 17, 2003 6:28 pm
Napisal/-a kdk
Na splošno ni zdravo preveč zaganjati v prazno , sploh če vohaš bencin tako kot praviš.Nezgoreli bencin pride v katalitični pretvornik ( katalizator ) in je satovje v njem lepo prepojeno z gorivom. Če ti po daljšem zaganjanju potem uspe motor zagnati pa zraven vročih izpušnih plinov zgori še tisto gorivo v katalizatorju in lahko povzroči njegovo pregretje.

Objavljeno: Po mar 17, 2003 7:42 pm
Napisal/-a MacTron
Upam, da ti bo uspelo ugotoviti napako! :wink:


Ja tocno to.. sadaj je avto na servisu in mislim da bom jutri izvedel vse podrobnosti, ki jih sedaj pisemo tukaj... bomo videli je djau taslep :)

Slika

Objavljeno: To mar 18, 2003 7:50 am
Napisal/-a keylone
no da vidimo kaj je bil vzrok?

Objavljeno: To mar 18, 2003 5:56 pm
Napisal/-a MacTron
Takole po vrsti :)

Avto je nared, normalno uzge itd.
vzrok napake... bencinska crpalka (una crpalka ki je potopljena v rezervoarju)
je crknla. Pa se to je povedov, da je to prvi primer pri novejsih letnikih
to je pa to bemo!!

Slika

Objavljeno: To mar 18, 2003 6:16 pm
Napisal/-a din
No super, da so rešli. Upam da ni bilo predrago, al spada pod garancijo???

Objavljeno: To mar 18, 2003 6:21 pm
Napisal/-a MacTron
din je napisal/-a:No super, da so rešli. Upam da ni bilo predrago, al spada pod garancijo???


pod garancijo so mi to zamenjal tko da ni panike... se pa sprasujem kolk je taka crpalka oz. cel komplet ?

Slika

Objavljeno: To mar 18, 2003 6:30 pm
Napisal/-a din
Za Pando je bila okrog 30-40k in smo jo šli popravljat, ampak njemu je zaštekala in ni delala nič zumzum :P , ampak zdaj komaj razmišljam, da se je pol zaradi benz pumpe lučka za einspric prižigala, očitno je imela malo prmalo pritiska - ampak avto je pa šel. Pa kolega je za Merđota S, kupoval benz pumpo in je bila preko 100k (vsaj tako se je hvalo), hec pa je bil, da sploh ni bila kriva benz pumpa :lol: