Stran 1 od 1
Zavorni servis v lj...
Objavljeno: To apr 05, 2005 11:50 am
Napisal/-a Carpenter
Pa se je zgodilo...v centru mesta mi je odpovedal zadnji zavorni cilinder in izpod kolesa se je pocedilo olje...ni veliko manjkalo pa bi bil kabooom ... sedaj pa..ker nisem iz tega konca me zanima če kdo ve za kak dober zavorni servis, da avta ne bom šlepal 100 km daleč... Najbrž je sedaj potrebno menjati vse zadaj-oba cilindra in pakne...ali pač?
Hvala že vnaprej...Lp.
Objavljeno: To apr 05, 2005 11:56 am
Napisal/-a HORSE
Z ineršparom na viču imaš dva...
Objavljeno: To apr 05, 2005 12:12 pm
Napisal/-a GOX
HORSE je napisal/-a:Z ineršparom na viču imaš dva...
Jp un ta drug je menda dost bolši, tko sm slišu
Objavljeno: To apr 05, 2005 2:40 pm
Napisal/-a RedBull™
drugače,če imaš avto še vedno za cesto imaš na baragovi konim kjer imajo tud zavorni servis.....to je bežigrad tam kjer je amz,ac intercar itd...
ja menjat moraš vse komplet....razen če ti ni še lajtnga počla k si napisu da je velik olja izteklo...
Objavljeno: To apr 05, 2005 2:46 pm
Napisal/-a GOX
V Konim bolš da ne greš k sm biu učer tm pa mi je njihov šef prbou da do 20 aprila mi ne morjo zamenat ploščic

, ker majo tako gužvo menda
Objavljeno: To apr 05, 2005 3:33 pm
Napisal/-a PiLLLe
Cilindre pa pakne in ploscice zna zamenjat usak mehanik. Ce si pa kolkr tolk spretn z rokami pa da mas neki orodja pa lahk tut sam
Lp PiLLLe
Objavljeno: To apr 05, 2005 4:06 pm
Napisal/-a Carpenter
hvala horse, sem ga peljal k enemu za šparom...HRIBAR mislim da...no že samo vleka je bla 9000 sit...tu naj bi bilo popravilo z delom vred okrog 32000 sit....na uradnem pa pride okrog 70000 tako da še vedno boljše to kot pa uradni servis menda...bom še obvestil, če je v redu naredu :P
Lp
Objavljeno: Po apr 11, 2005 4:43 pm
Napisal/-a Carpenter
Avto popravljen...zavore delajo kot je treba.
Bi blo fer, da povem še za keri avto gre...ni M6 je pa P405

Objavljeno: Po apr 11, 2005 5:59 pm
Napisal/-a PiLLLe
Carpenter je napisal/-a:Avto popravljen...zavore delajo kot je treba.
Bi blo fer, da povem še za keri avto gre...ni M6 je pa P405

Za puglna 405 si dou tolk? Ha Ha kruta
Aja k je glih pugln 405 dj povej a ce se ti kj zadn deu obcutno bol pogrezne kot spredn pri zaviranju.
LP PiLLLe
Objavljeno: Po apr 11, 2005 5:59 pm
Napisal/-a mevden
ja valda, 32000 da ti zamenja zadnji cilinder? jst sm tud poleti menju cilinder in sicer zadnji desni. zanga sem dal okol 3000 sit, zamenju sm pa sam. vazn je da dobr spucas uno olje z pakn in to je to. furam pa pezoja 106
Objavljeno: Po apr 11, 2005 8:57 pm
Napisal/-a ktmjurca
mevden je napisal/-a:ja valda, 32000 da ti zamenja zadnji cilinder? jst sm tud poleti menju cilinder in sicer zadnji desni. zanga sem dal okol 3000 sit, zamenju sm pa sam. vazn je da dobr spucas uno olje z pakn in to je to. furam pa pezoja 106
Fora je v tem da ce zelis ornk narest menjas poleg zav cilindra se zavorne obloge (pakne) ker se stare napojijo zavornega olja in NIKOLI ne bosta prijemala zadnja kolesa enako. Tako se hitro zgodi da na tehnicnem pades ker je prevec razlike v zavorni ucinkovitosti med levim in desnim kolesom. (sicer se da skombinirati zadevo tako, da "napojene" pakne razvrstis tako da gre na vsak kolo po ena).
Kdor hoce narediti u piko kot jaz pravim bo menjal vse oba zavorna cilindra (saj sta bila oba en dan v avto vgrajena) + pakne+po potrebi zajle rocne (ce se jih ne da namazati in prepucati)+zavorna bobna bi postruzil. Tako se kot serviser izognes morebitnim reklamacijam stranke ces "saj ste imeli prejsnji teden avto na dvigalu sedaj pa zavore spet nekaj nagajajo"
Tako da kar se cene tice meni deluje solidno cepav bi bilo pri meni po vsej verjetnosti celo malo ceneje.

Objavljeno: To apr 12, 2005 11:33 am
Napisal/-a Carpenter
ktmjurca je napisal/-a:mevden je napisal/-a:ja valda, 32000 da ti zamenja zadnji cilinder? jst sm tud poleti menju cilinder in sicer zadnji desni. zanga sem dal okol 3000 sit, zamenju sm pa sam. vazn je da dobr spucas uno olje z pakn in to je to. furam pa pezoja 106
Fora je v tem da ce zelis ornk narest menjas poleg zav cilindra se zavorne obloge (pakne) ker se stare napojijo zavornega olja in NIKOLI ne bosta prijemala zadnja kolesa enako. Tako se hitro zgodi da na tehnicnem pades ker je prevec razlike v zavorni ucinkovitosti med levim in desnim kolesom. (sicer se da skombinirati zadevo tako, da "napojene" pakne razvrstis tako da gre na vsak kolo po ena).
Kdor hoce narediti u piko kot jaz pravim bo menjal vse oba zavorna cilindra (saj sta bila oba en dan v avto vgrajena) + pakne+po potrebi zajle rocne (ce se jih ne da namazati in prepucati)+zavorna bobna bi postruzil. Tako se kot serviser izognes morebitnim reklamacijam stranke ces "saj ste imeli prejsnji teden avto na dvigalu sedaj pa zavore spet nekaj nagajajo"
Tako da kar se cene tice meni deluje solidno cepav bi bilo pri meni po vsej verjetnosti celo malo ceneje.

Tako je..menjati moraš oba cilindra in pakne+postružiti boben...če bi menjal samo cilinder, ki je bil zanič gotovo ne bi bilo izenačeno na obeh straneh...še posebej če ima cilinder na drugi strani za sabo 13 let delovanja, pakne pa tud...sam se dela nisem lotil ker z zadnjimi zavorami in nastavitvijo le-teh nimam izkušenj...pa tudi ne z menjavo zavornega olja...diske in ploščice pa mi ni problem zamenjat saj se pri p405 1.6 radi zvijejo ker niso hlajeni.
Raje dam naredit enemu, ki se na to spozna in plačam 2x več pa bom vsaj siguren...ne bi se rad učil na svojih napakah ko gre za zavore, saj občutek ko se ti pedal med vožnjo pogrezne do podna pa še ročna prime za en k.... ni prov nč fajn verjemite..
Aja, cilindra staneta 12000, pakne 7000, olje 700, +zajle in delo=32000
Pille, avto se mi zadaj nič ne posede, prej se je če so bile stare pakne mokre, drugače pa ne...
LP
Objavljeno: To apr 12, 2005 11:43 am
Napisal/-a Carpenter
ktmjurca je napisal/-a: Tako da kar se cene tice meni deluje solidno cepav bi bilo pri meni po vsej verjetnosti celo malo ceneje.

No, potem drugič peljem k tebi...

..mam pa še en problem, ko se mi diski spredaj segrejejo in ko pritisnem na pedal nekaj poka-ne samo med vožnjo tudi na mestu...sem že vprašal pa mi pravijo, da to ni nič hudega...samo mene vseeno moti...

Baje da je treba nekaj v cilindru podmazat

No, mogoče boš ti vedu ko se s tem ukvarjaš... :P