Stran 1 od 1

Menjalnik

Objavljeno: Sr apr 06, 2005 6:26 am
Napisal/-a vinci
Pozdravljeni.Imam problem na cliotu da se ne prestavlja vredu predvsem ko dam iz tretje v drugo.Prestavlja pa se tako da vcasih gre v drugo prestavo zelo na trdo ali pa mi ga zadrzi na sihronu in potem pade v prestavo.Med prestavljanjem se ne slisi nobenega skrtanja gre samo za to da enostavno ne tece gladko.
Drug problem je pa ta da ko speljujem se zatrese tako da je tezko speljevat da se to ne pojavlja in je motece.
Zdaj me pa zanima ali je za samo prestavljanje in tresenje kriva sklopka da je ze izrabljena ali je na njej kaksna vzmet pocena ali paje lahko vzrok v tresenju v slabih nosilcih od motorja ker se motor zelo obesa naprej nazaj ko izpustim gas ali dodam in ali je za slabo prestavljanje treba zamenjati samo olje v menjalniku.
Gre pa za 1.4 16v motor prevozenih pa ima 62kkm.Hvala.

Objavljeno: Po apr 11, 2005 11:22 am
Napisal/-a vinci
A res nima noben kaksnega predloga kaj bi lahko bilo?

Objavljeno: Po apr 11, 2005 11:38 am
Napisal/-a PiLLLe
Sj si sam odgovoru.

Lp PiLLLe

Objavljeno: Po apr 11, 2005 3:02 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
za tresenje je verjetno kriv nosilec menjalnik/motor.enako je bilo na mojem cliotu.je pa v TPV-ju originalni 5,5k SIT tako da to je đabe, sploh kupiš tistega brez renojevega znakca pa tudi sam ga komot zamenjaš 8) .za trdo pretikanje pa nebi vedu.

Objavljeno: Po apr 11, 2005 3:19 pm
Napisal/-a pugi405
al greš pa v Euroton na Cikavo pa je 8)

Objavljeno: Po apr 11, 2005 3:20 pm
Napisal/-a nebivedu
Boš pol povedal, ko boš zamenjal nosilc, če bo še kej trdo za šaltat u menjalniku. Pomoje se vse mal premakne zarad slabega nosilca, pa se zato težje šalta - ročica se ne giblje tko kt bi se mogla..

Objavljeno: To apr 12, 2005 6:00 am
Napisal/-a vinci
Hvala za te odgovore.Povedat moram se to da sem pred casom ze menjal en nosilec to je tisti ki je postavljen vzdolz vozila ampak stvar ni nic boljsa.Zdaj me pa zanima ce ostali trije mislim da so a lahko oni vplivajo na to pretirano gibanje neglede ce je ta ki sem ga zamenjal namenjen temu da zmansuje te gibe.Ker te nosilci delujejo dobro verjetno samo takrat ko so vsi dobri cim pa eden ali vec postane dotrajan se stvar poslabsa ker tisti ki je se vredu bolj trpi in verjetno tudi prej ali slej popusti.

Objavljeno: To apr 12, 2005 11:28 am
Napisal/-a aaron
Men tud pri cliotu iz 3. v 2. tezko šalta, ampak samo pri hladnem motorju.Iste probleme z tresenjem sem imel pri favoritki,pa ni noben mogel ugotovit kaj bi blo
LP

Objavljeno: To apr 12, 2005 11:51 am
Napisal/-a M3
ok bom tle vprašal. kaj je narobe ko gre iz 2 v 3 tolko težko da kar naenkrat
je tolk mehka ročka da jo lahko u krogu vrtim? :D :D :D :D

še dobro da je u foli ostalo. vem da je neki narobe na tej letvi od ročke,
sam kako da to popravim, namreč bom zdaj en dan se spustil pod avto in bi to rad sam
popravu, en tip mi je reku da so samo ene 4 bunke ven šle in da jih je treba
dat samo not :shock: a mi lahko še kdo malo to razloži. pa kaj menjat da ni
tolko trda ročka, namreč samo včasih in verjetno zato ker je hladen.

sory za malo posmetitve :)

M3

Objavljeno: To apr 12, 2005 12:24 pm
Napisal/-a fiat_tempra
Glede cukanja ti lahko takole svetujem:
1. Zategni ročno in poiskusi speljat z visokimi obrati. Če ti takrat tolče ko sklopka spodresuje potem je kriva zvita lamela, izskočen feder z mesta (skratka sklopka).
2 . Če se ti med vožnjo tudi istočasno pojavlja kakšen šum oziroma brenčanje v menjalniku je za to kriv ležaj na prvi osovini, kjer so nmeščeni zobniki. V primeru da je ležaj fuč ti avto začne trest šele ko sklopka prime v celoti in ne pri spodrsavanju.
3. Če ni nič od zgornjih dveh točk potem je mogoče res nosilec.

LP

Re: Menjalnik

Objavljeno: To apr 12, 2005 6:52 pm
Napisal/-a pkucler
vinci je napisal/-a:Pozdravljeni.Imam problem na cliotu da se ne prestavlja vredu predvsem ko dam iz tretje v drugo.Prestavlja pa se tako da vcasih gre v drugo prestavo zelo na trdo ali pa mi ga zadrzi na sihronu in potem pade v prestavo.Med prestavljanjem se ne slisi nobenega skrtanja gre samo za to da enostavno ne tece gladko.
Drug problem je pa ta da ko speljujem se zatrese tako da je tezko speljevat da se to ne pojavlja in je motece.
Zdaj me pa zanima ali je za samo prestavljanje in tresenje kriva sklopka da je ze izrabljena ali je na njej kaksna vzmet pocena ali paje lahko vzrok v tresenju v slabih nosilcih od motorja ker se motor zelo obesa naprej nazaj ko izpustim gas ali dodam in ali je za slabo prestavljanje treba zamenjati samo olje v menjalniku.
Gre pa za 1.4 16v motor prevozenih pa ima 62kkm.Hvala.


JAZ IMAM TUDI TA PROBLEM PRI SWIFTU AMPAK SE MENJALNIK NEKOLIKO LAŽJE PRESTAVLJA. POZANIMAL SEM SE ŽE ZA ZAMENJAVO SKLOPKE ZAENKRAT MI ŠE NE DRSI TAKO DA ZA NEKAJ ČASA BO ŠE. MENJALNIK PA ČE GRE NA TRDO POMENI DA BO ČEZ ČAS POTREBNO MENJAT SINHRONE. JAZ SEM IMEL ŠKODO OD PRVEGA ZAČETKA JE VSE DELALO NORMALNO POTEM IZ MESCA V MESEC PA ZMERAM SLABŠ TAKO DA MI JE NAZADNJE ZAČELO ŠKRTAT IN POTEM ENOSTAVNO NI VEČ BILOBRZINE

Objavljeno: To apr 12, 2005 9:47 pm
Napisal/-a AgitatoR
aaron je napisal/-a:Men tud pri cliotu iz 3. v 2. tezko šalta, ampak samo pri hladnem motorju.Iste probleme z tresenjem sem imel pri favoritki,pa ni noben mogel ugotovit kaj bi blo
LP


Pri favoritki men potrese vsakič ko šaltam v nižjo. Mehank je reku da je lamela v rit. Mam na zalogi menjalnik ki dela BP in bom menjal.