Stran 1 od 2

Oprijem vozila

Objavljeno: Ne apr 10, 2005 10:59 am
Napisal/-a HONDEK
Kako bi pri avtu dosegel, da bi ti zadnja kolesa stala navzven, tako kot pri športnhih avtomobilih?

Objavljeno: Ne apr 10, 2005 11:11 am
Napisal/-a phoebus
Najbolš da daš v prtljažnik 5 gajbic krompirja... :P

Objavljeno: Ne apr 10, 2005 11:13 am
Napisal/-a MapleLeaf
phoebus je napisal/-a:Najbolš da daš v prtljažnik 5 gajbic krompirja... :P

ROFL :D :D

Objavljeno: Ne apr 10, 2005 11:16 am
Napisal/-a Tac
Pejd na optiko pa povej kaj bi rad, vse se da zrihtat. ;) Slaba stran tega je da ti bo hitrej gume neslo po notranji strani, oprijem pa se bo zagotovo izboljašal.

Objavljeno: Ne apr 10, 2005 11:19 am
Napisal/-a _BiStRi_
...Sama predelava le tega: Če te zanima, ti lahko dam kak naslov, kje bi ti lahko to predelali?


L.p Bistri...

Re: Oprijem vozila

Objavljeno: Ne apr 10, 2005 11:28 am
Napisal/-a RedBaron
HONDEK je napisal/-a:Kako bi pri avtu dosegel, da bi ti zadnja kolesa stala navzven, tako kot pri športnhih avtomobilih?


Odvisno od zadnje preme!
Pri poltogi (ali togi) nimaš kaj štelat, tudi pri posamičnih obesah ni nujno da lahko nastavljaš.

Re: Oprijem vozila

Objavljeno: Ne apr 10, 2005 12:47 pm
Napisal/-a RedBull™
RedBaron je napisal/-a:
HONDEK je napisal/-a:Kako bi pri avtu dosegel, da bi ti zadnja kolesa stala navzven, tako kot pri športnhih avtomobilih?


Odvisno od zadnje preme!
Pri poltogi (ali togi) nimaš kaj štelat, tudi pri posamičnih obesah ni nujno da lahko nastavljaš.

tako je,zadaj se le pri redkih avtomobilih nastavlja optika npr. pri nekaterih bmw-jih ter mercedes-ih za ostale pa ne vem....

Re: Oprijem vozila

Objavljeno: Ne apr 10, 2005 2:26 pm
Napisal/-a PiLLLe
šmeks je napisal/-a:
RedBaron je napisal/-a:
HONDEK je napisal/-a:Kako bi pri avtu dosegel, da bi ti zadnja kolesa stala navzven, tako kot pri športnhih avtomobilih?


Odvisno od zadnje preme!
Pri poltogi (ali togi) nimaš kaj štelat, tudi pri posamičnih obesah ni nujno da lahko nastavljaš.

tako je,zadaj se le pri redkih avtomobilih nastavlja optika npr. pri nekaterih bmw-jih ter mercedes-ih za ostale pa ne vem....


Je pa se ena fora :) podlozke pod sraufe od osi ;) sj vete uni 4je k drzijo os :P :D na taspodna dva se da 2 3 podlozke in guma vn strli :D

Lp PiLLLe

Re: Oprijem vozila

Objavljeno: Ne apr 10, 2005 3:39 pm
Napisal/-a monster_d
šmeks je napisal/-a:
RedBaron je napisal/-a:
HONDEK je napisal/-a:Kako bi pri avtu dosegel, da bi ti zadnja kolesa stala navzven, tako kot pri športnhih avtomobilih?


Odvisno od zadnje preme!
Pri poltogi (ali togi) nimaš kaj štelat, tudi pri posamičnih obesah ni nujno da lahko nastavljaš.

tako je,zadaj se le pri redkih avtomobilih nastavlja optika npr. pri nekaterih bmw-jih ter mercedes-ih za ostale pa ne vem....


Yugo :[]

Objavljeno: Ne apr 10, 2005 8:09 pm
Napisal/-a HONDEK
Sem ugotovil, da se mi nič ne splača delat na avtu, ker sem bil prej na kanalu z njim pa sem vido, da je že celo podvozje rjavo, pa je najbolše cel avto menjat.
pa vseeno hvala za odgovore!

Objavljeno: Ne apr 10, 2005 9:05 pm
Napisal/-a AgitatoR
Pa kaj nima Yugo tega že serijsko ? :P

Objavljeno: Ne apr 10, 2005 9:08 pm
Napisal/-a iKst
Drugače se za te nastavitve kupi posebne vijake. Išči na eBayu Camber bolts. Sicer pa sploh veš zakaj bi nastavljal naklone koles ?

Objavljeno: Ne apr 10, 2005 10:02 pm
Napisal/-a HONDEK
Samotar je napisal/-a:Pa kaj nima Yugo tega že serijsko ? :P

Ja ma nažalost :( :(

Objavljeno: Ne apr 10, 2005 10:05 pm
Napisal/-a HONDEK
iKst je napisal/-a:Drugače se za te nastavitve kupi posebne vijake. Išči na eBayu Camber bolts. Sicer pa sploh veš zakaj bi nastavljal naklone koles ?

Ja vem ja. Bolši oprijem na cestišču. To sem vido včeraj na eni Hondi CRX v MBju, ko se ga je tero v krožnega. Pol ko pa je stal na križišču se mu je naklon full vido. Po moje mu je gume tud vredi PAPALO :lol: :P :P

Objavljeno: Po apr 11, 2005 9:44 pm
Napisal/-a torstorm
lamborghini murchielago ima tako zadaj,samo ima gor konusne gume ki jih enakomerno poje.

Objavljeno: Po apr 11, 2005 11:51 pm
Napisal/-a monster_d
Samotar je napisal/-a:Pa kaj nima Yugo tega že serijsko ? :P


Jaz pa sem zmerom hoto gume poravnat, je pilo gumo da je brezveze :twisted:
Bolj si ga spusto bolj si mel na x kole :D

Objavljeno: To apr 12, 2005 1:20 am
Napisal/-a iKst
torstorm je napisal/-a:lamborghini murchielago ima tako zadaj,samo ima gor konusne gume ki jih enakomerno poje.


Jao. In kaj so potem pridobili z nagibom kolesa, če so gume v konus ?

Kolesa so nagnjena zato, da je v ovinku, ko se avto nagne na cesti večja površina gume. Če bi imel avto gume v konus nebi s tem naredili popolnoma nič. Je pač treba najdit kompromis med pobiranjem gum, stabilnostjo pri vožnji naravnost in oprijemom v ovinkih.

Pa FWD avtomobili ne rabijo ravno veliko negativnega previsa zadaj, kvečjemu spredaj je koristen, da malo izniči understeer. Ampak to so tako fine nastavitve, da je brezveze to delat dokler niso ostale komponente podvozja dobro nastavljene. Če imaš še serijske gumice na amortizerjih (zgoraj, kjer je pritrjen na karoserijo) in en povprečen avto brez ojačitev karoserije se vse skup tako zvija in deformira, da takih nastavitev sploh ne boš opazil, razen po zlizanih gumah.

Objavljeno: To apr 12, 2005 7:00 am
Napisal/-a HONDEK
Zaj sem nabavo 2.Yugeca pa ga bom samo dol spusto pa širče gume+distančniki, za naklon gum pa se ne splača, preveč gume papa :P

Objavljeno: To apr 12, 2005 10:03 am
Napisal/-a torstorm
iKst je napisal/-a:
torstorm je napisal/-a:lamborghini murchielago ima tako zadaj,samo ima gor konusne gume ki jih enakomerno poje.


Jao. In kaj so potem pridobili z nagibom kolesa, če so gume v konus ?

Kolesa so nagnjena zato, da je v ovinku, ko se avto nagne na cesti večja površina gume. Če bi imel avto gume v konus nebi s tem naredili popolnoma nič. Je pač treba najdit kompromis med pobiranjem gum, stabilnostjo pri vožnji naravnost in oprijemom v ovinkih.

Pa FWD avtomobili ne rabijo ravno veliko negativnega previsa zadaj, kvečjemu spredaj je koristen, da malo izniči understeer. Ampak to so tako fine nastavitve, da je brezveze to delat dokler niso ostale komponente podvozja dobro nastavljene. Če imaš še serijske gumice na amortizerjih (zgoraj, kjer je pritrjen na karoserijo) in en povprečen avto brez ojačitev karoserije se vse skup tako zvija in deformira, da takih nastavitev sploh ne boš opazil, razen po zlizanih gumah.

so pridobili veliko, samo zgradba teh gum ni takšna kot pri teh kot jih uporabljamo mi, deluje na istem principu kot je napisano zgoraj, samo z razliko da gumo poje enakomerno.Problem pri ravno stoječih gumah je v tem ,da se zaradi deformacije gume obnaša avto enako kot če bi bile nagnjene navznoter, pri poševno nagnjenih pa zaradi tega ko močno voziš v ovinke so gume v bistvu ravno (zaradi deformacije) vendar je na eno mesto večji pritisk in se zato bolj obrablja.Če pa so gume v konus in so stene močno ojačane pa se gume zelo malo deformirajo in je v bistvu enak učinek kot pri poševno nagnjenih gumah( vendar zato mora biti tu feltna poševno da je stična površina gume na cesto ravna).Tako so nam razložili v tovarni lamborghini.

Objavljeno: To apr 12, 2005 1:55 pm
Napisal/-a HONDEK
:clapclap