Stran 1 od 1

alternator

Objavljeno: To apr 12, 2005 11:45 am
Napisal/-a aaron
zanima ne priklop alternatorja od R5.Predvsem d+ in b+;kdaj ma slednji napetost in kdaj je ne sme imeti!Vezava.
NUJNO!!!
Hvala za odgovore.
LP

Objavljeno: To apr 12, 2005 12:14 pm
Napisal/-a Gricko
a nisi ti že neki spraševal okol tega??
glede na to, da nimaš blage veze, se nebi raje zapeljal do kakega električarja in ti on zveže, kakor da kaj narobe priklopiš pa še novega skuriš...

Drgač pa je en priključek za vzbujanje in kontroilno lučko , en je za obratomer, en večji je za priklop +!! maso dobiš, ko ga prišravfaš na avto!!
Kako je ker vznačen pa ne vem na pamet, sicer ti pa isto piše na starem, tako da poglej, preden odklopiš in drugega priklopi isto nazaj...

Objavljeno: To apr 12, 2005 2:05 pm
Napisal/-a lisko
Gricko je napisal/-a:a nisi ti že neki spraševal okol tega??
glede na to, da nimaš blage veze, se nebi raje zapeljal do kakega električarja in ti on zveže, kakor da kaj narobe priklopiš pa še novega skuriš...

Drgač pa je en priključek za vzbujanje in kontroilno lučko , en je za obratomer, en večji je za priklop +!! maso dobiš, ko ga prišravfaš na avto!!
Kako je ker vznačen pa ne vem na pamet, sicer ti pa isto piše na starem, tako da poglej, preden odklopiš in drugega priklopi isto nazaj...


Ne kompliciraj :D
B+ pomeni Batery.......... d+ točno ne vem kaj pomen v originalo..... pride pa tja kabl od reglerja ( ščetk) .
b je glavni tok.... mali d je vzbujevalni tok.

Objavljeno: To apr 12, 2005 4:10 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
komplicirate.poglej kako je ta stari priklopljen pa si magari zapiši, pol pa še novega tako priklopiš.basta 8)

Objavljeno: To apr 12, 2005 8:21 pm
Napisal/-a hermand
B+ oznaka pomeni stalni tok,
D+ oznaka pomeni vzbujevalni tok, ki ga dobi preko kontrolne lučke v armaturi in ima tok takrat, ko daš kontakt.

Objavljeno: To apr 12, 2005 11:24 pm
Napisal/-a aaron
Ne kompliciraj :D
B+ pomeni Batery.......... d+ točno ne vem kaj pomen v originalo..... pride pa tja kabl od reglerja ( ščetk) .
b je glavni tok.... mali d je vzbujevalni tok.[/quote]

Tocno to sem rabil lisko!Gre za to da gre za en agregat k ni nikoli imel alternatorja ampak dinamo,ki pa zal ne polni dovolj.Torej odpade da bi pogledal kako je blo prej zvezano.Torej ce prab razumem ma un kbel cevelcek napetost samo takrat ko je kontakt ali ne?
Hvala vsem za odgovore!
LP!

Objavljeno: Če apr 14, 2005 10:28 pm
Napisal/-a powerDm
Edn mi je reku da so lahka za pacane krtačke da ti ne fila dost :roll:
Ali ima krtačke :oops: :?: Če jih ima,kje so :oops: in kako se pride do njih :oops:

Objavljeno: Pe apr 15, 2005 12:53 am
Napisal/-a powerDm
Plis :oops: ;)

Objavljeno: Pe apr 15, 2005 4:12 am
Napisal/-a lisko
powerDm je napisal/-a:Edn mi je reku da so lahka za pacane krtačke da ti ne fila dost :roll:
Ali ima krtačke :oops: :?: Če jih ima,kje so :oops: in kako se pride do njih :oops:

Itak da jih ma. Tam ko pride en konektor gor z dvema kablama...... tam spodi so ščetke..... zašravfane gor z dvema šravfama..... nimaš 5 minut dela da jih dobiš dol :)

Objavljeno: Pe apr 15, 2005 9:59 pm
Napisal/-a powerDm
A pa so ščetke iste pri vseh R5 (GTT,GTE,kampus,19...) :?:

Objavljeno: So apr 16, 2005 1:31 pm
Napisal/-a lisko
powerDm je napisal/-a:A pa so ščetke iste pri vseh R5 (GTT,GTE,kampus,19...) :?:


Nop...... za 1.1 campus ki je narjena u slo ma gor ščetke od jugiča ( iste) in en sam kabl..... pridejo 1800sit
Francoske in pa dizli ter mislim da gt turbo in pa 1.7 pa majo gor ščetke ki ma dva kabla....
In za mene pridejo 12 jurjo...... tko da če kdo ve za original ščetke za petko diizla ki bi ble krepko ceneje... naj mi prosim javi....

Objavljeno: So apr 16, 2005 5:16 pm
Napisal/-a powerDm
Moje ščetke so še vredu :D (preverjeno) sam ne fila zadost :cry: ,ga pa danes pelam k mehaniku ki mi bo zrihtau to, ti pa sporočim kolk me bo prišlo ;)
Pravijo da rade crknejo neke diode ki so tam ko so ščetke,lahka da ti sam ena ščetka ne dela pa je že ku.... :evil:

Objavljeno: Ne apr 17, 2005 7:45 am
Napisal/-a hermand
lisko je napisal/-a:
powerDm je napisal/-a:A pa so ščetke iste pri vseh R5 (GTT,GTE,kampus,19...) :?:


Nop...... za 1.1 campus ki je narjena u slo ma gor ščetke od jugiča ( iste) in en sam kabl..... pridejo 1800sit
Francoske in pa dizli ter mislim da gt turbo in pa 1.7 pa majo gor ščetke ki ma dva kabla....
In za mene pridejo 12 jurjo...... tko da če kdo ve za original ščetke za petko diizla ki bi ble krepko ceneje... naj mi prosim javi....


Zakaj pa ne menjaš samo krtačk, pridejo okoli 400 sit 2kosa.

Objavljeno: Ne apr 17, 2005 12:30 pm
Napisal/-a lisko
hermand je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
powerDm je napisal/-a:A pa so ščetke iste pri vseh R5 (GTT,GTE,kampus,19...) :?:


Nop...... za 1.1 campus ki je narjena u slo ma gor ščetke od jugiča ( iste) in en sam kabl..... pridejo 1800sit
Francoske in pa dizli ter mislim da gt turbo in pa 1.7 pa majo gor ščetke ki ma dva kabla....
In za mene pridejo 12 jurjo...... tko da če kdo ve za original ščetke za petko diizla ki bi ble krepko ceneje... naj mi prosim javi....


Zakaj pa ne menjaš samo krtačk, pridejo okoli 400 sit 2kosa.


To sem zadnjič lih na enem svifteku delu...... so šle ščetke u falus pa se ni dobilo kje celga reglerja..... pa sem sam stare ščetke ven odlotal pa vzel stare od jugiča..... jih mal prepilu..... pa zalotal not nazaj.... in stvar dela....
Ampak nekak za mojga se mi to ne da :D :P Raj nekje vse skupi novo dobim.... sam 12 jurjo ap res ne dam:)

No sej če ne bo druge bom mogu to nardit.... ampak fora je da fila zadost.... ampak napetost niha med 11 in pa 15V .... kar pa sumim neki druzga kot pa ščetke... (prav luči utripajo)
Ampak do sedaj še ni blo blemov.... pač ko ne bo več dost polno bom pa šravfo :)