Okvare na vozilih in zanesljivost
Objavljeno: To apr 26, 2005 9:46 am
Zanima me kateri avtomobilski proizvajalec je najbolj zanesljiv. Poizkusite napisati kar ste popravljali ali zamenjali na vašem jeklenem konjičku.
Polo VOLKSWAGEN 1.3 letnik 1995, prevoženih ~165.000 km
- ~50.000 km zamenjava počene plastike pri prestavni ročici, ki onemogoča prestavljanje v vzvratno vožnjo brez da bi ročico menjalnika potisnili navzdol
- ~90.000 km zamenjava sklopke zaradi tega ker je odletela vzmet ven in jo je zablokirala (potrebna je bila avtovleka)
- ~100.000 km zamenjava jeklene pletenice(zajle) od sklopke
- ~100.000 km zamenjava ležaja na zadnjem kolesu
- ~110.000 km zamenjava počenega vijaka od izpušne cevi na motorju
- ~120.000 km zamenjava okovja žarnice pri registrski tablici zaradi oksidacije
- ~130.000 km zamenjava zadnjega izpušnega lonca
- ~130.000 km zamenjava jeklene pletenice od ročne zavore
- ~145.000 km zamenjava čitalne tuljave na kontaktni ključavnici (vsa sreča da je bilo možno menjati le tuljavo brez kontaktne ključavnice)
- ~150.000 km zamenjava počenega nosilca od blažilca pri prestavljanju ter dolivanje olja v menjalniku
- ~150.000 km zamenjava vodne črpalke pri hladilnem sistemu in menjava zobatega jermena
- ~165.000 km nastavitev optike
- po 4 letih je bilo potrebno zamenjati trobljo ker več ni delala
- po 5 letih so se pričele pojavljati razpoke na plastiki armature na sredinski konzoli, polomila se je plastika na nosilcih sredinskih rež obeh zračnikov, zračnika na desni strani, plastika okrog spodnjega dela sedeža na mestu kjer je bila pritrjena z vijakom ter plastika med armaturno ploščo in volanskim obročem, ki se premika pri nastavitvi višine volana.
- po 7 letih je rob na desnem ogledalu pričel oksidirati
- po 10 letih je pričelo nekaj cviliti pri vožnji, vendar avtomehanik ni našel ničesar ob pregledu ležajev
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Renault Clio letnik 1988, prevoženih ~150.000 km
Redni servisi in zamenjava zadnjega izpušnega lonca kar se tiče motorja.
Po 9 letih je prenehal delati motor za zadnji brisalec, (nov originalen je bil 40 kSIT) pa smo ga razstavili in ko smo ga ponovno sestavili je ponovno pričel delati.
Po 10 letih smo zamenjali žarnice na armaturni plošči ter levo ročico zaradi tega ker stikala od luči niso delala.
Polo VOLKSWAGEN 1.3 letnik 1995, prevoženih ~165.000 km
- ~50.000 km zamenjava počene plastike pri prestavni ročici, ki onemogoča prestavljanje v vzvratno vožnjo brez da bi ročico menjalnika potisnili navzdol
- ~90.000 km zamenjava sklopke zaradi tega ker je odletela vzmet ven in jo je zablokirala (potrebna je bila avtovleka)
- ~100.000 km zamenjava jeklene pletenice(zajle) od sklopke
- ~100.000 km zamenjava ležaja na zadnjem kolesu
- ~110.000 km zamenjava počenega vijaka od izpušne cevi na motorju
- ~120.000 km zamenjava okovja žarnice pri registrski tablici zaradi oksidacije
- ~130.000 km zamenjava zadnjega izpušnega lonca
- ~130.000 km zamenjava jeklene pletenice od ročne zavore
- ~145.000 km zamenjava čitalne tuljave na kontaktni ključavnici (vsa sreča da je bilo možno menjati le tuljavo brez kontaktne ključavnice)
- ~150.000 km zamenjava počenega nosilca od blažilca pri prestavljanju ter dolivanje olja v menjalniku
- ~150.000 km zamenjava vodne črpalke pri hladilnem sistemu in menjava zobatega jermena
- ~165.000 km nastavitev optike
- po 4 letih je bilo potrebno zamenjati trobljo ker več ni delala
- po 5 letih so se pričele pojavljati razpoke na plastiki armature na sredinski konzoli, polomila se je plastika na nosilcih sredinskih rež obeh zračnikov, zračnika na desni strani, plastika okrog spodnjega dela sedeža na mestu kjer je bila pritrjena z vijakom ter plastika med armaturno ploščo in volanskim obročem, ki se premika pri nastavitvi višine volana.
- po 7 letih je rob na desnem ogledalu pričel oksidirati
- po 10 letih je pričelo nekaj cviliti pri vožnji, vendar avtomehanik ni našel ničesar ob pregledu ležajev
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Renault Clio letnik 1988, prevoženih ~150.000 km
Redni servisi in zamenjava zadnjega izpušnega lonca kar se tiče motorja.
Po 9 letih je prenehal delati motor za zadnji brisalec, (nov originalen je bil 40 kSIT) pa smo ga razstavili in ko smo ga ponovno sestavili je ponovno pričel delati.
Po 10 letih smo zamenjali žarnice na armaturni plošči ter levo ročico zaradi tega ker stikala od luči niso delala.