Stran 1 od 1

Fiat Brava 1.6 16V SX

Objavljeno: Če apr 28, 2005 8:46 pm
Napisal/-a timko
Ker se sam ne spoznam na avtomobile me zanima vaše mnenje.
Imam avto Fiat Brava . Pred časom se mi je prižgala opozorilna lučka "napaka na vbrizgu motorja" lučka je po nekem času ugasnila. Odšel sem do pooblaščenega serviserja, ki je avto dal na računalnik in tam mu je pokazalo napaka na injekturju celindra od 1 do 4.
Kaj točno to pomeni?
Zakaj pride do tega?
Serviser mi je reko da je popravilo okrog 250K. Se da to popravit za kaj manj denarja?

Objavljeno: Če apr 28, 2005 8:53 pm
Napisal/-a pugi405
Kaj ko bi poskusil dobit mnenje še kakšnega serviserja? Kolkr sm jst skapiral bi ti oni kr vse dize zamenjal? :shock: Kaj pa če bi jih dal očistit z ultrazvokom? Jst bi na tvojem mestu probal vse sam da ne bi dal tolk dnarja :evil:

Objavljeno: Če apr 28, 2005 8:54 pm
Napisal/-a RedBull™
glej ne vem kaj je narobe....sam zihr se je kaj compu scufalo....ker ne vem od kje mu znesek 250k to bi ga moral ti malce takrat povprašati....čeprav zna biti šoba za vbrizgavanje tudi precej draga....pri nekaterih avtih so celo 40k komad....torej pa če vse menja je še vedno manjši znesek, pa šoba tudi ne crkne,ampak se v večini primerov samo zapaca to se pa da rešit.

Objavljeno: Če apr 28, 2005 9:42 pm
Napisal/-a timko
šmeks je napisal/-a:ker ne vem od kje mu znesek 250k to bi ga moral ti malce takrat povprašati


cifro 250k je dobil tako 53k vsaka ta šoba al kaj že to je pa okrg 40k delo. Baje je s tem ful dela.

Mi je pa nekdo reko, da se mi je lučka prižgala ker sem avto vozo pri prenizkih obratih (menjaval sem nekje na 3000 baje pa bi moral okrog 4000). ALi je to možno?

Objavljeno: Če apr 28, 2005 9:51 pm
Napisal/-a Fiat007
Zdej ce gori lucka za vbrizg je potem navadno res kriva kaksna soba, mogce bi bilo bolje, ce bi opisal, kaj se z avtom kej dogaja, ali je samo lucka.
Ce gre za napako na injektorju, potem je tu res napaka v sobi, mogoce se da resti s pucanjem le te, drugace pa menjava.
Cena sobe je cca. 60 tisoc po komadu.

LP

Objavljeno: Če apr 28, 2005 10:27 pm
Napisal/-a timko
lucka ne gori pac pa se je prižgala za minuto do dve potem pa vgasnila avto je pa šel naprej normalno brez da bi kar koli cukalo ali kaj podobnega. POtem za par dni pa se je stvar ponovila. Hitrost avtomobila pa je bila prvic okrog 100 drugic pa sem speljeval.

Avto ima prevoženih 100.000 servisi so pa bili redni po servisni knjigi.

Objavljeno: Če apr 28, 2005 10:35 pm
Napisal/-a pugi405
timko je napisal/-a:lucka ne gori pac pa se je prižgala za minuto do dve potem pa vgasnila avto je pa šel naprej normalno brez da bi kar koli cukalo ali kaj podobnega. POtem za par dni pa se je stvar ponovila. Hitrost avtomobila pa je bila prvic okrog 100 drugic pa sem speljeval.

Avto ima prevoženih 100.000 servisi so pa bili redni po servisni knjigi.

Pr mojem avtu je bla tut šoba zapacana, lučka pa mi je posvetila po tem, ko mi je serviser zamenjal šobo z drugo. Zgledalo je takole: Prižgala se je kontrolka za vbrizg+ check engine lučka . Motor je začel izgubljat obrate in pa tut kadilo se je iz avspuha. :shock: Jst sm pa sam hladnokrvno staknu klemo z akumulatorja, počakal nekaj časa, prklopu nazaj in voila! Ni blo več lučke, in obrati so bli tut o.k. Kot pravm... probej dobit še mnenje koga drugega.

Objavljeno: Pe apr 29, 2005 8:39 am
Napisal/-a peters
Nova šoba je res okrog 55 ksit, rabljenih pa ni za dobit,... Pred časom sem na eni zlomil konektor in skoraj pol slovenije okrog obrnil, da sem dobil rabljeno za 15 ksit...

Menjava ni tako komplicirana, če veš, kako se lotit zadeve. Za pravilno menjavo NI (!!!) potrebno dol jemat kolektorja, zato je dela za cca. 3 ure.

Glede na to, da ti lučka samo občasno zasveti, napak pri delovanju pa ne opaziš, se ne sekiraj.
Sicer je nekdo predlagal čiščenje šob, vendar sam ne vem, kako in kje to naredit...

Objavljeno: Pe apr 29, 2005 5:21 pm
Napisal/-a bravura
:? Pred 3-mi leti sem dal za injektor 35kSIT... zgleda da je inflacija naredlia svoje....

p.s. Probaj peljat do koga, ki nudi čiščenje injektorjev... mogoče se mu da še pomagat ;)

Objavljeno: Pe apr 29, 2005 5:24 pm
Napisal/-a lublancan
čiščenje injektorjeu z ultrazvokom pa je
ker šobe se ne kvarjo kar tako

seveda, je pa servisu lažje prodat 4 nove šobe, pa zaslužek je večji