Stran 1 od 1
Cena zamenjave tesnila glave na motorju
Objavljeno: To maj 03, 2005 10:21 pm
Napisal/-a Fry
Zanima me, koliko stane delo za taksen poseg in kaj vse se rabi od materiala ter ce kdo ve koliko bi stal tudi material. Za avto ford mondeo, 94 letnik, 2.0 motor.
Hvala in LP
Objavljeno: To maj 03, 2005 10:28 pm
Napisal/-a RedBull™
kaj se rabi...če začnemo pri tesnilih-tesnilo glave,sesalnega ter izpušnega kolektorja,najbolje da daš še glavo brusit,tako da pobereš ventile vn ter zamenjaš še teflone,potem nov antifriz...dobro je zamenjat še termostat da si potem zihr da bo ok...pa še kaj bi se našlo tko da bodo še dopisali ostali
Objavljeno: To maj 03, 2005 11:48 pm
Napisal/-a GOX
Jst sm dau za escorta 1.8 16V na pooblaščenem servisu 58k sit
Objavljeno: Sr maj 04, 2005 3:34 pm
Napisal/-a ktmjurca
Kot je ze smeks napisu rabis:
-tesnilo glave
-tesnilo sesalnega kolektorja
-tesnilo izpusnega kolektorja
-tesnilo pokrova ventilov
-po potrebi kaksen semering
-brusenje glave (2-3,5k sit)
-antifriz (hladilni sistem drzi tm med 6-7 litri hladilne tekocine)
-po potrebi kaksen zobati jermen+sponarji (ce je ze dovolj prevozenih kilometrov se splaca prej zamenjati ker se zamenjajo spotoma)
-po potrebi vijaki glave (sem imel ze vec primerov teh motorjev ko so popustili navoji v vijakih)
-delo tm okol 15k sit (je kr nekaj dela z raznoraznimi cevkami okol motorja)
in navsezadnje je tudi odvisno zakaj menjas tesnilo ali
-zaradi puscanja olja ali
-zaradi uhajanja vode na cilinder ali v najslabsem primeru zaradi uhajanja vode med olje v tem primeru je potrebno se zamenjati olje in oljni filter
Objavljeno: Sr maj 04, 2005 3:35 pm
Napisal/-a Fiat007
+ svečke
LP
Objavljeno: Sr maj 04, 2005 4:17 pm
Napisal/-a mrt
Na pooblaščenem servisu so cene tam od 50-80k........

Objavljeno: Sr maj 04, 2005 6:17 pm
Napisal/-a mitja320
Naredi vse, kar je priporočeno ob tej menjavi in boš imel obnovljen zgornji del motorja vsaj za 100.000 km. Če boš pa na serivisih spraševal samo "koliko stane?" boš pa imel zamenjano samo tesnilo in glavo zategnjeno s pištolo.
Objavljeno: Sr maj 04, 2005 6:18 pm
Napisal/-a Fiat007
mrt je napisal/-a:Na pooblaščenem servisu so cene tam od 50-80k........

Odvisno kaj zamnjajo. Ce samo dihtungo, pa rusjo glavo, pa mogoce vodno pumpo ce se ta uscije, pol bo nekej tacga, drugace je pa zih drazje.
Vem da za Puntota je pri pooblascenem kpl. menjava z vsem cca. 95 jurjev.
LP
Objavljeno: Sr maj 04, 2005 10:52 pm
Napisal/-a Fry
Hvala vam za odgovore, dele bom kupil sam, najbolj me je zanimalo koliko stane delo, da me ne bo kdo nategnil. Na pooblascenega seveda ne grem, so ponavadi zelo predragi in vcasih celo slabsi od nepooblascenih.
Kaj pa pomeni semering?
Objavljeno: Če maj 05, 2005 5:37 am
Napisal/-a ktmjurca
Saj sem napisal po potrebi.Ponavadi ni potrebno ce pa olje solzi pol bi blo pa fajn menjat(ni velik strosek) . Tut kaksna druga stvar bo mogoce se dobra da je ne bo potrebno zamenjat tolk da ti ni treba vsega kupovat. Najboljs da ti mehanik pove kaj vse je za zamenjat kar se pa na zalost vecina vidi sele ko zdiras
Objavljeno: Če maj 05, 2005 6:21 pm
Napisal/-a Mr007
semering je nekaksna podlozka... tesnilo
Objavljeno: Ne maj 08, 2005 5:14 pm
Napisal/-a Fry
No hvala, zdaj vsaj vem kaj je semering, ceprav se mi ne sanja od kod pride taksna beseda
Imam pa se eno vprasanje za vas. Ko zacne tesnilo puscat in pride voda v motor in olje v hladilni sistem, kako dolgo se lahko se vozi s taksnim avtom preden pride do se vecje okvare? Do cesa lahko sploh pride, do zaribanja motorja?
Objavljeno: Ne maj 08, 2005 6:53 pm
Napisal/-a PiLLLe
Fry je napisal/-a:No hvala, zdaj vsaj vem kaj je semering, ceprav se mi ne sanja od kod pride taksna beseda

Imam pa se eno vprasanje za vas. Ko zacne tesnilo puscat in pride voda v motor in olje v hladilni sistem, kako dolgo se lahko se vozi s taksnim avtom preden pride do se vecje okvare? Do cesa lahko sploh pride, do zaribanja motorja?
Da motor zariba je potrebno malo.

pac nepodmazes ga vec in bo zaribu

simply ali mu odlijes olje ali pa se olje naredi tako da nima vec mazivnih lastnosti. Te lastonosti se spremenijo ce ga zmesas z vodo. To je to vozs se pa dokler nepride do te faze
Lp PiLLLe
Objavljeno: Ne maj 08, 2005 7:01 pm
Napisal/-a RedBull™
ko se zmešata olje ter voda dobesedno nastane emulzija tko da s takim mazanjem se ne boš dolgo vozil naokol....če vidiš da neki ne štima,zamenji ne pa da se boš še neki časa vozu naokol,ker boš naredu vse prej kot kaj koristnega

Objavljeno: Če jan 19, 2006 8:30 am
Napisal/-a OG_Blaz
Zivjo!
Sam si lastim protona 315 l.1997 1.5 12v 64kW, in moram menjati tesnilo glave.Torej menjat tesnilo, brusit glavo(+poliranje pride ok. 20k) in menjat vijake+menjat teflone.Delal mi bo kolega tko da za delo mi ne bo prevec navil cene.Ker pa sem pac dijak nisem prevec financno sposoben me zanima kok bi me to vse skupaj prislo, ampak bi rad dobro narejeno, ne spet neke slabe dele notr nametat.
A bo ok 40k dovolj ali bom moral se malo pocakat.Tko cena me zanima vsaj okvirno..
Hvala in Lp, Blaž
Objavljeno: Če jan 19, 2006 9:08 am
Napisal/-a nebivedu
Fry je napisal/-a:Hvala vam za odgovore, dele bom kupil sam, najbolj me je zanimalo koliko stane delo, da me ne bo kdo nategnil. Na pooblascenega seveda ne grem, so ponavadi zelo predragi in vcasih celo slabsi od nepooblascenih.
Kaj pa pomeni semering?
Če hočeš poceni pa dobro, potem najdi kakega domačega mehanika, h kateremu vedno vozijo vsi sosedje avte popravljat. Pr nas imamo enega takega pa pride pri njem menjava dihtnge in brušenje glave 15k sit.
Objavljeno: Če jan 19, 2006 10:12 am
Napisal/-a protonika
Blaž, a nisi napisal, da bi ti Kogovšek za menjavo tesnila računal okoli 40.000?
Objavljeno: Če jan 19, 2006 10:26 am
Napisal/-a rover416
ktmjurca je napisal/-a:Kot je ze smeks napisu rabis:
-tesnilo glave
-tesnilo sesalnega kolektorja
-tesnilo izpusnega kolektorja
-tesnilo pokrova ventilov
-po potrebi kaksen semering
-brusenje glave (2-3,5k sit)
-antifriz (hladilni sistem drzi tm med 6-7 litri hladilne tekocine)
-po potrebi kaksen zobati jermen+sponarji (ce je ze dovolj prevozenih kilometrov se splaca prej zamenjati ker se zamenjajo spotoma)
-po potrebi vijaki glave (sem imel ze vec primerov teh motorjev ko so popustili navoji v vijakih)
-delo tm okol 15k sit (je kr nekaj dela z raznoraznimi cevkami okol motorja)
in navsezadnje je tudi odvisno zakaj menjas tesnilo ali
-zaradi puscanja olja ali
-zaradi uhajanja vode na cilinder ali v najslabsem primeru zaradi uhajanja vode med olje v tem primeru je potrebno se zamenjati olje in oljni filter
smnevem zakaj bi to mogu vse menat s svecakm vred odvisn kdaj ej servis delu pa kaj je menu.mogoce je svecke apa antifriz menu pred 2000km.
Objavljeno: Če jan 19, 2006 8:58 pm
Napisal/-a shalej
Tud men na Roverju že solzi kr neki časa olja na glavi motorja. Bi blo dobr tesnilo menjat ali se še lahko vozm s takim neki časa?
Objavljeno: Če jan 19, 2006 9:08 pm
Napisal/-a tešo
shalej je napisal/-a:Tud men na Roverju že solzi kr neki časa olja na glavi motorja. Bi blo dobr tesnilo menjat ali se še lahko vozm s takim neki časa?
da samo pazi na nivo olja!