Stran 1 od 2

Jermen na Cordobi - NUJNO

Objavljeno: Pe maj 06, 2005 8:18 am
Napisal/-a BaGSi
Lepo :D prosim za komentar oz. mnenje :!:

Podatki o avtu:
Cordova Vario 1,6 letnik 12/99, 79500 km, redno servisiran na pooblaščenem servisu (na cca. 9 mesecev naredim 15.000 km), vožen večinoma na daljše relacije

Moja razlaga situacije: Včeraj mi je na avtocest p čil jermen. Torej nekaj sem zaslišala v motorju in za vsak slučaj izklopila avto in počakala na AMZS, ki so mi avto odepeljali na servis. Tam so seveda pametni serviserji najprej mislili, da mi je (ženski) zmanjkalo bencina in sem kar tako klicala AMZS :evil: No in potem so družno ugotovili, da je počil jermen, za ventile in ostalo pa bodo videli danes.
Opozorila sem jih, da je pri prejšnejm servisu 65000 km bilo na delovnem nalogu napisano, naj preverijo jermene (ker je to mož omenil), in da so rekli, da je vse v redu. No oni so pa komentirali, da mi je mogoče kak kamen priletel v motor in mi raztgal jermen :?: Dali so mi nadomestni avto in to je to..
Sicer naj povem, da sem drugače z tem servisom zelooo zadovoljna.

Ali je to klasična napaka pri tem avtu ali kako si lahko to razlagam?
Imam kaj za pripomnit, glede na to da bi naj jermen že prejšnjič pogledali?
Kaj pomeni v tem primeru garancija mobilnosti?

Hvala za kakršen koli komentar ;)

Barbara

P.s. Jaz še vedno upam, da se bo vse čimbolj ugodno končalo.

Objavljeno: Pe maj 06, 2005 8:36 am
Napisal/-a Mrcina
Povej še to, ali si prva lastnica ali si kupila rabljenega...

Drugače je tako, jermen lahko poči pred rokom predvidenim za menjavo. Mislim da sem glih pri VAG koncernu slišal par primerov (ali pri renaultu, bohve). Za pregled jermena sicer ne vem, kako se dela, imam pa občutek, da morebitnih napak ne odkriješ kar tako na uč, razen če je jermen čisto na koncu. Vsekakor pa uveljavljaj kulanco, če so kilometri realni in če je bil avto redno servisiran na pooblaščenem servisu.

LP Mrcina

Objavljeno: Pe maj 06, 2005 8:47 am
Napisal/-a BaGSi
kupila sem rabljenega, starega 2,5 let, km 19.000
Servisna knjižica je vedno (vsaj izgleda) potrjena.

Kako je to s kulanco?

Objavljeno: Pe maj 06, 2005 10:02 am
Napisal/-a matcho
Ko smo še mi meli Golfa IV letnik 98 smo mogli prvi jermen zelo hitro zamenjat, mislim da tu pri 65.000, ker bi naj ti jermeni imeli neko napako (ni blo glih mus da ti ga bo vtrgalo, je pa bila velika šansa). To je blo za letnike do 2000, pol so to napako odpravli.

Objavljeno: Pe maj 06, 2005 10:10 am
Napisal/-a Mrcina
Jah, veš, 2,5 let pa 19.000 je malo. Ne rečem da ni možno, je pa mogoče, da je avto imel v resnici več km, kot jih je pa na števcu. Ne bi bilo ne prvič ne zadnjič, da bi se kdo tako nasmolil, pa bi mu utrgalo jermen pri 50kkm na števcu, v resnici bi jih bilo pa 200kkm...

Nočem te plašit, samo dam kot možnost... Seveda lahko v tem primeru primeš onega, ki ti je avto prodal, samo od tega je najbrž že nekaj časa in to ne bo šlo več...

Kar se pa kulance tiče... Če so km realni, jermena ne bi smelo utrgat pri teh km. Očitno gre za napako, za katero nisi ti kriva, saj je avto redno vzdrževan in še 25kkm ne bi bilo treba menjatjermena. Zato lahko zahtevaš, da ti stroške popravila plačajo vsaj v enem delu oni (pooblaščeni serviser oz generalni uvoznik), ker gre za napako na materialu. Malce potečnari na servisu... ponavadi pa zahtevajo, da je avto bil servisiran pri pooblaščenem serviserju itd (isto kot pri garanciji..)

Upam na čimugodnejšo rešitev!!!

Lp Mrcina

Objavljeno: Pe maj 06, 2005 10:45 am
Napisal/-a BaGSi
Hvala za pomoč...
Ker je bil avto redno servisiran imajo tako ali tako verjetno v računalniku podatke o tem, kaj in kdaj so na njem delali...

Me je kar groza, ko čakam na klic iz servisa...

Barbara

Objavljeno: Pe maj 06, 2005 11:33 am
Napisal/-a Mrcina
No povej, kako se je vse skupaj razpletlo, ko dobiš klic s servisa...

LP Mrcina

Objavljeno: Pe maj 06, 2005 2:59 pm
Napisal/-a mbvito
lep pozdrav!

mislim, da ti bo servis rekel nekako takole:
v servisni knjižici piše ,da se pogonski jermeni morajo menjati ali na 5 let ali na 100.000-120.000 km,kar pač prej preteče.
kar se tiče kulance, mislim da jo je brez veze uveljavlajt, ker so servisne cene 5 krat višje od ne servisnih.jermeni in napenjalci z vodno črpalko se dobijo za cca 50.000, ventili in tesnilo glave s popravilom pa cca 40.000,to je skupaj maksimalno 100.000.
zdaj se pa sama odloči,kaj ti bo ceneje.

Objavljeno: Pe maj 06, 2005 6:03 pm
Napisal/-a BaGSi
Avto je že iz servisa… :vrum

Razlaga je bila nekako takšna, da je natrgalo mikro jermen (čisto ob zunanji strani), ki se je zavil za vodno črpalko. Poškodovani so bili tudi ventili in… no ja, več je razvidno iz porabe materiala.
Istočasno so naredili tudi redni servis, ki je bil ravnokar potreben in sem ga zahtevala.

Kaj so zamenjali oz material: motorno olje, dročniki (8 kom), antifriz, Obroč tesn, dve žarnici, vijak, tesnilo glave, tesnilo kolektorja, tesnilo pokrova ventilov, tekočina za steklo, ventil (4 kom), napenjalec, zobati jermen, oljni filter, jermen.

In delo: servisni pregled, demontaže, montaže, sestavljanje, razstavljenje glave motrorja, popravilo izpušnega sistema (malo so privarili izpuh) z 30% popustom zaradi starosti avtomobila
Avto je bil gotov v 8 urah in je bil sveže opran, dobila sem nadomestni avto (brez doplačila)…

Za ceno: 105.000,00 SIT

Vse pohvale servisu (Seat Avto CERAR, Kamnik).:clapclap

Kaj praviš? Izgleda, da imam protekcijo… ;)

Barbara

Objavljeno: So maj 07, 2005 12:02 am
Napisal/-a super98
BaGSi je napisal/-a:Avto je že iz servisa… :vrum

Razlaga je bila nekako takšna, da je natrgalo mikro jermen (čisto ob zunanji strani), ki se je zavil za vodno črpalko. Poškodovani so bili tudi ventili in… no ja, več je razvidno iz porabe materiala.
Istočasno so naredili tudi redni servis, ki je bil ravnokar potreben in sem ga zahtevala.

Kaj so zamenjali oz material: motorno olje, dročniki (8 kom), antifriz, Obroč tesn, dve žarnici, vijak, tesnilo glave, tesnilo kolektorja, tesnilo pokrova ventilov, tekočina za steklo, ventil (4 kom), napenjalec, zobati jermen, oljni filter, jermen.

In delo: servisni pregled, demontaže, montaže, sestavljanje, razstavljenje glave motrorja, popravilo izpušnega sistema (malo so privarili izpuh) z 30% popustom zaradi starosti avtomobila
Avto je bil gotov v 8 urah in je bil sveže opran, dobila sem nadomestni avto (brez doplačila)…

Za ceno: 105.000,00 SIT

Vse pohvale servisu (Seat Avto CERAR, Kamnik).:clapclap

Kaj praviš? Izgleda, da imam protekcijo… ;)

Barbara



Pri 1.6 motorjih so znane okvare vodnih črpalk (se dogaja zelo zelo pogosto) in sicer pri nekje 60.000km.

Da se mikrojermen ovije okoli vodne črpalke NI MOGOČE, ker je vodna črpalka oziroma celoten sistem zobatega jermena popolnoma zaščiten in ločen s pokrovi od mikrojermena, ki ga lahko vidiš na zunanji strani brez da kej razstavljaš.
Pokrovi zobatega jermena so na sliki obkroženi z rdečo barvo, jermenica po kateri teče mikrojermen pa z modro! Slika je od cordobe 1.6, možni sta 2 variante pokrova, v obeh primerih je vodna črpalka pod pokrovom!

Slika


Kontrola zobatega in mikrojermena je s strani Porsche Slovenija predpisana ob vsakem rednem servisu, menjava pa na 120.000km oziroma 5 let (kar je prej).
Ena izmed serijskih napak teh motorjev je tudi počen izpišni kolektor, ki so ti ga zašvasali.



Sori punca ampak tole mi diši na nategavščino!

Objavljeno: So maj 07, 2005 5:38 am
Napisal/-a DrMr
:?: :?: :?: Ventili so bili poškodovani pa ti jih niso menjali, dročnike pa, kaj pa tesnila (tefloni). Če tračni jermen natrga na "zunanji strani", ga ponavadi ne potegne pod ohišje pogonskega jermena :?: :?: :?: Lahko pa, da ti ventilov niso računali ;) , ker so imeli slabo vest, ker napake tračnega jermena niso videli na prejšnjem servisu. Se zgodi :oops: :oops:

Objavljeno: So maj 07, 2005 8:26 pm
Napisal/-a ktmjurca
To DrMr. Saj je napisala da so menjal 4 ventile in vse drocnike. Ni nujno da ce bat udari po ventilu da ga tudi skrivi. Sem imel primer ko je prav tako zob. jermen odtrgal pa je samo drocnike zjebal ( 3 kom.) tako da sem za brez veze glavo dol vleku Sicer mi je nenavadno da so menjal vse drocnike ker prakticno skoraj ni mogoce da bi vsi stirje bati udarili po vseh ventilih. Verjetno so menjal po principu ko menjas menjaj vse.
Sicer mam pa jest dobre izkusnje z cerarjem hodm tja po dele pa ni blo se nikol problemov ( ta star je fejst dec).

To BaGSi
Sicer so ti pa neverjetno hitro avto zrihtal so mogl kr fejst delat.

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 2:39 am
Napisal/-a tešo
brat je mel Opel vectro 1.8i, mu je vodna pumpa zagrabla in vtrgalo jermen, in zanimivo bati ter ventili se niso srečal tako da je samo jermen zamenjal in fural dalje.

Baje da pri Vectri 1.8i, poči jeremen in se ne srečajo bati z ventili medtem ko pri 1.6i ter 2.0i se srečajo.

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 11:08 am
Napisal/-a Mick Jerry
tešo je napisal/-a:brat je mel Opel vectro 1.8i, mu je vodna pumpa zagrabla in vtrgalo jermen, in zanimivo bati ter ventili se niso srečal tako da je samo jermen zamenjal in fural dalje.

Baje da pri Vectri 1.8i, poči jeremen in se ne srečajo bati z ventili medtem ko pri 1.6i ter 2.0i se srečajo.


Mogoče je imel drugačen tip motorja, vendar sem že videl ko je pri Vectri 1.8 vtrgalo jermen in potolklo čisto vse ventile. Pa nism slišu od koleg, ki mu je reku kolega, ampak sm kr lepo vidu in pomagu to tut razdirat. Na konc je blo vse skupi za 250k škode( pa še ene par ostalih stvari je blo zraven).

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 9:23 pm
Napisal/-a hermand
Pri vectrah je tako 1.8 in 2.0: če ima zobati jermen avtomatski napenjalec jih zvije, če pa ima napenjalec preko vodne pumpe pa ventilov ne zvije.

Razen vectre 1.6 tam pa jih v nobenem primeru ne zvije.

To so pa posledice če ti crkne dročnik: vtrgalo je ventila, dročnika, bat in uničilo dizo motor 1,9tdi


Slika
Slika

Objavljeno: Po maj 09, 2005 7:00 am
Napisal/-a Mrcina
Se ne bom spuščal v to kaj so menjali in ali je bilo potrebno. Ampak cena je pa ugodna... Za renaulta stane samo menjava zobatega jermena okoli 100 jurjev na poooblaščenem :D :D (zato pa na nepooblaščenem 10x manj :D :D )

Glavno da si zrihtala...

LP Mrcina

Objavljeno: Po maj 09, 2005 8:18 am
Napisal/-a BaGSi
ja, res je - glavno da sem zrihtala... in da imam dober občutek glede vsega
pa upam, da bom imela en čas mir....

Barbara :D

Objavljeno: Po maj 09, 2005 2:45 pm
Napisal/-a super98
BaGSi je napisal/-a:ja, res je - glavno da sem zrihtala... in da imam dober občutek glede vsega
pa upam, da bom imela en čas mir....

Barbara :D


Jst ga ne bi meu ;)

Odgovor skeptikom

Objavljeno: Če maj 12, 2005 1:13 pm
Napisal/-a CUPRA
Rad bi odgovoril vsem ki ste pomagali gospe Barbari do popravila vozila,kajti sam sem pri tem lahko aktivno sodeloval.
Okvara vozila je nastala zaradi mehanske poškodbe tračnega jermena, ki se je zaradi poškodbe, navil med zobati jermen in zobnik zobatega jermena na glavni gredi, ter povzročil preskok zobatega jermena.Posledica preskoka je poškodba na dročnikih in ventilih, ker se ujamejo z bati. Samo popravilo je izvedeno v skladu z tovarniškimi normativi in menjano je bilo samo tisto kar je bilo poškodovano, edino dročniki so bili zamenjani vsi, ker je garnitura osmih cenejša kot pa če bi jih posamično naročali. :roll: Zobati jermen in tračni jermen sta ob pregledu(kar vam lahko potrdi tudi gospa Barbara) bila brez vsakršnih zarezic in razpok, kar je lastnost ki se pojavi zaradi starosti ali obremenitve.
Zobati jermen smo menjali izključno preventivno, da ne bi povzročal težav v prihodnosti in ne zato ker bi bil poškodovan. :D Cena? Bojim se da v forumu sodelujejo samo ljudje ki so prepričani da je vsaka garaža boljša od pooblaščenega serviserja. Povem vam lahko direktno-to je tek na kratke proge in verjamem da nekdo, ki ceni svojega konjička, ne zaupa nekomu ki ni deležen vseh podatkov o vozilu o novih tehnikah ter o sistemih ki so vgrajeni v vozilo. Aha potem ko je pa težava pa HITRO NA POOBLAŠČEN SERVIS IN JAMRANJE KAKŠNE SO CENE.Pri nas stranke plačajo tisto kar smo izvedli in čisti nič več,kar vam lahko potrdi gospa Barbara ki je naša stranka in naš sistem dela pozna.
Menjava tesnilov ventilov je pri teh kilometrih in dejstvu da vozilo ni trošilo olja nepotrebno in s strani komentatorja kaže na nepoznavanje.
Mislim, da smo svojim delom in odnosom do popravila vozila gospe Barbare, dokazali da na forumu obstajajo ljudje, ki niso navajeni na tako kvaliteto storitev oziroma zahajajo na servise, kjer nimajo občutka za ljudi zato jih jehitrost in cena presenetila.
Vesel sem, da delam z ljudmi ki jim zaupam in vesel da imam opravka s strankami kot je gospa Barbara. :D
S spoštovanjem!
Igor

Re: Odgovor skeptikom

Objavljeno: Če maj 12, 2005 1:27 pm
Napisal/-a super98
CUPRA je napisal/-a:Rad bi odgovoril vsem ki ste pomagali gospe Barbari do popravila vozila,kajti sam sem pri tem lahko aktivno sodeloval.
Okvara vozila je nastala zaradi mehanske poškodbe tračnega jermena, ki se je zaradi poškodbe, navil med zobati jermen in zobnik zobatega jermena na glavni gredi, ter povzročil preskok zobatega jermena.Posledica preskoka je poškodba na dročnikih in ventilih, ker se ujamejo z bati. Samo popravilo je izvedeno v skladu z tovarniškimi normativi in menjano je bilo samo tisto kar je bilo poškodovano, edino dročniki so bili zamenjani vsi, ker je garnitura osmih cenejša kot pa če bi jih posamično naročali. :roll: Zobati jermen in tračni jermen sta ob pregledu(kar vam lahko potrdi tudi gospa Barbara) bila brez vsakršnih zarezic in razpok, kar je lastnost ki se pojavi zaradi starosti ali obremenitve.
Zobati jermen smo menjali izključno preventivno, da ne bi povzročal težav v prihodnosti in ne zato ker bi bil poškodovan. :D Cena? Bojim se da v forumu sodelujejo samo ljudje ki so prepričani da je vsaka garaža boljša od pooblaščenega serviserja. Povem vam lahko direktno-to je tek na kratke proge in verjamem da nekdo, ki ceni svojega konjička, ne zaupa nekomu ki ni deležen vseh podatkov o vozilu o novih tehnikah ter o sistemih ki so vgrajeni v vozilo. Aha potem ko je pa težava pa HITRO NA POOBLAŠČEN SERVIS IN JAMRANJE KAKŠNE SO CENE.Pri nas stranke plačajo tisto kar smo izvedli in čisti nič več,kar vam lahko potrdi gospa Barbara ki je naša stranka in naš sistem dela pozna.
Menjava tesnilov ventilov je pri teh kilometrih in dejstvu da vozilo ni trošilo olja nepotrebno in s strani komentatorja kaže na nepoznavanje.
Mislim, da smo svojim delom in odnosom do popravila vozila gospe Barbare, dokazali da na forumu obstajajo ljudje, ki niso navajeni na tako kvaliteto storitev oziroma zahajajo na servise, kjer nimajo občutka za ljudi zato jih jehitrost in cena presenetila.
Vesel sem, da delam z ljudmi ki jim zaupam in vesel da imam opravka s strankami kot je gospa Barbara. :D
S spoštovanjem!
Igor


OK rečmo da se res strga mikrojermen...
Jerminica glavne gredi je pri teh motorjih zaščitena s pokrovom (železnim, če se ne motim pri AEE motorjih). A mi lahko potem razložiš kako je mikrojermen prišel ''mimo'' tistega pokrova. Dejstvo je tudi da je jernminica mikrojermena večja kot je odprtina v pokrovu, tako da v bistvu mikrojermen laufa po zunanji strani pokrova in res ne vem kako je jermen pršu med zobatega in jermenico na glavni gredi!

Glede original delov:
Originalne VAG vodne pumpe-plastični rotor (dogaja se da odlima od osi), neoriginal-železni. Cena za austaush pumpo na Porscheju je 2X večja od neoriginal nove. In dejstvo je tudi da so vodne pumpe kronična napaka VAG avtomobilov.
...to je samo eden izmed primerov...

Strokovno delo???? Da ti na verovškovi pozabijo nataknt cev od intercoolerja, lepo te prosim!!!!