Stran 1 od 1
zvok podoben kleklanju?!
Objavljeno: Pe maj 13, 2005 11:06 pm
Napisal/-a Golden eye
Kaj pomen če ima motor zvok kot da bi kleklau? A je treba ventile nastavt??
Objavljeno: Pe maj 13, 2005 11:08 pm
Napisal/-a maniac
da so dročniki za zamenjat (je nekaj v zvezi z ventili-mislim da),
oz. men so vedno rekl, če te moti zamenjaj, drugač pa pust pri miru (pa pršpari 50.000), ker ne bo nč narobe!
ne sekiri se, lp
Objavljeno: Ne maj 15, 2005 12:39 pm
Napisal/-a Golden eye
maniac je napisal/-a:da so dročniki za zamenjat (je nekaj v zvezi z ventili-mislim da),
oz. men so vedno rekl, če te moti zamenjaj, drugač pa pust pri miru (pa pršpari 50.000), ker ne bo nč narobe!
ne sekiri se, lp
a ziher? kje so ti to rekl?
Objavljeno: Ne maj 15, 2005 8:48 pm
Napisal/-a _Jerry_
maniac je napisal/-a:da so dročniki za zamenjat (je nekaj v zvezi z ventili-mislim da),
oz. men so vedno rekl, če te moti zamenjaj, drugač pa pust pri miru (pa pršpari 50.000), ker ne bo nč narobe!
ne sekiri se, lp
Odvisno od tipa avtomobila in motorja. Nekateri zdrzijo tudi po 100-200.000 km z ropotajocimi drocniki, nekaterim se "sesujejo" v par 10.000 ... Za Golfa ravno ne vem na pamet, koliko zdrzijo. Je pa mozno, da ima se rocno nastavljivo zracnost med ventili in drocniki in v tem primeru ti mehanik samo zategne... V vsakem primeru si pa pri 8V motorjih glede tega na boljsem kot pri 16V -jih je pol manj

Objavljeno: Ne maj 15, 2005 8:58 pm
Napisal/-a maniac
moj mehanik+par drugih ljudi!
lahko se pa sam prepričaš, pojd na servis pa vpraš
lp
Re: zvok podoben kleklanju?!
Objavljeno: Ne maj 15, 2005 9:01 pm
Napisal/-a Gti-Driver
Golden eye je napisal/-a:Kaj pomen če ima motor zvok kot da bi kleklau? A je treba ventile nastavt??
So ziher dročniki. Se primen tu slišijo in to kar precej, sam ko se pa ogreje masine se pa več ne slišjo.
Nevem če majo 16 ventilari iste dročnike kot 8 ventilari, za mojga en stane nekje 2k sit.
Objavljeno: Ne maj 15, 2005 9:01 pm
Napisal/-a Walker_P
N vem če bi reku da se da to ravn nastavit da ne bi več klekal. Mam že izkušnje s tem, in vam povem da je bil vzrok, nedelujoči bati!!!! Treba blo menjat!!!!
Objavljeno: Ne maj 15, 2005 9:06 pm
Napisal/-a _Jerry_
Walker_P je napisal/-a:N vem če bi reku da se da to ravn nastavit da ne bi več klekal. Mam že izkušnje s tem, in vam povem da je bil vzrok, nedelujoči bati!!!! Treba blo menjat!!!!
Nedelujoci bati?

Huh...
Sicer pa locimo mehansko in hidravlicno nastavljive drocnike in prvi se za razliko od drugih dajo rocno nastavit... Golf ima pomojem taksne

Objavljeno: Ne maj 15, 2005 9:10 pm
Napisal/-a Walker_P
OK, sej možn da se da nastavit a ne. Boljš za tistga k bo to mogu popravt. Manj dnarja bo šlo. K pr men se ni iztekl tko dobr.
Objavljeno: Ne maj 15, 2005 11:17 pm
Napisal/-a Golden eye
kako pa vem da je res to krvio......a kaj kompresija pade?? Kaj sploh so točno dročniki?
Objavljeno: Ne maj 15, 2005 11:33 pm
Napisal/-a PiPi1883
Podatki so kopirani z internetne strani. Upam da ti bo kaj bolj jasno, kaj je to
dročnik.
Mehanski dročniki
Posredujejo prenos gibanja od odmične gredi na steblo ventila neposredno ali preko dvižnega droga in nihalke. Gibljejo se v sorazmerno dolgih vodilih, da bi se zmanjšala obraba zaradi bočnih sil. Pri neposrednem krmiljenju lahko ima dročnik, na svoji zgornji strani, uvit vijak s protimatico za nastavljanje reže med dročnikom in steblom ventila. Če prenašajo gibanje na drog, imajo obliko čašice s polokroglim ležiščem dvižnega droga.
Dročnikova drsna ploskev ima ob straneh majhno posnetje, da se olajša drsenje na začetku poti v strmino. Tudi dročnikovo središče je lahko premaknjeno iz sredine, da se dročnik lahko vsakič malo zavrti, s čimer dosežemo, da ne drsi vedno po istem mestu, kar zmanjšuje nevarnost ugreznitve zaradi obrabe.
Izdelani so iz nitriranega jekla ali kaljene litine.
Hidravlični dročniki
Omogočajo krmiljenje ventila brez zračnosti. Dročnik je v ta namen votel, tako da je njegova notranjost izoblikovana kot oljni rezervoarček, ki stalno dobiva olje iz sistema za mazanje motorja.
Olje priteka v prostor A skozi stransko izvrtino, nato pa skozi izrez, ki je v telesu dročnika, v prostor B pri tlačnem čepu. Ko se odmikač odmakne, potisne izenačevalna vzmet sproščen tlačni čep navzdol, pri čemer se telo dročnika nasloni nazaj na odmikač. Ker se je v delovnem prostoru C povečal volumen, priteče preko krogličnega ventila, iz prostora B, olje iz rezervoarja.
Ko odmikač spet dvigne dročnik, se bo tlačni čep spet obremenil, kroglični ventil bo zaprt, zato bo olje, zaprto v delovni prostor, delovalo kot nestisljiva vmesna pregrada, ki bo prenašala gibanje na ventil.
Med robom stene delovnega valja in steno tlačnega čepa je točno določena reža, ki služi kot ventil, skozi katerega odteče odvečno olje, kar je lahko posledica toplotnega raztezanja.
LP
Objavljeno: Po maj 16, 2005 1:35 am
Napisal/-a Voith
Walker_P je napisal/-a:N vem če bi reku da se da to ravn nastavit da ne bi več klekal. Mam že izkušnje s tem, in vam povem da je bil vzrok, nedelujoči bati!!!! Treba blo menjat!!!!
pa ste bat zajle tut pol zamenal?

Objavljeno: Po maj 16, 2005 2:24 am
Napisal/-a _BANDIT_
Voith je napisal/-a:Walker_P je napisal/-a:N vem če bi reku da se da to ravn nastavit da ne bi več klekal. Mam že izkušnje s tem, in vam povem da je bil vzrok, nedelujoči bati!!!! Treba blo menjat!!!!
pa ste bat zajle tut pol zamenal?

Najprej morš preverit izpušne ležaje in če so v redu, šele potem menjaš batzajle

Objavljeno: Po maj 16, 2005 7:22 am
Napisal/-a super98
To so precej pogosti zvoki pri 8V GTIjih. Tisti ki jih mamo točno vemo o katerem zvoku misliš, pa pojavijo se samo pri določenih obratih.
Pri meni se dogaja isto, zadeva pa ni zaskrbljujoča.