Stran 1 od 1
Napaka na ???? neki v vezi z bencinom???
Objavljeno: Če maj 19, 2005 5:56 am
Napisal/-a nebivedu
Zamenjal sem mehansko bencinsko pumpo, zamenjal sem vse lajtnge in še vedno ostaja problem, le da je sedaj bolj intenziven, ko so nove lajtnge.
Avto vžge v prvo, dela brez problemov, dokler se v cevki ki dovaja gorivo ne naredi vakum, če takoj stakneš cevko in spustiš notri zrak, ter natakneš nazaj na pumpo, avto dela naprej normalno, drugače pa mu zmanjka bencina. U bistvu mu ne zmanjka bencina, samo voziš lahko samo do 2000 obratov, ker drugače ga zamori, ker ne dobi dost bencina. Mislil sem da bi cevka nekje puščala in zato potem pumpa povleče zrak.
Če pa natočiš v flašo liter bencina in daš dovodno in odvodno cevko v to flašo, avto deluje brezhibno, tudi v hrib.
Torej napaka je lahko v tanku - kaj bi lahko bilo?
Ali je možno, da bi frgazer butal nazaj z zrakom in izrinjal bencin v cevki nazaj v tank? Ali pa da bi frgazer naredil vakum v cevki?
Objavljeno: Če maj 19, 2005 6:07 am
Napisal/-a RedBull™
da ni slučajno kakka voda na dnu rezervoarja. a ima mogoče avto kaj višje obrate kot prej ko je še normalno delu? kaj pa oddušek rezovroarja da ni zabasan oz. kaj je s pokrovčkom tanka....kakšne bolj pametne iddeje tkole navsezgodaj nimam

Objavljeno: Če maj 19, 2005 6:22 am
Napisal/-a nebivedu
šmeks je napisal/-a:da ni slučajno kakka voda na dnu rezervoarja. a ima mogoče avto kaj višje obrate kot prej ko je še normalno delu? kaj pa oddušek rezovroarja da ni zabasan oz. kaj je s pokrovčkom tanka....kakšne bolj pametne iddeje tkole navsezgodaj nimam

Avto ima obrate enake kot prej, vzi se normalno kot prej(le do visokih obratov ne pridem - če hočem z avtom potegnt nad 5000 obratov, ga takoj zamori, ker se tok hitr nardi vakum v cevki), le da se počasi v cevki ustvarja vakum, ki potem zapre cevko in avto ne dobi bencina - ko cevko snameš iz pumpe povleče zrak in ko jo daš na pumpo spet lahko povleče bencin normalno. Ampak v cevi pod avtom je še vedno bencin - ta vakum se širi od frgazerja nazaj po cevi proti tanku. U bistvu pumpa ne dovaja dost bencina in frgazer vleče bencin vase in s tem dela vakum.
Sprobal sem vozit brez pokrovčka na tanku - ista stvar. Odduški so trije in vsi trije so sčiščeni in so nove cevke. Vode ni v rezervarju, pa sem še za vsak slučaj dal 3 deci špirita na povhen tank. Tko dfa ne vem kaj bi še bilo - lahko da je frgazer?
Kok mora bit pa cev za bencin notranjega premera za 1.6 mašino - da ni cev preozka in posledično ne dovaja dost bencina?
A je možno da ker imam povratni vod in nekje v tank pride zrak, da se v tanku ne ustvarja vakum, ki bi po povratnem vodu potegnil bencin nazaj v tank in s tem povzročil kroženje bencina med pumpo in tankom?
Objavljeno: Če maj 19, 2005 6:25 am
Napisal/-a RedBull™
daj probi na fergazarju še vijak za CO2 spucat pa mal več ga nato pusti odprtga. po pravilih je tko npr. če ga čist zapreš mora avto crknt...ti ga pa mej potem še mal bolj odprtga kot je sedaj... pa mal ga še z zrakom prepihi fergazar
Objavljeno: Če maj 19, 2005 6:32 am
Napisal/-a nebivedu
šmeks je napisal/-a:daj probi na fergazarju še vijak za CO2 spucat pa mal več ga nato pusti odprtga. po pravilih je tko npr. če ga čist zapreš mora avto crknt...ti ga pa mej potem še mal bolj odprtga kot je sedaj... pa mal ga še z zrakom prepihi fergazar
Frgazer sem spucal z zrakom in sprobal vse variante z vijaki, pa ni nič pomagalo.
A je možno da ker imam povratni vod in nekje v tank pride zrak, da se v tanku ne ustvarja vakum, ki bi po povratnem vodu potegnil bencin nazaj v tank in s tem povzročil kroženje bencina med pumpo in tankom?
Objavljeno: Če maj 19, 2005 7:05 am
Napisal/-a Gricko
preglej še povratni vod in regulacijski ventil!!
oziroma, najlažje je da pomeriš tlak bencina.
Ups, sem zdej vidu da je frgazer, potlej pa ne vem če to imaš, verjetno ne??
Objavljeno: Če maj 19, 2005 8:05 am
Napisal/-a nebivedu
Gricko je napisal/-a:preglej še povratni vod in regulacijski ventil!!
oziroma, najlažje je da pomeriš tlak bencina.
Ups, sem zdej vidu da je frgazer, potlej pa ne vem če to imaš, verjetno ne??
Povratni vod imam, regulacijskega ventila pa ne, ker je že na puimpi izhod za povratni vod.
Objavljeno: Če maj 19, 2005 8:17 am
Napisal/-a Gricko
kaj če se ti je kaka diza odšravfala??
za prosti tek je druga diza , kot pri povišanem teku.
mogoče ti zaradi tega mori?
če imaš plovec, je možno da ti ga serje in ne zapre dovoda goriva->preveč bencina->zamori mašino
Objavljeno: Če maj 19, 2005 8:44 am
Napisal/-a nebivedu
Gricko je napisal/-a:kaj če se ti je kaka diza odšravfala??
za prosti tek je druga diza , kot pri povišanem teku.
mogoče ti zaradi tega mori?
če imaš plovec, je možno da ti ga serje in ne zapre dovoda goriva->preveč bencina->zamori mašino
Če bi prišlo preveč bencina bi ta frgazer to brez problemov prebavil, problem je ker ne pride nič bencina do frgazerja.