Stran 1 od 1

Citroën C3 - gori opozorilna lučka

Objavljeno: So maj 21, 2005 3:33 pm
Napisal/-a Jackal81
Pozdravljeni!

Torej gre za avto mojega starega ata - v petek se je prižgala opozorilna lučka na armaturni plošči. Sem priložil sliko lučke in pojasnilo iz knjižice za uporabo.

Bil sem tudi že na uradnem servisu, kjer so takoj izjavili (brez priklopa avta na karkoli - najbližji serviser je bil več kot 1m stran od avta), da gre za okvaro injektorja.

Naj povem, da se avto res ne obnaša tako kot prej... predvsem v višjih prestavah ne potegne kot je prej (vendar je razlika komaj opazna).

Gre pa za bencinarja, 1.4 motor. Avto je star 1 leto in 2 meseca, prevoženih pa ima 2800 km (ne, ne manjka nula).

Zdaj z glede okvare injektorja mi je vse malo sumljivo - ali ne bi avto potem res komaj še šel? Glede na opozorila iz knjigice kaj bi še lahko pričakoval (v primeru, da ni injektor). Lambda? Pri teh kilometrih? Mogoče samo kakšna zapacana svečka, da delujejo samo 3 cilindri?

Še kak mogoče kak predlog. Vsa pomoč je dobrodošla.

.

Objavljeno: So maj 21, 2005 3:46 pm
Napisal/-a SELJO
hm
to je men nardil pr peugeotu ista lucka in je bla fora kao onasnazevanje okolja pa sem peljal na servis pa so nekaj zamenjal ne vem tocn kaj...ker je bil avto v garanciji...menda bi me stalo 75k...ce nebi imel garancije.,sedaj ne vem ce ima tvoj atat isto problem z onesnazevanjem mozon je tudi da ko bi resetiral racunalnik da bi lucka izginila.

Objavljeno: So maj 21, 2005 4:55 pm
Napisal/-a Jackal81
To z resetiranjem računalnika sem že probal - sem vzel kleme z akumulatorja in pustil nekaj časa stat, pa lučka še vedno gori.

Objavljeno: So maj 21, 2005 5:26 pm
Napisal/-a zlabon
avto je pod garancijo, right?

očitno servis ni resen, pelte na druzga, pa naj priklopjo na tester. karkol je narobe, pa tud če usi štirje bati mankajo ( :D ) morjo zamenat pod garancijo...

tko da nevem kaj se sploh sekiraš :D

LP, zlabo

Objavljeno: So maj 21, 2005 5:50 pm
Napisal/-a bizi10
avto več kot eno leto star pa 2800 km pa kaj je to skoz v garaži stalo? :? Tolk sm js v prvem tednu naredil. :D

Objavljeno: So maj 21, 2005 6:08 pm
Napisal/-a Jackal81
Jah...saj sem napisal da je avto od starega ata. :-P
Saj itak sem prvo posumil na to, da je avto preveč zaležan...
Gre pa v pon. na servis... majo da zrihtajo.

Objavljeno: So maj 21, 2005 6:27 pm
Napisal/-a BimmerM
K je pr našmu putotu gorela ta lučka je šlo grlo vbrizga,drugič pa lambda sonda :?

Objavljeno: Ne maj 22, 2005 1:28 am
Napisal/-a tešo
BimmerM je napisal/-a:K je pr našmu putotu gorela ta lučka je šlo grlo vbrizga,drugič pa lambda sonda :?


jep.. tole je tud moj kolega menjal ko mu je to utripal

Objavljeno: Ne maj 22, 2005 8:04 am
Napisal/-a DrMr
Lahko bi vsaj stestirali ECU, možnosti okvare 4.šoba vbrizga 70% , svečke 20%, vžigalna tuljava 5%, ostalo 5%, s snemanjem kleme ne boš nič naredil, sicer pa ima avto dvoletno garancijo :idea:

Objavljeno: Ne maj 22, 2005 5:16 pm
Napisal/-a perimund
isto sem mel jaz, najprej so menjal loputo, potem kontakt kable od lopute, potem komplet snop kablov od motorja, potem obe lambde in katalizator, nazadnje pa komplet racunalnik (vmes so ga pa resetiral pa kable rukal in boh ve kaj se)

Zdaj se lucka ne priziga vec se je pa unicil indikator koliko je poven rezervar goriva, tudi kadar tankam polno kaze 3/4.

1.4i 75ps -> problemi z injektorji, racunalnikom, cinkspulo, izpusna elektronika s katalizatorjem, menjalnik, ... uglavnem zadovoljen kupec (se 2 meseca do konca garancije -> potem bo pa verjetno naprodaj - kot nov brez prask z vso opremo)

l.p.

p.s: veliko srece z resevanjem problemov

Objavljeno: Po maj 23, 2005 9:56 am
Napisal/-a Jackal81
Ok... problem rešen... Glupost od gluposti... tako kot sem sumil že na začetku - avto je bil preveč v garaži :roll:

Diagnostika na servisu je pokazala vse OK. Problem je namreč bil v akumulatorju, ki je bil že zelo izpraznjen (okoli 11 V je pokazal) in s kilometri, ki jih je prevozil se skoraj ni nič polnil. :jao:

Bo treba malo vzet ta avto v roke pa malo več :vrum