Stran 1 od 1

Voda v zgorevalnem prostoru

Objavljeno: Sr maj 25, 2005 11:32 am
Napisal/-a plazydor
Kupil sem en star avto. Narediti sem hotel servis (menjava olja filtrov in svečk). Pri svečkah se je zelo zakompliciralo. Namreč, ker so nile svečke z zelo veliko prevoženimi se je ena dobesedno zlepila z glavo. In tako se je med odvijanjem odtrgala. Nisem imel kaj drugega, kot da sem zamenjal glavo in kupil novo tesnilo. Zdaj je 600km po menjavi tesnila. Glavo pa sem zategnil na 80Nm

Naj omeni, da je to 1.6i 16v SOHC motor Honda Civic

Avto mi sicer med vožnjo zelo lepo oz. odlično deluje. Zelo dobro potegne in poraba je izračunan 6,5 l/100km z zmerno vožnjo.
Problem pa se pojavi, ko po 20 minitni vožnji začne na mestu motor tresti kot da bi deloval samo po treh valjih in belo kadi. Ko dam gas malce pocuka in potem spet med vožnjo deluje normalno (tudi ko vozim pod 2000RPM).
Kolikor vem, da bel dim pomeni voda v zgorevalnem prostoru. Ko sem to opazil sem takoj začel dnevno kontolirati olje in je še vedno kot nov brez kašnih smetmi. Sem pa opazil, da mi je na 600km nekam izginilo pol litra vode.

Kako to težavo najbolj elegantno rešit.

PS.: Svečka se mi je odtrgala zaradi malomarnosti prejšnjega latnika, ki je avto samo vozil in nič na njega dal. Naj se maprej zaje... drugi. Takim bi z veseljem prevrtal koleno in potem...

Objavljeno: Sr maj 25, 2005 11:49 am
Napisal/-a svadreb
Možno, da glava slabo tesni in ti hladilna tekočina pušča v zgorevalni prostor oz. valje. Lahko je slabo tesnilo, lahko je glava premalo zategnjena (koliko Nm mora biti ne vem), lahko tudi da je glava zvita (če si kupil rabljeno). Preveri vse cevi, po katerih teče hladilna tekočina, vse objemke in mesta, kjer so cevi pritrjene na motor, da mogoče kje ne pušča.

Objavljeno: Sr maj 25, 2005 11:49 am
Napisal/-a BMW Motorsport
po moje morš mal tesnila prevert. nevem res.

Objavljeno: Sr maj 25, 2005 12:29 pm
Napisal/-a Pugi
Glavo dol vzet pa še enkat zadihtat.. Mogoče boš rešu že če boš sam zategnu glavo... A ti glava kej hladilke spuša?

Objavljeno: Sr maj 25, 2005 12:57 pm
Napisal/-a mrt
Preveri glavo koliko je zategnjena,lahko pa ti je prepihalo tesnilo.... :x

Objavljeno: Sr maj 25, 2005 1:32 pm
Napisal/-a RedBull™
saj ti zarad tega nebi blo treba druge glave,ampak bi se zamenjala samo puša z navojem pa bi blo.

kaj a si rabljeno glavo dal poravnat,če nisi,boš po vser verjetnosti mogu spet rokava zavihat,drugače pa,a je bla prava dihtunga (nekatere se razlikujejo po malenkostih) si jo pravilno obrnil (nekatere imajo z napisom napisano top kar pomeni da mora biti to zgoraj)

Objavljeno: Sr maj 25, 2005 2:11 pm
Napisal/-a plazydor
Na vse kar ste omenili sem pomislil. Ko sem kupoval tesnilo sem šel v vse okoliške avto trgovine (tri trgovine). Pri eni sploh niso znali najti prave. Dali so mi namreč napačne pri drugi pa so mi našli po dolgih mukah.

Objavljeno: Sr maj 25, 2005 2:55 pm
Napisal/-a alanq4
Tak primer sem imel tudi jaz, pa je bla glava zvita in tesnilo prepihano.
Probaj pustiti avto da se ogreje, potem pa ga ugasni in pusti čez noč nato odvij vse svečke in poglej v katerem cilindru je voda tko boš lažje odkril kje je napaka.
Pri meni se je čez noč nabralo za deciliter vode v drugem in tretjem cilindru.

Objavljeno: Če maj 26, 2005 1:02 pm
Napisal/-a plazydor
Zanimivo alanq4 potem ti pa je avto težko potem vžigal. Men sicer avto zjutraj oz, ko je oglaje ali pa segred v enem obratu vžge.