Stran 1 od 1

Pušča olje na Puntu l.95

Objavljeno: Ne jun 05, 2005 7:14 pm
Napisal/-a dado21
Imam eno vprašanje. Pred kratkim sem dal na svojem Puntu l.95 1.1 narediti generalno na motorju. Zamenjal sem vsa tesnila, teflone, batne obročke, ojične ležaje, plus vse od jermenov do olja, filtri itd..., brušenje glave. Predno sem se tega lotil je olje, skozi tesnilo na glavi močno puščalo. Seveda sem pričakoval, da se mi to več ne bo dogajalo, ampak je tesnilo po narejenih približno 1500 km zopet zalito. Zdaj slišal sem, da bi se moral mogoče motor po cca 1000 km do konca priviti, pa ne vem koliko od tega drži-mehanik mi je rekel, da naj nebi bilo treba, nekateri pa pravijo da bi moral. Drugače sem pa prvih 700-800 km vozil počasi, brez priganjanja in nikoli več kot 70 km/h. Kje bi lahko bil vzrok?
Če ima kdo kej več pojma o tem, bi prosu za pomoč?

In še to: Ali je možno, da se to dogaja ker je olje natočeno do max?

Hvala LP

Objavljeno: Ne jun 05, 2005 7:46 pm
Napisal/-a dado21
Ja na pokrovu, tako. Sam kr iz lepega mira tut nemore puščat, sploh če je zamenjano skoraj vse. No nevem :(

Objavljeno: Ne jun 05, 2005 8:04 pm
Napisal/-a Damjan19
jz sm mogu po 500ih km it nazaj da je serviser par stvari zategnu pa je to blo to
itak pa...pejt nazaj sej maš garancijo

Objavljeno: Ne jun 05, 2005 8:26 pm
Napisal/-a PiLLLe
Ko se dela generalka ponavadi tapametni mehankarji glavo ponavad zategnejo kako kilo vec da se ni treba vracat zategovat. Dihtung na pokrovu ventilov ponavad sam z silikonom namazejo in to je to. Najbl bi blo ce bi dau kako sliko kje tocn pusca pa koliko.

Objavljeno: Ne jun 05, 2005 8:28 pm
Napisal/-a dado21
Damjan19 je napisal/-a:jz sm mogu po 500ih km it nazaj da je serviser par stvari zategnu pa je to blo to
itak pa...pejt nazaj sej maš garancijo

A Punta si pelu nazaj? Drugač pa glede garancije-haha dobra fora ;) Fušerji laufajo

Objavljeno: Ne jun 05, 2005 8:32 pm
Napisal/-a dado21
Ja sej spušča na pokrovu, pri dihtungi in to po celi vidni dolžini. A je potem stvar v tem da ni dovolj zategnjeno? Ker mehankar pravi, da ni več potrebno zategovat pa mu nebi rad težil kr neki, če nism prepričan. A lahko to sam nardim, al raj ne?
Aja pa pušča ne veliko sam me pa moti da sploh. :?

Objavljeno: Ne jun 05, 2005 8:36 pm
Napisal/-a RedBull™
no mal mešate pojme (nekateri) po približno 1000 km naj bi se še 1x zategnila glave (vsaj jst to zmer nardim) ker še mal da

zdj pa ti pišeš da ti spušča na pokrovu ventilov....mogoče ti je pustil staro tesnilo,al pa ti je da novo pa je kvaliteta tesnila bolj vprašljiva in je začelo solziti

Objavljeno: Po jun 06, 2005 6:13 am
Napisal/-a PiLLLe
Mah to mu je zihr pustu staro tesnilo notr zato ker ga bi itk moru menjat ko bo prsu da se mu glava se dotegne.

Objavljeno: Po jun 06, 2005 7:29 am
Napisal/-a svadreb
Najbolš, da greš nazaj, ti bo mal zategnu glavo, pol pa še zamenjal tesnilo na pokrovu ventilov. Pa naj ti namaže še s tesnilno maso. Pol pa res ne bi smelo puščat.