Stran 1 od 1
Zakuhal polo.....Kaj pa zdajjjj?
Objavljeno: Ne jun 05, 2005 9:57 pm
Napisal/-a fricko1
Pozdravljeni!
Pred nekaj dnevi mi se peljem, nakar iz havbe motorja zagledam dim, pogledam na kazalec vode in me je kar šokiralo 115°C, hitro ugasnem avto, počakam da se ohladi, natočim vodo in se peljem do najbližje postaje. Potem avto prišlepam domov, menjam termostat hladilne tekočine (zato se ni ventilator vklapljal). Od tuki vse oky, te dni se nisem kej dosti peljal kake 3-7 km, samo čudno se mi je zdelo da se mi hitro segreje voda na 90°C, ampak sm si mislil da itak je tudi zunaj vroče (poletje) in da to bi blo normalno. Danes ki je blo bolj hladno in se peljem malo dlje okoli 15 km mi naraste voda na 100 -110°C, hitro se odpeljem k sosedu, ki se malo več zastopi in mi reče da verjetno mi je šlo tesnilo glave, ga probamo vžgat in mi tudi ropota motor kot da mi bi delali 3 cilindri. Sedaj pa rabim vaš nasvet, ali mi je šlo tesnilo in zato mi tudi ropota motor al je šlo še kaj drugega? In kolko stroškov bom imel? Tako da se kar napravim na šok! Ja pa še to pred pol leta pa mi je šou menjalnik, kar me je stalo 310 eurov menjalnik rabljen + popravilo. Mam pa polo 60, letnik 95, 145000 km.
Objavljeno: Ne jun 05, 2005 10:03 pm
Napisal/-a Torti
Poglej glavo,da ti je ni potegnilo!?!?! To pa zna biti zelo drago,ko avto zakuha.

Objavljeno: Ne jun 05, 2005 10:34 pm
Napisal/-a super98
Ni treba takoj paničarit
Pri polotih ni fora v termostatu da zakuha, ampak v ohišju termostata. Tut če zamenjaš termostat bo avto še vedno kuhal vse dokler ne zamenjaš še ohišja. ki je prešvoh narejeno, se odlomi in termostat zaradi tega ne odpre!
Upaš lahko da je z mašino vse OK. Prvo zrihti da ne bo več kuhu pol boš pa vidu kaj je naprej. Če je enkrat kuhnu mu ne bi smel bit hudga.
Objavljeno: Ne jun 05, 2005 10:51 pm
Napisal/-a sixtoo
kaj pa beetle ki nima kazalca za temperaturo?
mu kaže samo kdaj je mašina mrzla (modra lučka) in se ugasne ko se dost segreje.
Objavljeno: Ne jun 05, 2005 11:13 pm
Napisal/-a lisko
sixtoo je napisal/-a:kaj pa beetle ki nima kazalca za temperaturo?
mu kaže samo kdaj je mašina mrzla (modra lučka) in se ugasne ko se dost segreje.
Sej R5 tud nima cajgera za temparaturo...... to so pač tko dobri avtki da z njmi ni nikol nič narobe in pač ne rabijo tega sranja kot je cajger za temparaturo

:D:D
Ok šalo na stran
Verjetn ma tko kot petka pač samo lučko.... ko se pregreje zasveti lučka in to je to.
Drugač se pa strinjam zu ostalimi..... prvo zrihti hlajenje pol pa se bomo dalje menli kak oa kaj
Objavljeno: Po jun 06, 2005 6:27 am
Napisal/-a RedBull™
če je avto takoj na začetku trokiral oz. ne dela po vseh cilindrih,pol lahko kar sumiš kaj je...ti lepo avto na mestu lavfej,pa mal kontroliraj kdaj bo postal hladilnik vroč ( tam malce pred 90 C mora bit) in če bo postal vroč,boš vedel da je termostat odprl in če ti bo vodo v posodi kar gor tišal (imej kar odprto posodo ko boš avto lavfal) potem je tesnilo glave....no po vsej verjetnosti tudi je
Objavljeno: Po jun 06, 2005 7:25 am
Napisal/-a svadreb
Nihče še ni omenil termostikala. Mogoče ja pa to fuč in ne vklopi ventilatorja. Ali pa je celo motorček ventilatorja zanič. Potegni kable direkt od motorčka na aku in boš videl če sploh dela. Potem pa snemi kable s termostikala in jih spoji. Ventilator mora delat.
Objavljeno: Po jun 06, 2005 8:37 am
Napisal/-a fricko1
Spet se javljam. No pa sm malo prebral vaše odgovore in sem zdej spet pogledal termostat hladilne tekočine (nahaja se tam pri motorju) no in spet mi je vrglo iglo ven iz termostata, potem pa sm malo boljše pogledal tisto plastiko oz. koleno, ki drži termostat in sem opazil da je počeno. Sedaj pa me zanima če je to mogoče krivo, kajti prvič ko sm menjal termostat tega nisem opazil (počenega kolena). Pa še to me zanima, če morem spet kupit nov termostat ali lahko porinem tisto iglo spet notri in to je to, tako da kupim samo tisto plastiko oz. koleno. Aja pa še to, ventilator deluje, tko da je ta termostat kriv ali pa še kaj drugega. Pa hvala za vse prejete odgovore.
Objavljeno: Po jun 06, 2005 9:43 am
Napisal/-a hermand
Najprej daj termostat ven in probaj brez termostata vžgati in boš videl, če ti bo
temperatura normalno delala. Če pa ti bo spet zakuhal, pa je verjetno crknila vodna pumpa, kar se pri teh avtih velikokrat zgodi.
Objavljeno: Po jun 06, 2005 10:37 am
Napisal/-a Fullback
hermand je napisal/-a:Najprej daj termostat ven in probaj brez termostata vžgati in boš videl, če ti bo
temperatura normalno delala. Če pa ti bo spet zakuhal, pa je verjetno crknila vodna pumpa, kar se pri teh avtih velikokrat zgodi.
res je moj jo je imel že 2 krat menjano... ima 130000 km
Objavljeno: To jun 07, 2005 11:24 am
Napisal/-a AndrejD
fricko1 je napisal/-a:Spet se javljam. No pa sm malo prebral vaše odgovore in sem zdej spet pogledal termostat hladilne tekočine (nahaja se tam pri motorju) no in spet mi je vrglo iglo ven iz termostata, potem pa sm malo boljše pogledal tisto plastiko oz. koleno, ki drži termostat in sem opazil da je počeno. Sedaj pa me zanima če je to mogoče krivo, kajti prvič ko sm menjal termostat tega nisem opazil (počenega kolena). Pa še to me zanima, če morem spet kupit nov termostat ali lahko porinem tisto iglo spet notri in to je to, tako da kupim samo tisto plastiko oz. koleno. Aja pa še to, ventilator deluje, tko da je ta termostat kriv ali pa še kaj drugega. Pa hvala za vse prejete odgovore.
Ja tista plastika se je rada zlamala idi na servis po novo termostat bi jaz tudi menjal za vsak primer.
Objavljeno: To jun 07, 2005 1:53 pm
Napisal/-a super98
fricko1 je napisal/-a:Spet se javljam. No pa sm malo prebral vaše odgovore in sem zdej spet pogledal termostat hladilne tekočine (nahaja se tam pri motorju) no in spet mi je vrglo iglo ven iz termostata, potem pa sm malo boljše pogledal tisto plastiko oz. koleno, ki drži termostat in sem opazil da je počeno. Sedaj pa me zanima če je to mogoče krivo, kajti prvič ko sm menjal termostat tega nisem opazil (počenega kolena). Pa še to me zanima, če morem spet kupit nov termostat ali lahko porinem tisto iglo spet notri in to je to, tako da kupim samo tisto plastiko oz. koleno. Aja pa še to, ventilator deluje, tko da je ta termostat kriv ali pa še kaj drugega. Pa hvala za vse prejete odgovore.
A si prebral moj prejšnji odgovor, kjer sm ti takoj napisl kaj je treba narest da bo zadeva delovala tako kot mora?
Še enkrat, ni fora v termostatu samem ampak v ohišju termostata (kolenu kot mu tio praviš), in igla termostata NE SME pogledat ven iz ohišja. Če boš bolje pogledal boš opazu da je tm kjer pride igla termostata vpeta v ohišje plastika polomljena in igla leze skozi, tako da termostat ne odpira. Ko boš kupu novo ohošje (cca 5000 SIT) in ga primerjal s tem starim ti bo zadeva takoj jasna.
To je drugače serijska napaka pri teh avtih!
LP
Objavljeno: To jun 07, 2005 10:22 pm
Napisal/-a fricko1
A si prebral moj prejšnji odgovor, kjer sm ti takoj napisl kaj je treba narest da bo zadeva delovala tako kot mora?
Še enkrat, ni fora v termostatu samem ampak v ohišju termostata (kolenu kot mu tio praviš), in igla termostata NE SME pogledat ven iz ohišja. Če boš bolje pogledal boš opazu da je tm kjer pride igla termostata vpeta v ohišje plastika polomljena in igla leze skozi, tako da termostat ne odpira. Ko boš kupu novo ohošje (cca 5000 SIT) in ga primerjal s tem starim ti bo zadeva takoj jasna.
To je drugače serijska napaka pri teh avtih!
LP[/quote]
Stvar je sledeča, kupil sm termostat in koleno, ki le bilo počeno, avto sm vžgau brez termostata, in sm opazoval kaj se dogaja. V bistvu sm ugotovil da mi res prebija tesnilo glave, kr tam ki je posoda za hladilno tekočino, je tudi ena cevkica,ki gre iz motorja v posodico (to ti je odvečna voda,...) in v bistvu iz une cevkice mi piha zrak, čim več gasa ko dam bolj piha. zato mi v posodi nardi pritisk in mi meče vodo vn. Ja ju3 pa ga peljem k mehaniku sm se že zmenu z njim, pa mi bo on točno povedau kaj je narobe. Vam še sporočim.
Objavljeno: Po jun 13, 2005 9:15 pm
Napisal/-a fricko1
No spet se javljam in upam da zadnjič s tem problemom. Ja no stvar je taka, avto sm peljau k mehaniku, tip vse pripravi za glavo vzet dol, začne razdirat, pride do glave motorja in kaj tam ugotovi. Eden od vijakov je bil odtisnjen hitro je vzel kilo meter in pogledau in je meu okoli 6-7 kilo, potem ga zategne na 10 kilo kot naj bi bil zategnjen, da vse stvari gor upali avto, in dela, nič ne kuha

). Reku mi je pa da to se zgodi 90 % avtov 10% pa jim je treba tesnilo menjat. No upajmo da je blo samo to, s stroški pa sm prišel poceni skozi 5000 za to popravilo in 5000 za nov termostat.
Lp Fricko
Objavljeno: Ne jun 19, 2005 3:55 pm
Napisal/-a s.Hio
JAz sem pri feliciji moral zamenjat termostikalo, termostat, ohisje termostata, pa se tesnilo glave pa avto se zmeraj ni dobro delal in sem sel do mehanika, ki mi je potem vrnil denar in ko sem ga vzgal pri njemu ni delal. Potem se peljem pa proti domu in en kilometer pred domom zacne avto fantasticno dobro delat in je delal dokler ga nisem prodal, cca 40k km, zanimivo.
Objavljeno: Sr jun 22, 2005 4:33 pm
Napisal/-a reber
Meni je pri feliciji 1,6 crknilo ohišje termostata, vendar smo potem po nasvetu mehanika menjali oboje: ohišje + termostat, stroški cca 7-8 ksit je bilo. Je pa zakuhal, vendar samo malo, se je samo malo kadilo, vode pa ni porabil popolnoma nič, se je zgleda zgodilo pred kako minuto ali dve, ko sem opazil, oziroma ko je žena prišla domov z avtom ker se je ona vozila, še dobr da se ni prej zgodilo, ker bi skor zihr ornk zakuhov, tko pa ni blo nč. K mehaniku pa sem šel naslednji dan z mrzlo mašino, pa se je ravno ogrel do tja
Drugače pa, kazalec za temperaturo je zelo važna zadeva

poleg seveda lučke za olje
