Stran 1 od 1

spušča olje R19

Objavljeno: Po jun 13, 2005 6:37 pm
Napisal/-a tešo
zadnje čase opažam da mi spušča olje. Dans sem mal pogledu mašinco mal tesnila pogledal od ventil pokrova SUH pogledam še če kaj pri glavi masti in je prav tako SUHO ... vendar tam spodaj okrog oljnega filtra je kar dost mastno. dvignem avto z dvigalko se spuzam spod pa vidim da je karter čist solzen od olja in se olje nebere ter kapne cca. vsake pol ure.

avto spustim dol in se odpeljem do svojga mehanika. povem pač da mi spušča olje ter ne vem kje. Mehanik je bolj tak čuden redkobeseden pa kot da se mu j**e za vse. sam drgač je pa mehanik res 1. liga. Mi pač reče da dvigalke nima fraj pa da naj pridem ko bo dvigalka fraj .. pol ga prašam kdaj bo dvigalka fraj pa reče ne vem. no potem ga pa prašam kje kurca bi men lahk olje spuščalo. pa mi reče najverjetneje na semeringu od kurbelvele če si prav razlagam tale prevod naj bi kurbelvela bila zaganjalna gred. prašam ga kje je ta semering od kurbelvele .. pa mi reče tam ko je kurbelvela .. pol sm pa popizdu pa šol.

Motor je 1,4 Energy če bi mi kdo znal pojasnit kje se nahaja ta semering od Kurbelvele bi prosil da mi vsaj približn pove.
Hvala!

Objavljeno: Po jun 13, 2005 6:45 pm
Napisal/-a Jurchi
Najverjetnej ti je šel res semering in sicer tist na strani jermena. Kot posledica tiga ti piušča olje (ponavadi servo črpalke) jest sem mel čist identičen problem, sam je pa zadeva taka, das ponavad sam semering menjat ni dost , morš dat kar pumpo obnovit. Če boš menju sam semering so stroški cca. 2k SIT + delo, če pa je servo pumpa pa je obnova z delom tam cca. 30 k SIT.

P.S. Menji hitr, ker jest sem pustu neki cajta, pa mi je prežrlo nosilce motorja, sem mogu menjat, lahko ti pa prežre tud manšeto, pol boš mogu pa polosovino menjat (TO SO PA ŽE RESNI $$$)
tko da čimprej popravt.

Objavljeno: Po jun 13, 2005 6:47 pm
Napisal/-a Jurchi
Aja pa mava isto mašino, tko da je te vrste napaka zlo verjetna.

Objavljeno: Po jun 13, 2005 6:50 pm
Napisal/-a tešo
pa ja pa tud nosilc od motorja je začel nekam masten bit. OK hvala Jurchi .. bom tole uštimal .. še danes bom pelal na servis. pa za1x bom sam semering menjal .. če bo pa pe amstil bo pa treba tak kot si napisal .. pač obnova servo pumpe

Objavljeno: Po jun 13, 2005 7:31 pm
Napisal/-a peroa
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Kakšen dialog!!!!

Objavljeno: Sr jun 22, 2005 9:07 pm
Napisal/-a tešo
nič men še kar spušča :cry: :cry:

pizdarija, glih zdej sem pršu od mehanika in še kar curi ... sam je sigurn na oljnem filtru oljni filter ne tesni dovolj! ker vidim ko pobrišem okrog oljnega filtra ter se zapeljem cca 20 km je pr oljnem filtru spet vse na frišno masno.

Mehanik tudi trdi da spušča na oljnem filtru sam zgleda da ne ve kako to zatesnit. kaki n00b! mogoče je imel kdo kakšen podoben primer, no zanima me kako s čim čimbolje zatesnit oljni filter na blok motorja.

hvala za odgovore!

Objavljeno: Sr jun 22, 2005 9:43 pm
Napisal/-a PiLLLe
To jim je bolezen pr 1.4 motorjih. Pac bos moru it kupt original filtr ;) teli ponaredki majo pretenko gumico in nevem pr kolkm pritisku zacne scat :) vem da je kolegu prou sprical pod glavo in smo mislni da je su dihtung ubistvu je pa filtr biu za en crap. Lepo kup drug filtr pocak cez noc da se ole spusti v kartr zamenji filtre in preglej nivo olja :D that's all there is to it :D

Objavljeno: Če jun 23, 2005 5:44 am
Napisal/-a hermand
Gumico od filtra namaži z mastjo preden ga priviješ in bi moralo biti v redu.

Imel sem pa primer da je puščal semering na glavni gredi pri jermenici in je bilo mastno pri glavi motorja. To sem komaj ugotovil, ker je olje spušlalo na glavni gredi in je zobati jermen potegnil olje zraven in je špricalo po glavi motorja in je bilo mastno med glavo motorja in blokom pri zobatem jermenu.

Objavljeno: Če jun 23, 2005 8:30 am
Napisal/-a ktmjurca
hermand je napisal/-a:Gumico od filtra namaži z mastjo preden ga priviješ in bi moralo biti v redu.


:ne Ne mazat gumico z mastjo ampak z oljem. (daš par kapljic olja gor lepo razmažeš in priviješ filter zategneš z roko (ne z ključem) ampak po pameti (ker v skrajni sili se gumica zapeče pol je pa veselje na naslednjem servisu to odvit). Pa še to: Včasih se zgodi da ostane ta stara gumica na bloku in če to spregledaš ti ziher spušča olje) :D

Objavljeno: Pe jun 24, 2005 2:20 pm
Napisal/-a tešo
PiLLLe je napisal/-a:To jim je bolezen pr 1.4 motorjih. Pac bos moru it kupt original filtr ;) teli ponaredki majo pretenko gumico in nevem pr kolkm pritisku zacne scat :) vem da je kolegu prou sprical pod glavo in smo mislni da je su dihtung ubistvu je pa filtr biu za en crap. Lepo kup drug filtr pocak cez noc da se ole spusti v kartr zamenji filtre in preglej nivo olja :D that's all there is to it :D


priporočaš kakšno priznano znamko oljnega filtra, da bi potem res dobro tesnil.

ker zdej je notr oriđinal za R19

Objavljeno: Pe jun 24, 2005 4:21 pm
Napisal/-a RedBull™
tešo je napisal/-a:
PiLLLe je napisal/-a:To jim je bolezen pr 1.4 motorjih. Pac bos moru it kupt original filtr ;) teli ponaredki majo pretenko gumico in nevem pr kolkm pritisku zacne scat :) vem da je kolegu prou sprical pod glavo in smo mislni da je su dihtung ubistvu je pa filtr biu za en crap. Lepo kup drug filtr pocak cez noc da se ole spusti v kartr zamenji filtre in preglej nivo olja :D that's all there is to it :D


priporočaš kakšno priznano znamko oljnega filtra, da bi potem res dobro tesnil.

ker zdej je notr oriđinal za R19

mogoče filtr znamke mann. Ampak močno dvomim da spušča pri fitru....si prepričan da ne teče na glavi....drugače pa lepo operi ter potem spremljaj

Objavljeno: So jul 02, 2005 11:20 am
Napisal/-a tešo
ma zdej pa ne curi več :lol: :lol:
smo zrihtal nov oriđinal filter za r19 pa mal smo dihtung na filtri segrel pa namazal pa zategnill tak da se je tesnilo olnjega filtra lepo sprijelo z blokom motorja. ko ata na mamo.

Sam me je strah ko bo treba oljni filter menjat, da ga ne bom s fibrco dol rezal :roll: