Stran 1 od 1
Menjava žarnice pri citroenu C3
Objavljeno: Po jun 13, 2005 8:18 pm
Napisal/-a Primoz_86
Danes sem poskušal zamenjat žarnico za kratko luč na voznikovi strani, a ne pridem dovolj blizu. Zraven je namreč škatlica z varovalkami in akumulator. S prsti se komaj dotaknem plehca, ki bi ga moral odstranit, in ni mogoče, da bi ga še rotiral ali kako drugače odstranil. Verjetno je treba vzet celo luč ven, a ne najdem mest pritrditve
Da sem pokrovček montiral nazaj sem porabil 20 minut
Lp
Objavljeno: Po jun 13, 2005 8:22 pm
Napisal/-a [g0ran24]
Poglej v uporabniška navodila če ti kaj slučajno piše
Objavljeno: Po jun 13, 2005 8:35 pm
Napisal/-a Primoz_86
Sem že gledal, a ne piše nič uporabnega, oz. v stilu snemite konektor, odstranite plehec in zamenjajte žarnico. Luč pa je narisana izven avtomobila.
Lp
Objavljeno: Po jun 13, 2005 8:48 pm
Napisal/-a Gricko
ja to so pa vsi novejši avti, sploh francozi
okol mašine placa ko dreka, ko pa hočeš žarnico zamenjat je pa vse tolk nametano in stisnjeno okoli , da zraven ne prideš...
za tvoj avto nevem, ampak ponavadi je še bol težko dobiti luč ven, kot pa žarnico zamenjat..(govorim iz lastnih iskušenj - P 406).
Tko da ponavadi je najlažja pot, da zamenjaš le žarnico ( čeprav težko zraven prideš...)
lahko pa da ima tvoj avto kako foro in dobiš luč hitro ven...čeprav dvomim...
Objavljeno: Po jun 13, 2005 10:51 pm
Napisal/-a Primoz_86
Sem zrihtal. Sem zapeljal v garažo, vzel prenosno luč in ogledalo, prižgal muziko in začel na easy razkopavat avto. Treba je vzet dol kompletno ohišje baterije, ohišje varovalk, komaj potem dobiš dovolj prostora (čeprav še vedno malo), da lahko z enim prstom odpneš žarnico najprej na eni, nato pa še na drugi strani. Zoprno je še dajat žarnico nazaj noter, ker moraš pazit, da ti kam ne pade in da jo ne primeš za steklo.
Brez luči in ogledala bi težko kaj naredil
Lp
Objavljeno: Po jun 13, 2005 10:57 pm
Napisal/-a Primoz_86
Še zanimivost: C3 ima katalizator tik ob motorju, pri izpušnem kolektorju. Zanimivo je še, da ima dve lambdi (mogoče je druga samo senzor temperature), ena je na izpušnem kolektorju, druga pa za katalizatorjem
To se mi zdi fajn rešitev, ker se tako katalizator dosti prej segreje
Lp