Stran 1 od 3

po velkem servisu so se začele težave...

Objavljeno: Po jun 20, 2005 9:27 am
Napisal/-a kaWsk
v petek je imela mazda velik servis (menjava vseh jermen, vodna pumpa, vseh filtrov ter vsega kar paše zraven). Do petka ni bilo nobenga problema, avto se je peljal super, sedaj pa gre vse narobe:
- v soboto zvečer so mi odpovedale zavore in imel skoraj nesrečo. potem sem moral 40km "pumpat" pedal predenj sm moral bremzati, sedaj je ok- koliko časa :?
- avto se ne zvrti več tako lepo kot prej, do 2500obr je zamorjen in cuka (če pritisnem gas malo bolj odločno), najbolj je očitno pri 1800-1900obr
- ko vžgem hladnega, mi kar nekaj cajta cvilijo jermeni (tako se sliši), včasih tud med vožno
- olja je 3-4mm čez ful (merjeno zjutraj, ko je avto stal celo noč, na ravni podlagi)- ne vem ali je to normalno
- cvilijo zadne zavore, zadnje levo kolo se pregreva :shock: , poka od vročine po dolgi vožnji in je vroče da ga ne moreš držati




povejte, kaj bi vi storili, če bi se vam to zgodilo, ko pričakuješ da bo avto delal ko urca pa je popolna katastrofa. Jezen sm ko hudič :evil:. Danes gre avto nazaj knjemu in se ne bo premaknil dokler ga ne zrihta u nulo- se pravi da bom spet po nepotrebnem brez avta en dan :(


gre pa se za mojstra iz okolice lj, imena zaenkrat nebi omenjal, ga pa bom, če ne bo vse spravil v red!

Objavljeno: Po jun 20, 2005 9:35 am
Napisal/-a svadreb
Očitno je pocarsko naredu. Mene tud ful razpizdi, ko avto iz servisa ne pride 100% porihtan. Razpizdi me pa to, ker so serviserji tok komot, da se niti zapelat ne grejo z avtom, da bi vidli če je vse OK.

Tok časa ga j*bi, dokler ne bo vse tok kot mora bit.

A pa je to pooblaščen serviser, al kak garažni mojster?

Objavljeno: Po jun 20, 2005 9:46 am
Napisal/-a kaWsk
ni pooblaščen, vendar ima firmo (avtomehanika pač). Meni je zgledal kar profesionalen


ne vem, mogoče si misli, da lahko 19.letniku (tolko sm star) prodaja buče :? sam ker sem pošteno plačal in imam račun bom hotel tip top avto do zadnjega vijaka ;) vsaj tako kot je bilo pred servisom- najprej z lepo besedo, drugače pa tudi kakšno konkretnejšo

Objavljeno: Po jun 20, 2005 9:56 am
Napisal/-a _VeNoM_
zakaj mam jst obcutek da je on avto furu pa zbil kje?!!??



jah pel nazaj pa bod odlocen da ti vse pregleda sevede pred tem mu se poves kaj je narobe! :twisted:


lp venom

Objavljeno: Po jun 20, 2005 10:01 am
Napisal/-a kaWsk
a obstajajo kake sankcije, če ti zarad servisa ( v primeru da se ugotovi krivda), odpovedjo zavore in razsuješ avto oz še huje če zbiješ človeka (men se je skoraj zgodilo ravno to- mi je pešec skočil na čez prehod...

Objavljeno: Po jun 20, 2005 10:35 am
Napisal/-a perko84
ce ti ni iztavil računa po koncu dela se nimaš kej bunit, ker mu ne moreš dokazat da ti je kj delal na avtu, če ti ga je pa dal se pejd pa zbunit pa ti nj šenkrat zrihta al mu pa inšpekcijo za vrat pošli ;)

Objavljeno: Po jun 20, 2005 10:41 am
Napisal/-a kaWsk
mam račun, sam glede zavor nič ne piše da je kaj delal znjimi- samo ročno mi je nastavljal (je to kaj povezano?)


zdele sem ga klical, pa je rekel da je potrebno jermena še našponat ker so nova, motor cuka zarad kablov (so zanič kabli), sam mi ni jasn zakaj mi prej ni cukal :?

Objavljeno: Po jun 20, 2005 10:51 am
Napisal/-a tešo
cuka ti lahko tud zarad tega ker ti ni jermenov prav gor montiral. ni jih nastvu v piko.

kaki frik jst bi ga tepu da men kaj tazga nardi

Objavljeno: Po jun 20, 2005 12:32 pm
Napisal/-a kaWsk
tešo je napisal/-a:cuka ti lahko tud zarad tega ker ti ni jermenov prav gor montiral. ni jih nastvu v piko.

kaki frik jst bi ga tepu da men kaj tazga nardi


ja, sej jermeni čudno cviljo, včas tud med vožno ko stisnem sklopko.



model je rekel, da ni tikal zavor nič. Je pa nastavlu ročno (sm mu povedal da prime čisto nakoncu) in je imel zadna bobna razdrta- je lahko tukaj kaj povezave stem da mi zavora ni prjela in je šov pedal čist do podna??? ker ploščice sm menjal pred 20k km in je blo do zdaj kul

Objavljeno: Po jun 20, 2005 12:41 pm
Napisal/-a svadreb
Ti povem moj primer z ročno zavoro.
Torej: menjal sem (na Twingu) zadnje pakne. Pol se pa enkrat peljem in zabremzam in pedalo za bremzo kr not pade. Ene parkrat pumpnem, pol je pa prijelo. Sicer je kolikor toliko normalno prijemalo, ampak je šlo pedalo za kak cm nijže kot sicer. Se na prvi bencinski pumpi ustavim in pogledam kaj je. Iz kolesa je smrdelo ko tajfel, kadilo se je, pa ful je blo vroče. Počakal sem, da se je vse skupaj ohladilo in se odpeljal naprej do najbližjega AMZS-ja, kjer smo preverili zavorno moč na zadnjih kolesih. Bila je OK. Tudi boben smo odprli in je tud bilo vse OK. Po tem dogodku nisem imel več težav. Res je, da je še enkrat mal smrdelo, ampak z bremzo je bilo pol vse OK. Domnevam, da mi je pakna blokirala, oz. je skoz preveč drsala po bobnu in se začela pregrevat. Domnevam, da zaradi zarjavele zajle na ročni. Mogoče je celo zavorno olje za hip zavrelo (sicer ne vem pri koliko stopinjah ima vrelišče), in je verjetno zato pedalo kr padlo noter, ker so bili v olju zračni mehurčki.

Najbrž je tvoj mehanik zajlo preveč našponal in ti ročna v bistvu skos mal drži.

Objavljeno: Po jun 20, 2005 12:50 pm
Napisal/-a kaWsk
točno tako je pri meni!!!!!! ročna je preveč zategnena (občasno se sliši cviljenje iz zadnih koles, zdaj skoz manj), pa zadnji kolo je bilo na začetku pregreto po daljši vožnji da ga nism moral prijeti.

Se pravi da je on odgovoren za to da je pedal notri padel? je le povezava z ročno?

Objavljeno: Po jun 20, 2005 12:58 pm
Napisal/-a svadreb
Ja, po mojem je on kriv.

Objavljeno: Po jun 20, 2005 2:07 pm
Napisal/-a VET
na zavorah ti je preveč našponu zajlo in se zato pregrevajo ... najbrž si mel ob zaviranju občutek "mehkega pedala - kot feder" ... vprašanje je, če ni pustu celo nekaj zraka v lajtungah, če je vse odpiral :roll:

če je menju zobat jermen odmične je lahko falil za en zob ... potem se motor obnaša tko k si napisu

preden bi šou k njemu bi obisku še kakšnega mehanika, da vsaj na hitr preveri fazo med odmično in glavno gredjo ... pol pa nazaj pa :wink:

Objavljeno: Po jun 20, 2005 4:37 pm
Napisal/-a kaWsk
VET je napisal/-a:na zavorah ti je preveč našponu zajlo in se zato pregrevajo ... najbrž si mel ob zaviranju občutek "mehkega pedala - kot feder" ... vprašanje je, če ni pustu celo nekaj zraka v lajtungah, če je vse odpiral :roll:

če je menju zobat jermen odmične je lahko falil za en zob ... potem se motor obnaša tko k si napisu

preden bi šou k njemu bi obisku še kakšnega mehanika, da vsaj na hitr preveri fazo med odmično in glavno gredjo ... pol pa nazaj pa :wink:



kaj to pomeni v domačem jeziku? kakšno fazo pa če je to veliko dela (bi mi recimo na amzsu znali pogledat)

Objavljeno: Po jun 20, 2005 4:56 pm
Napisal/-a RedBull™
djte no..če je res fazo falil,pol je res en pocar....

ampak po vsej verjetnosti je res zaradi vžigalnih kablov,glede zavor pa je,da ti jih je preveč nastavu in je en kolo držal,zarad tega ja lahko tud zavrelo zavorno olje...pač zdj najboljš da zamenjaš olje (mal čez jurja je liter) ter se še 1x nastavjo zavore in bo.

glede jermenov pa cvilijo...ker so bli novi se malce uležejo in začnejo cvilit...tko da jim bo moral še malce našponat ker jih je po vsej verjetnosti malce premalo na začetku zdj so se pa še ulegl.

Objavljeno: Po jun 20, 2005 5:16 pm
Napisal/-a INFINITI
To me spominja na fotrov stavek "SINE, KO BOŠ ENKRAT OBISKAL SERVIS BOŠ NENEHNO HODIL TJA..." In res je tako - ferdamani baksuzi vedno kaj na pol naredijo - je res sreča da najdeš dobrega in temeljitega mehanika :evil:

Objavljeno: Po jun 20, 2005 6:17 pm
Napisal/-a VET
Na tej sliki *klik*lahko vidš oznake okrog jermenic ... ko se vse pokrivajo z našponanim jermenom je motor "v fazi" in hkrati u nuli = nulta pozicija motorja 8)

šmeks je napisal/-a:djte no..če je res fazo falil,pol je res en pocar....

če je tko zajebu zavore je že šlampast ... in je en zob še prej zajebu :roll:

kabli pa tud ne crknejo glih tist dan k je avto na servisu ... :P

Objavljeno: Po jun 20, 2005 9:26 pm
Napisal/-a tešo
VET je napisal/-a:Na tej sliki *klik*lahko vidš oznake okrog jermenic ... ko se vse pokrivajo z našponanim jermenom je motor "v fazi" in hkrati u nuli = nulta pozicija motorja 8)

šmeks je napisal/-a:djte no..če je res fazo falil,pol je res en pocar....

če je tko zajebu zavore je že šlampast ... in je en zob še prej zajebu :roll:

kabli pa tud ne crknejo glih tist dan k je avto na servisu ... :P

sem enakega mnenja

Objavljeno: Po jun 20, 2005 10:18 pm
Napisal/-a kaWsk
v primeru da je res zob zajebu, je možno da mi lahko odfuka jermen in gre vse k vragu??? jao, pomoje se mi utrga, če se to zgodi :?

Objavljeno: Po jun 20, 2005 10:54 pm
Napisal/-a Foto Jovo
kaWsk je napisal/-a:v primeru da je res zob zajebu, je možno da mi lahko odfuka jermen in gre vse k vragu??? jao, pomoje se mi utrga, če se to zgodi :?

To glih ne...
Če bi falil za dva zoba se lahko ventili srečajo (sesalni-izpušni) ali pa da ventil udari ob bat nekateri motorji vem tud če zaje*eš se ne zgodi nic... pri tvojem pa ne vem kako je!
glede na to da se peleš normalno je falil za en zob ali pa kabli, samo ne vrjamem da so kabli, ker pol verjetno bi te že prej zajebavalo!

glede na to da se ti je pedal pogreznil čist noter je čist možno da ti je slabo "ajnliftu" (prezračil) in je not mal zraka ostal...
Ročno ti je preveč zategnil in pakne drsajo ob boben s časom bo bolš oz je bolš saj se pakne obrabijo in je situacija OK!

Jermen, kot so že povedali treba malo došponat!