Stran 1 od 1
Obratomer Twingo
Objavljeno: To jun 21, 2005 10:12 am
Napisal/-a BlackWind
Zdravo...sem kar odprl novo temo da bo kdo porajtal
imam sledeci problem:
kupil sem obratomer...analogni...tak model kot so ga vcasih prodajali v Conradu
in sicer sem ga priklopil na + preko varovalk, maso, in seveda potem sem iskal špulo...torej na kateri koli kabelcek na konektorju ki pride iz racunalnika (mislim da 4ri zicke) v motor ni kazalo pravilno...poskusil sem najprej na rumeni zicki in nato se na rjavi in je na obeh kazalo pol premalo obratov..(ostali dve pa sta najbrz za nekaj drugega) blokado je pokazalo pri cca. 3.200 obratih
malo cudno vendar je bilo tako....
torej ugotavljal sem in prisel do tega da je najbrz premalo signala tam kjer sem jaz priklapljal...torej pol premalo....
kaj naj storim....zelo sem razocaran ker sem si res mocno zelel imeti v avtu obratomer
obratomer je namenjen najbrz avtomobilom ki se nimajo racunalnika....amapak sigurno obstaja resitev

ali pac....
hvala ya odgovore
Lp
Objavljeno: To jun 21, 2005 2:16 pm
Napisal/-a lisko
Je obratomer slučajn več namenski ? Ker če je pol ma nekje na obratomeru konektorje( jumperje oz. preklopnike) S katerim mu nastaviš pravilen režim delovanja....ker ponavad je tko da če obratomer ni tipski je delan za večino bencinskih motorjev. Se prav od dvo taktnih do štir taktnih.... in ena izmed možnosti je lih ta d maš zdej nastavljen na dvo taktni motor....
Druga možnost ki se mi poraja je pa ta da ma tvingec dve cinšpuli ( eni avtki majo tko) na dva valja po eno.... in sedaj obratomer pokaže pač takte ena cinšpule... torej pol obratov.Poglej malo prvo obratomer pol pa preglej če maš eno al dve cinšpuli.... če maš dve... bo potrebno mal predelat vse skupi....
Objavljeno: To jun 21, 2005 3:04 pm
Napisal/-a BlackWind
lisko je napisal/-a:Je obratomer slučajn več namenski ? Ker če je pol ma nekje na obratomeru konektorje( jumperje oz. preklopnike) S katerim mu nastaviš pravilen režim delovanja....ker ponavad je tko da če obratomer ni tipski je delan za večino bencinskih motorjev. Se prav od dvo taktnih do štir taktnih.... in ena izmed možnosti je lih ta d maš zdej nastavljen na dvo taktni motor....
Druga možnost ki se mi poraja je pa ta da ma tvingec dve cinšpuli ( eni avtki majo tko) na dva valja po eno.... in sedaj obratomer pokaže pač takte ena cinšpule... torej pol obratov.Poglej malo prvo obratomer pol pa preglej če maš eno al dve cinšpuli.... če maš dve... bo potrebno mal predelat vse skupi....
glej obratomer je za 4 5 in 6 valjne motorje...samo newem kateri 5 ali 6 valjnik bi rabu obratomer
ja sedaj imam na 4 valjni motor nastavljen tko da naj bi spilalo....
ja dobro si to ugotovil...najbrz sta dve spuli...tko da un kablcek najbolje da razdelim na dva priklopa in vtaknem v obe spuli....bomo probal
hvala za odgovor...
Lp
Objavljeno: To jun 21, 2005 3:21 pm
Napisal/-a puter
BlackWind mene pa zanima sledeče....
kje si kupu obratomer in kolko si dal za njega?
kaj je ta univerzalni in bi lahko dal tudi v ker drug npr. japonski avto?
Objavljeno: To jun 21, 2005 3:25 pm
Napisal/-a RSI
ja hitr povej ker bi ga jaz tud mel v twingecu
Objavljeno: To jun 21, 2005 5:44 pm
Napisal/-a BlackWind
puter je napisal/-a:BlackWind mene pa zanima sledeče....
kje si kupu obratomer in kolko si dal za njega?
kaj je ta univerzalni in bi lahko dal tudi v ker drug npr. japonski avto?
Zelo sem ga iskal ampak ga ni nikjer za dobit
Namen sem ga imel kupiti v konradu, vendar ga letos sploh nimajo, ceprav je v katalogu

vedno znova so mi posiljali en senzor za obrate...ko smo na koncu skupaj z trgovci ugotovili da je napacna kataloska stevilka...potem pa sem se odlocil da vzamem merilnik temparature motorja....in celo nekako deluje
obratomer pa sem kupil preko bolhe...tko da vam ne morem pomagati...na zalost....
kupil sem ga za 4k kar je ugodno
je pa ravno tak model kot so jih v konradu imeli
zdej sem se pozanimal glede spule:
moj avto ima eno
twingo 16V ima celo 4ri na vsako svecko eno
mazde 323 recimo imajo 2, po dve svecki eno...
tko da to ne bo resitev...
se kdo kej ve

Objavljeno: To jun 21, 2005 5:53 pm
Napisal/-a puter
hm.... kateri tip obratomera pa maš?
Objavljeno: To jun 21, 2005 6:25 pm
Napisal/-a Neo32
a mas d7f motor?
ce mas pol pejt na ta link
http://www.twingo-portal.de/english/
tm mas pr strani link "project and information page" pol pa poglej pod rpm meter pod crko "R"
sicer je v nemscini ampak ti v 3 slikcah vse nazorno pokazano kam mors prklopt
lp
Objavljeno: To jun 21, 2005 6:41 pm
Napisal/-a BlackWind
Neo32 je napisal/-a:a mas d7f motor?
ce mas pol pejt na ta link
http://www.twingo-portal.de/english/tm mas pr strani link "project and information page" pol pa poglej pod rpm meter pod crko "R"
sicer je v nemscini ampak ti v 3 slikcah vse nazorno pokazano kam mors prklopt
lp
bom pogledal hvala....
za tip pa zdele ne vem moram pogledat...najbrz te zanima znamka ?
Lp
Objavljeno: To jun 21, 2005 6:44 pm
Napisal/-a Neo32
tip motorja ja d7f
a mas 1.2 60km?
ne vem no probej te dva upora pa na te dve zice zvezat, tko sva zadnc kolegu u twingota vezala, pa tko mam tud jest v clijacu
probej
Objavljeno: To jun 21, 2005 6:46 pm
Napisal/-a BlackWind
Neo32 je napisal/-a:tip motorja ja d7f
a mas 1.2 60km?
ne vem no probej te dva upora pa na te dve zice zvezat, tko sva zadnc kolegu u twingota vezala, pa tko mam tud jest v clijacu
probej
tnx mislm da bo pomagal...
ja ta motor imam ja 1.2 60km
letnik 98 marec....
sam kaj ko kliknes na english pa je se vedno v nemscini

no sej bomo ze nekej zrihtal...
btw...v galeriji so tut od mojga slike
lp
Objavljeno: To jun 21, 2005 6:51 pm
Napisal/-a Neo32
ma ja pise translation in progress ze ene 2 let, tko da vrjetn ne bo nc z prevodom
sej drgac mas na slikci vse gor, razdres konektor zravn das to zico od obratomerja jo razdelis na dva konca, na vsako das 10k ohm upora das gor, fertik!
sej si na iskro hotu, tko da ma da zrihtas to

))
Objavljeno: To jun 21, 2005 10:27 pm
Napisal/-a BlackWind
Neo32 je napisal/-a:ma ja pise translation in progress ze ene 2 let, tko da vrjetn ne bo nc z prevodom
sej drgac mas na slikci vse gor, razdres konektor zravn das to zico od obratomerja jo razdelis na dva konca, na vsako das 10k ohm upora das gor, fertik!
sej si na iskro hotu, tko da ma da zrihtas to

))
op op a ti me pa poznas al kaj
ja na obe zici kjer sem te probaval direkt z eno moram zdej tisto eno razdelit na dve ki pride v obratomer pa 2 upora po 10k ohm-ov (na rumeno pa rjavo pomojem) pa na vsako zico prklopm...tko bo to pol delal zgleda

ql...sam nism se bral ce kej pise kolk W morata biti

pomojem da ne prov velik

Objavljeno: To jun 21, 2005 10:44 pm
Napisal/-a Fiat Tipo
A ima kdo slučajno to shemo za Golf 3 gti (je mogoče isto kot na tej sliki?)
Je bratranc dal števc od vr6 not pa mu tud za obrate premal kaže.
Objavljeno: Sr jun 22, 2005 3:46 pm
Napisal/-a Neo32
BlackWind je napisal/-a:Neo32 je napisal/-a:ma ja pise translation in progress ze ene 2 let, tko da vrjetn ne bo nc z prevodom
sej drgac mas na slikci vse gor, razdres konektor zravn das to zico od obratomerja jo razdelis na dva konca, na vsako das 10k ohm upora das gor, fertik!
sej si na iskro hotu, tko da ma da zrihtas to

))
op op a ti me pa poznas al kaj

ja na obe zici kjer sem te probaval direkt z eno moram zdej tisto eno razdelit na dve ki pride v obratomer pa 2 upora po 10k ohm-ov (na rumeno pa rjavo pomojem) pa na vsako zico prklopm...tko bo to pol delal zgleda

ql...sam nism se bral ce kej pise kolk W morata biti

pomojem da ne prov velik

ma poznamo se tko na videz, s kadilnce pa tko, ker zej tocn ne vem v ker program si bil ti, sam nas energetike so pol dal v isti clas, kukr so bli racunalnicarji ( tm k je bla nikita

)
ja sej ti pravm kolegu je delal normaln pol, mu je pa d7f motor, pa ce me spomin ne vara, sma z kolegom vezala tud v ford ka na podoben nacin, sam ta ma drgac konektor in ga je blo treba prej pomert, kje je dal frekvenco takata vn.
lp
Objavljeno: Če jun 23, 2005 9:02 am
Napisal/-a obi
Halo Neo32 mene pa zanima lai ta zadeva deluje na cliu 1.4 energy mašina letnik 91 aja pa obratomer pa je od števca iz clia l93 ker moj v originalu ni imel obratomera, rad pa bi ga usposobil pa mi ne spe nekako.
Objavljeno: Če jun 23, 2005 3:15 pm
Napisal/-a Neo32
obi je napisal/-a:Halo Neo32 mene pa zanima lai ta zadeva deluje na cliu 1.4 energy mašina letnik 91 aja pa obratomer pa je od števca iz clia l93 ker moj v originalu ni imel obratomera, rad pa bi ga usposobil pa mi ne spe nekako.
am
ne vem
a mas tak konektor, kukr je na tisti slikci gor, to se prav k gre iz racunalnika v cinkspulo/razdelilno kapo? ce nimas bos mogu pa nekje drugje vzet signal, recimo ce mas locen cinspulo pa razdelilno kapo vzames signal iz enega izmed kablov ki grejo na cinkspulo. ce mas pa isti konektor pa kr probej prklopit, tko kukr je v temu nacrtu narisan z dvema uporckoma, pa bos vidu, bi mogl delat.
Objavljeno: Ne jun 26, 2005 7:06 pm
Napisal/-a obi
HM konektor ki pride v cinšpulo je dvojni en kabel je rdeč en pa beli. Torej zanima pa me naslednje, jaz sem preizkusil in nobeden absolutno nobeden od kablov, ki so na vžigni tuljavi ali računalniku ( clio 1.4 l91 za nepoznavalce in za tiste ki bi kaj vedeli ), kam priklopit to zadevico ko vse odpove, ali obratno kam priklopit zadevico od obratomera da bi ga stestiral če deluje seved aspljoh.
Hvala in lp
Objavljeno: Ne jun 26, 2005 8:39 pm
Napisal/-a Neo32
najbolj bi blo da si nek sposodis instrument ki meri tudi frekvenco na kablu, to se prav signal impulzov in pol pa lepo pomers na kateri zici je signal ki se povecuje z dodajanjem gasa, tko sm jest cist na zacetku pri mojmu probov oz je pomeril to kolega ki ma tak intrument, drgac sm pa vidu enkrat tud na netu kako je eden zamenjov stevc pa kam je prklopu da mu je pol se obratomer pol delal, sam ne vem ce bom spet najdu...
probej dobit ta istrument in meri in probavaj, je pa malo vrjetno da je crknu, razn ce je iz kaksnga zbitga avta vn pobran pa da je kaknga hudga udarca prslo, al pa nezazeljenga stika.
lp
Objavljeno: Po jul 11, 2005 7:54 am
Napisal/-a BlackWind
hvala vsem za pomoc....obratomer deluj...zdej sem ga se lepo zmontiral na sofersko sran v vogal....na drugi strani pa merilnik temparature motorja...montaza pa se je izvedla po shemi iz twingo portala....hvala neo32 k si shemo nasel....na cca 6200 je pa blokada

mal zgodej ampak je za prezvet
lp