Stran 1 od 1

rover600sdi

Objavljeno: So jun 25, 2005 7:50 am
Napisal/-a alan1
Kako deluje obratomer pri diesel vozilih, od kje jemlje informacijo o številu obratov?

l.p Alan

Objavljeno: So jun 25, 2005 10:29 am
Napisal/-a alan1
Moja teorija je taka da gleda napetost na alternatorju pred napetostnim stablizatorjem in glede na napetost določa obrate. Me zanima če ta teorija drži?

L.p Alan

Objavljeno: So jun 25, 2005 10:45 am
Napisal/-a alan1
Imam pa tak problem, da mi obratomer začne opletat samo taktat, ko se vozim po avtocesti, se pravi, da ko enakomerno drzim hitrost višjo od cca 100km/h, cca 10min ali več, ob tem pa mi tudi avto začne ugaševat in prizge se mi kontrolna lučka od motorja dokler ne spustim gasa. Dovod nafte sem preveril tko da ni zamašen razen če bi bil v sami bosh pumpi.
Sm ga ze imel priklopjlenega na testerju pa dobesedno tisti mehanik ni imel pojma kaj sploh gleda, napako, ki si jo je pa računalnik zapisal pa jo je zbrisal še preden je vedel kaj sploh gleda.
Sumim na alternator, ko se zadeva močno segreje, da odpove za kratek čas (ms), kar je mogoče še prekratek, da bi mi signaliziral za slab alternator pri obratih pa zazna in javi napako.
Če je imel kdo podoben primer bi prosil za odgovor ali pa če kdo ve kje ima še kdo tester.

Hvala

Objavljeno: Če jun 30, 2005 10:02 pm
Napisal/-a alan1
No zdej sm popravil napako na roverju. Sm najdu ta senzor za obrate(nekje pri vztrajniku). Ni slab senzor ampak je izolacija znotraj kabla začela razpadati (od vsake žile posebaj) in ko se je ozračje okoli motorja segrelo je v samem kablu zadeva začela brebijat oz kabli so prišli v kratek stik kar pa je računalnik zaznal kot napako in tako so nastale tezave.
l.p Alan :D

Objavljeno: Če jun 30, 2005 10:53 pm
Napisal/-a Mate
Lepo da si resil stvar, pogovarjal si se pa sam s sabo :P

Je pa zlo dobr, ce na koncu se napises kako si stvar resil :)