Stran 1 od 1

včasih kr noče vžgat...

Objavljeno: To jun 28, 2005 6:42 am
Napisal/-a -tomi-
Oj! Mam čudn problem na mojem clijotu l.2000. Včasih mrcina sploh noče vžgat - vergla tko da akumulator je ok in najbrz startr tud, ampak zlaufat pa noče. zdi se mi da to kadar mal (3-4h) stoji in je hladen - kot da bi rabu zaug pa ga ne da - sam nevem ce je to, ker se mi je ze zgodil da sm ga ugasnu pol pa v 5 min senkrat hotu vzgat pa ni slo. ponavadi po ene šestem verglanju vžge če ne ga pa porinem pa v treh metrih vžge b.p. k urca...

...se morda komu sanja kaj bi lahko to bilo?

lp in hvala za info.

Objavljeno: To jun 28, 2005 6:54 am
Napisal/-a [g0ran24]
blokada motorja, ključavnica ...

Objavljeno: To jun 28, 2005 7:19 am
Napisal/-a -tomi-
...a ni tko da če bi bla blokada motorja pol tud na porint nebi vžgal ker elektronka nebi dajala iskre?

Objavljeno: To jun 28, 2005 7:21 am
Napisal/-a [g0ran24]
uh nism tistega dela vido :oops:

Objavljeno: To jun 28, 2005 7:45 am
Napisal/-a -tomi-
...a bi bla lohk bencinska pumpa? :oops:

Objavljeno: To jun 28, 2005 7:49 am
Napisal/-a [g0ran24]
probi izklopit benz pumpo (dovod štroma) pa spet vpalit na porivanje

Objavljeno: To jun 28, 2005 7:51 am
Napisal/-a Walker_P
Menjaj svečke, če pa ne je pa štarter šou.

Re: včasih kr noče vžgat...

Objavljeno: To jun 28, 2005 10:04 am
Napisal/-a tešo
-tomi- je napisal/-a:Oj! Mam čudn problem na mojem clijotu l.2000. Včasih mrcina sploh noče vžgat - vergla tko da akumulator je ok in najbrz startr tud, ampak zlaufat pa noče. zdi se mi da to kadar mal (3-4h) stoji in je hladen - kot da bi rabu zaug pa ga ne da - sam nevem ce je to, ker se mi je ze zgodil da sm ga ugasnu pol pa v 5 min senkrat hotu vzgat pa ni slo. ponavadi po ene šestem verglanju vžge če ne ga pa porinem pa v treh metrih vžge b.p. k urca...

...se morda komu sanja kaj bi lahko to bilo?

lp in hvala za info.


pah to je lahko milion problemov ...naj sam povem tak za info moj fotr fura Vectro 2.0 avtomatik in je imel enake probleme kot si jih ti opisal edin kar je ga na porivanje nismo vžigal ker je pač avtomatski menjalnik. problem je bil v nekem stikalu v menjalniku. tak če avto ne vžge, kot sem že reku lahk je veliko vzrokov.

Najpogosteje pa je ja lahko rečemo štarter, svećke ... kabli .... itd.

Objavljeno: To jun 28, 2005 12:30 pm
Napisal/-a matichek
Tut men se na twinogtu 98 letnik neki podobnga dogaja... vžge kadar ga prime, ni važn al je mašina topla al hladna...včasih zavergla takoj, včasih pa noče... Sicer ga porivu še nism, je vedno vžgau če ne prej v kakem 10 poskusu. Akumulator je nov, biu menjan par mescov nazaj, prov tko je biu avto na servisu pred kakim mescom, ble menjane svečke, preverjeni kabli, tko da naj bi blo vse ok :? ..kogarkoli vprašam reče najprej da naj bi bil štarter že malo bogi, avto ima le 140k km za sabo... :?:

Objavljeno: To jun 28, 2005 1:33 pm
Napisal/-a svadreb
Pobje, kako vam avto noče vžgat? A vergla, pa noče vžgat, al tud vergla ne?
Men vse to čedalje bolj liči na napako v kontaktni ključavnici. To sploh ni tako redka napaka, kakor bi si človek mislil. Če pomisliš, kolikokrat obrneš ključ, je čist možno, da so se kontakti mogoče kej znucali, al so pa mogoče korodirali. Razdrite plastično ohišje okoli ključavnice, poiščite stikalo, ki je za ključavnico in malo namažite gibljive dele. Če ste še večji mački, pa lahko tud stikalo razdrete in pogledate, če je v njem vse OK. Al ga pa kr zamenjate.

Objavljeno: To jun 28, 2005 1:38 pm
Napisal/-a matichek
Vergla vergla (no vsaj meni)... Raun zard tega izklučujem napako v ključavnici, če bi biu problem v ključavnici se pomoje štarter sploh neb oglasu... Čudno je da se to ne pojavi vedno ampak kakor ga prime.. Enkrat vžge normalno (ključ obrnem in že laufa), spet drugič pa vergla vergla pa se ne zažene, mu odvzameš kontakt probaš še enkrat, mogoče vžge, če ne, še enkrat...pa še enkrat... ampak do sedaj je vedno v xXx poskusih vžgau... :shock: ..

Objavljeno: To jun 28, 2005 1:50 pm
Napisal/-a nebivedu
Preverte regulatorje prostega teka in avtomatske zauge ter bencinske pumpe.

Objavljeno: To jun 28, 2005 2:05 pm
Napisal/-a Mate
Vsi, k opisujete to napako vam mrzu avto vzge brez problema - lih takrat mata starter pa akumulator najvec dela, se prav sta vredu. Vergla vedno, pol je tud kljucavnica vredu. Pomoje je problem v kaksnem senzorju temperature ali cesa podobnega, zaradi cesar avto ne dobi taprave kolicine in taprave mesanice in ne vzge. Enak problem sem imel pri Golfu IV 1.6... ene dvakrat al pa trikrat na leto.

Objavljeno: To jun 28, 2005 9:50 pm
Napisal/-a bukovnik
Naj takoj povem, da nisem avtomehanik, v bistvu nimam pojma kaj se
pod pokrovom motorja dogaja.

Sem pa imel opisan problem in to prav tako na Cliu.

Vzrok pa je bil "en košček" plastike, kako se strokovno imenuje nimam pojma,
men je znano kot "Hall-ova" sonda.

Je pa to en "majhen kos plastike na železnem nosilcu", ki daje neke impulze.

Je bilo pa zanimivo, ker mehaniku 2x težave sploh ni bilo možno demonstrirat.
Računalnik pa tudi ni javil nobene napake.

Drugač pa, dobri ste tukaj na forumu, pa le tako naprej!

Objavljeno: To jun 28, 2005 11:56 pm
Napisal/-a matichek
Hmm... ta "košček plastike" oz. Hallova sonda naj bi se po mojem "znanju" fizike uporabljala za merjenje magnetnega polja... Popravite me če se motim... :?: ..Da bi bil to vzrok problemu? Bukovnik, je tvoj Clio 1.2 (D7F oznaka motorja)?

Objavljeno: Sr jun 29, 2005 6:43 am
Napisal/-a bukovnik
Ma saj kakor sem rekel nimam pojma.
Sem pa sedaj se malo bolj pobrskal po spominu in
računalnik je v tretjem "poizkusu" javil napako v smislu: "napaka - signal vztrajnika".

Aja, pa clio je letnik 99, masina 1.2, 60 konjev, za oznako motorja pa ne vem.

Lp

Objavljeno: Sr jun 29, 2005 8:00 am
Napisal/-a Mate
Hallova sonda se cist sigurno uporablja za merjenje jakosti in smeri magnetnega polja, pa ni samo koscek plastike, ampak je bil na tisti plastiki tudi polprevodnik, ... pa ni vazno. Bi pa blo smiselno, da meri obrate vztrajniku, ceprov za to se nisem slisal.

Objavljeno: Sr jun 29, 2005 8:35 am
Napisal/-a dskrab
Mene se je tut to pri TWINGOTU l.97 dogajal pa sem šel na servis in mi je na kao tisto sondo, k tut jest ne vem kako se reče, ma un mi je reku da neki šteje. No in ta sonda je tik pod vodno cevjo in ta vodna cev je mal puščala vodo (minimalno k objemka ni dobr tesnila) in voda je tekla na to sondo in jo skor uničla. Sej veste, voda pa elektronika se nimata kej preveč rada :). Pol mi je mehanik zatesnil cev, dal dol sondo (k je v plastiki in prišravfana na mašino), jo očistil dal nazaj in dela k pr norcih.

Pol mi je še reku, da se to kr velik dogaja in še sreča da mi ni tist čist uničlo, ker je baje kr draga zadevca tist. Pa da mi bo najbrž kmal crknla v roku enega do dveh let. In res po dveh letih se mi je spet to začel delat. Zdej bom pa res mogu novo nabavt. Jaoooo!

LP,
Dejko

Objavljeno: Sr jun 29, 2005 11:04 am
Napisal/-a matichek
Bukovnik ja, oznaka motorja je d7f in je ista kot v twingotih po letniku 1996... Jah očitno se je ta sonda res znajdla v avtu, bom šu prašat na servis če bi mau pregledu to zadevo, mogoč je isti problem k ga je dskrab opisu... :?