Stran 1 od 4
dvomasni vztrajnik pri VW
Objavljeno: Pe jul 01, 2005 6:02 pm
Napisal/-a RedBull™
Zanima me,koliko kilometrov popvrečno vzdržijo dvomasni vztrajniki pri VW? Tisti ki dela na VW servisu bo znal povedat,ostali prosim da ne ugibate. Sprašujem pa zato ker je zadnjič nekomu pri prevoženih 100k crknil,oz je dobil tolko lufta da je v prostem teku se full slišal....no že enkrat prej sm pa slišu da se to pod 250k ne dogodi....tko da prosim informacijo iz prve roke!
Objavljeno: Pe jul 01, 2005 9:55 pm
Napisal/-a hermand
MIslim da je to odvisno od načina vožnje. Jaz poznam primere ko imajo avti že čez 300000km in se malce sliši vztrajnik, samo še ni nevarno.
Poznam pa primer ko je natankal bencin in mu je potem po 5 km vtrgalo na vztrajniku zatiče, kateri držijo vztrajnik skupaj in se je vse skupaj sukalo na prazno.
Objavljeno: So jul 02, 2005 4:20 pm
Napisal/-a RedBull™
no me je že skrbel če crkavajo pri 100k ker bi bil res prevelik strošek....torej lahko je napaka voznika,al pa je blo kj z materialom narobe da je tko kmal shodu.
Objavljeno: Če jul 01, 2010 9:35 pm
Napisal/-a polaris
S prve roke ti lahko povem, da vztrajniki crkujejo kar veliko. Treunto imam na dvigalu Tourana letnik 2003, 1.9 tdi, s fuč vztrajnikom - avto ima 125 tisoč prevoženih...
Objavljeno: Če jul 01, 2010 9:41 pm
Napisal/-a Jerch_
Mene pa zanima kakšni so simptomi? Je to tisto tresenje ko recimo nabiješ gas v 2. in v nizkih obratih malo čudno zatrese in zavibrira? ali je to lahko lahek pok, ko avto že prestaviš v prvo in se pojavi tik po tem ko spelješ? No če ni me vseeno zanima kaj je prvi in kaj drugi simptom?
Hvala in opravičilo avtorju ker mu hodim v zelje

Objavljeno: Če jul 01, 2010 9:45 pm
Napisal/-a sašo5
polaris je napisal/-a: Treunto imam na dvigalu Tourana letnik 2003, 1.9 tdi, s fuč vztrajnikom - avto ima 125 tisoč prevoženih...
tega leta in prav s "turani" se je vse skupaj tudi začelo....
celo nekaj avtov je zogorelo zaradi tega(vzmet je preglodala ohišje menjalnika in je prišlo do požara)
PS kdo se spomni starega "VACA" je uporabnik Zvone CH(prekmurec, drugače serviser VW na servisu v Švici) opisoval težavo
Jerch_ je napisal/-a:Mene pa zanima kakšni so simptomi? Je to tisto tresenje ko recimo nabiješ gas v 2. in v nizkih obratih malo čudno zatrese in zavibrira?
predvsem zaropoče, ko "preletiš" mejo 2000 rpm (na 1700 pritisneš full gas v drugi/tretji ali četrti in ko došeže 2000-2200 rpm trese in ropoče) če gas zmerno dodajaš potem tega ni.............ko je pa čisto hin, potem pa niti z mesta več ne spelješ, brez da bi potresavalo in podrhtavalo.....
Objavljeno: Če jul 01, 2010 9:55 pm
Napisal/-a Kael
Imam Leona letnik 2007 sedaj s 84.000 prevoženimi km. Avto je od prvega kilometra bil večinoma na avtocesti s 110 kh / h vožnje po vsaj 100 km v eno smer, enako velja za relacijske vožnje, mestne vožnje ne vem če je bilo za 2.000 km. Nikol mrzel teran, vedno počakano da se ugasne vročega, lagano zadnje km ipd neumnost, kljub temu:
- 45.000 menjan dvomasovni vztrajnik
- 60.000 odpoved EGR ventila - kadil ko svija (črn zadnji odbijač)
- 50.000 serijsko odpovedovanje žarnic, težave z napajanjem v notranjosti avtomobila -> menjan nek glavni računalnik / krmilnik
- dvakrat menjan radio.
Zadnja okna še vedno ne tesnijo, ko ogret motor vžgen vreže noter kot bi po konstroli z vilco tolkel, sicer pa mir.
Objavljeno: Če jul 01, 2010 10:19 pm
Napisal/-a abbe
vztrajnik pa egr sta crknla zarad nacina voznje
Objavljeno: Če jul 01, 2010 10:29 pm
Napisal/-a kofy
Kako pa lahko EGR crkne zaradi načina vožnje?
Ali je res treba voziti Folxvagna pod 2500 obrati ali na avtovleki
Mogoče pa ga je treba peljat samo po lokalnih cestah, in ne po avtocestah

Objavljeno: Če jul 01, 2010 10:33 pm
Napisal/-a joztom
Po moje so to sranje naredili z namenom, da ne zdrži več kot 150k km. Kar nekaj časa že za rezervo iščem varianto zamenjave s klasičnim vztrajnikom in lamelo s fedri.
Objavljeno: Če jul 01, 2010 10:36 pm
Napisal/-a Kael
abbe je napisal/-a:vztrajnik pa egr sta crknla zarad nacina voznje
Ja če lahko avto lepše od tega voziš potem pa tudi. Zapacan EGR zaradi prevelikega cjazenja ni bil.
Objavljeno: Če jul 01, 2010 11:09 pm
Napisal/-a Blinder
Kael je napisal/-a:Imam Leona letnik 2007 sedaj s 84.000 prevoženimi km. Avto je od prvega kilometra bil večinoma na avtocesti s 110 kh / h vožnje po vsaj 100 km v eno smer, enako velja za relacijske vožnje, mestne vožnje ne vem če je bilo za 2.000 km. Nikol mrzel teran, vedno počakano da se ugasne vročega, lagano zadnje km ipd neumnost, kljub temu:
- 45.000 menjan dvomasovni vztrajnik
- 60.000 odpoved EGR ventila - kadil ko svija (črn zadnji odbijač)
- 50.000 serijsko odpovedovanje žarnic, težave z napajanjem v notranjosti avtomobila -> menjan nek glavni računalnik / krmilnik
- dvakrat menjan radio.
Zadnja okna še vedno ne tesnijo, ko ogret motor vžgen vreže noter kot bi po konstroli z vilco tolkel, sicer pa mir.
Sigurno obstaja primer ko so z istim avtom slabo ravnali in servisirali in ima 200+ k km(no ja sam letnik je manjši od 2007

) pa dela vse brezhibno.
Odvisno od slučaja.
Objavljeno: Pe jul 02, 2010 12:51 am
Napisal/-a ~toMmy~
Golf 1.9 TDI l. 05(modelno leto 06), tam nekje pri 75k km je vztrajnik odšel na havaje...
Objavljeno: Pe jul 02, 2010 9:13 am
Napisal/-a abbe
Kael je napisal/-a:abbe je napisal/-a:vztrajnik pa egr sta crknla zarad nacina voznje
Ja če lahko avto lepše od tega voziš potem pa tudi. Zapacan EGR zaradi prevelikega cjazenja ni bil.
lepse je velik pojem.
dvomasni vztrajnik je narejen da dusi vibracije,najvec vibracij se dogaja v spodnejm delu obratou.sploh ko pospesujes iz nizkih obratou..
egr se pa tut zapaca takrat,saj ko mas manj gasa je on bl odprt (to je blo tko laicno napisan)
lahko da v tvojem mprimeru ni blo temu tako
seveda obstaja tudi moznost serijske napake pri vztrajniku
Objavljeno: Pe jul 02, 2010 11:41 am
Napisal/-a hermand
Za tourana se dobi navaden vztrajnik komplet s sklopko od VALEO .
Cena okoli 320 EUR
LP

Objavljeno: Pe jul 02, 2010 1:40 pm
Napisal/-a Dj Big
~toMmy~ je napisal/-a:Golf 1.9 TDI l. 05(modelno leto 06), tam nekje pri 75k km je vztrajnik odšel na havaje...
x2. Tudi Golf 1.9 TDI l. 05/11 mesec pri 77.000 sm menjal vztrajnik...

Objavljeno: Pe jul 02, 2010 7:05 pm
Napisal/-a cd_rw
Kakšen vztrajnik pa ima golf IV?
Objavljeno: Pe jul 02, 2010 8:34 pm
Napisal/-a Kael
No kot kaže dvomasovni vztrajnik spet odpoveduje. Spet je ob zagonu ogretega motorja začelo sekat po motorju...
Objavljeno: Pe jul 02, 2010 9:59 pm
Napisal/-a abbe
tuki sigurn neki z voznjo ni ok.
Objavljeno: Pe jul 02, 2010 10:11 pm
Napisal/-a Kael
abbe je napisal/-a:tuki sigurn neki z voznjo ni ok.
Za 1.9 TDI s 105 KM in 5 prestavam velja, da prestavljaš malo nad 2000 obrati, da po prestavljanju obrati ne padejo pod 1500 rpm - od tu dalje pa motor vleče brez težav. In 90% časa je bil motor vožen med 1500 in 2200 rpm, tudi na avtocesti ~ 110 km/h. Tu pa tam že speljem, da se tudi TCS vklopi, pa tudi 200 km sem se že pelu 170 na uro, vendar če taka vožnja škodi motorju, potem bi morala polovica VW stat na odpadu, tastu pa bi se morali zapacat vsei ventili, ki na avtomobilu obstajajo - tako, da vožnja je uredu, ampak očitno je s tem avtom že od nakupa dalje nekaj narobe, saj je crknalo že kar nekaj stvari, ki z vožnjo nimajo veze.
Če smo že pri vztrajniku: v motorju vžge kot zmešano, kadar je motor vroč, mrzel vžge, kot vedno brez težav, kot vsak drug 1.9 TDI. Pri pospeševanju (tudi če gas pohodim do podna)v katerikoli prestavi je avto povsem miren in običajnega zvoka - enako je tudi s prostim tekom. Pospeševanja iz nizkih obratov je sicer res veliko, vendar to ni pospeševanje z gasom v podnu - ampak lagano. Svoje pove tudi povprečna poraba 5.3 do 5.6 l / 100km. Seveda pa še vedno dopuščam možnost, da je kriva vožnja... ampak glede nato, kaj vse je bilo že menjano, dvomim.