Stran 1 od 1

VW GOLF III D - Nenavadno tresenje

Objavljeno: Sr jul 13, 2005 3:24 pm
Napisal/-a nejkica
Pozdravljeni,

Imam golfa III D in imam neko čudno okvaro. Verjetno je prisotna že od novega, samo sem šele sedaj bolj podrobno odkril.
Za kaj gre?! Že pri novem je bilo na pedalu sklopke čutiti neko tresenje. To je ko nogo samo malo nasloniš gor in ne pri pritisku. Tako je že ves čas (0-125000km).
Zadnjič sem se spravil malo pobrusiti rob diskov za zavore. Avto sem dvgnil na eni strani, vzel dol kolo, dal v četrto prestavo in spustil sklopko. Tako se kolo začne vrteti (disk) in ga je mogoče lepo pobrusiti. To sem počel že velikokrat pri drugih avtomobilih in nisem opazil nič nenavadnega.
Ko se je kolo začelo vrteti, je avto začel "vibrirati". Cel se je tresel s približno enako frekvenco, kot je čutiti na pedalu (po občutku). Enako je bilo na obeh kolesih).

Zanima me, če ima kdo kakšno izkušnjo s tem? Je kriva sklopka? Diferencial? Menjalnik?

Avto se drugače zelo lepo vozi in ni čutiti drugega, kot tresenje na pedalu, če je noga nanj le malce prislonjena (če je sklopka stisnjena se ne čuti nič). Niti ni bilo nobenih problemov v preteklosti, vseh 125000km. Avto in motor je kot nov, ni sledi o čem posebnem...

Prosim za nasvete,

Hvala

Objavljeno: Sr jul 13, 2005 6:03 pm
Napisal/-a PiLLLe
Stari dizl je to tko da je cist mozn da se vibracija masince prenasa prek kakega slabega nosilca.

Objavljeno: Sr jul 13, 2005 9:12 pm
Napisal/-a hermand
To tresenje pedala ni nevarno, ker se to dogaja na skoraj vseh dizlih VW, AUDI, itd

Objavljeno: Sr jul 13, 2005 10:28 pm
Napisal/-a nejkica
Tresenje pedala sem sicer opazil tudi na golf V, a je precej manjše. Kaj pa tresenje pri dvignjenem kolesu? Takrat se cel avto kar močno trese in se po moje ne bi smel... :?:

Objavljeno: Sr jul 13, 2005 10:31 pm
Napisal/-a PiLLLe
Kolo je v zraku ni glih lepo balansirano in ko tistih skoraj 20kg se vrti ni glih lepo ves to drzat mirno pa to :)

Objavljeno: Sr jul 13, 2005 11:21 pm
Napisal/-a nejkica
Ne vem, če je lahko kaj takšnega... Pnevmatike in platišč ni gor, ko se to dogaja. In enako je na obeh kolesih. Če bi bilo zaradi tega, po moje, ne bi mogel avto lepo teči.
Skoraj zagotovo ni kaj takšnega. To sem počel že na več avtomobilih, tudi starejših in slabših (beri cenejših razredih), pa so tekli mirno...

Objavljeno: Sr jul 13, 2005 11:27 pm
Napisal/-a PiLLLe
Sj res silly me. :) kokr se spomnm majo teli avteki eno utez na polosovini mogoce je dotrajala al pa je clo ni tko da je tut vzrok v temu ;)

Objavljeno: So jul 16, 2005 4:04 pm
Napisal/-a Voith
eh dokler skup stoji avto in se da y njim km pridt se nea sekiraj ;)

Objavljeno: Ne jul 17, 2005 10:48 pm
Napisal/-a EdgE
PiLLLe je napisal/-a:Sj res silly me. :) kokr se spomnm majo teli avteki eno utez na polosovini mogoce je dotrajala al pa je clo ni tko da je tut vzrok v temu ;)


Če bi bila napaka na uteži potem se bi to čutilo bolj na volanu ter na sovoznikovi strani in samo nekem hitrostnem območju (ko je menii odletela utež na polosovini mi je treslo volan od 110-130km/h).

Čeprav je bil avto dvignjen in se je brez koles vrtel v prazno je to neka obremenitev za motor ki teče v prostem teku, saj mora premikati zobnike, diferencial, polsi.. Zato je takrat bolj vibriral.

Splošno znnano je da so dizli bolj nemirni in na to se je treba navadit. Seveda pride s kilometri tudi dotrajanost nosilcev in to poveča tresenje ter hrup v vozilu.

LP, Pero