Stran 1 od 1
Drsanje gume ob blatnik
Objavljeno: To jul 19, 2005 3:31 pm
Napisal/-a Dario
Hello
Hmm pred cca dvemi meseci sem dal na avto 14 cool feltne, prej 13 cool
Gume prej 175/65/13 max sedaj imam goodyear hydragrip 185/60/14
In ko imam 4 osebe v avtu vsi po cca 90kg + woofer 30kg nekaj prtljage.
Mi začne guma drsat ob blatnik, sicer zelo malo pa še to če vletim malo bolj v ovinek.
Zdej me zanima kaj naj naredim, ker se v tem avtu občasno pelje tudi 5 oseb?
Namen mam pa montirat šp vzmeti apex
A bo potrebno še kaj drugega ustvarjat? A če se tiste robove odzadaj povije bo kaj narobe?
Avto je hyundai accent l96
Hvala
Lp
Objavljeno: To jul 19, 2005 3:35 pm
Napisal/-a perko84
mogoče si nabavi kakšne distančnike, da ti odmaknejo gume stran od blatnika, al pa pober stran tisto plastiko k je na notranji strani blatnika. S tem boš zihr rešu težavo. Če ti pa drsa po zunanji strani blatnika pa ti ne preostane drugega kot da jih širiš, al pa original gume gor

Objavljeno: To jul 19, 2005 3:56 pm
Napisal/-a Pro2Type
Še ena opcija je! Da da tršati amortizerje?

Objavljeno: To jul 19, 2005 3:58 pm
Napisal/-a tristan01
Zdravo!
Iz opisa sodim, da gume drsajo po notranji strani blatnika oz. boka. Tu poceni rešitve ni. Če je možno menjaj platišča oz distančnike, da bodo gume nekoliko bolj proti karoseriji. Če pa ni več prostora, ti preostane še samo širjenje blatnikov. To pa je precej velik poseg. Če je razlika ZELO majhna, bo dovolj, da se stanujša rob na blatniku. Če pa je potrebno pridobiti veliko prostora, potem bo treba razširiti cel bok.
Športne vzmeti bodo sam še poslabšale težave, saj bo avto še nižji, kolesa globje v blatniku, zato se ti lahko zgodi, da bo ribalo tudi ob praznem avtomobilu. Odvisno za koliko cm imaš namen znižat avto.
Lp Tristan01
Objavljeno: To jul 19, 2005 4:04 pm
Napisal/-a perko84
Pro2Type je napisal/-a:Še ena opcija je! Da da tršati amortizerje?

to sm še pozabu

ops:
glede na vse to je nižanje avtomobila brezpredmetno ker bo sam še slabš
aja: za ker avto gre če smem zvedt
Re: Drsanje gume ob blatnik
Objavljeno: To jul 19, 2005 4:26 pm
Napisal/-a Shebo
Dario je napisal/-a:Avto je hyundai accent l96
Mislim da je napisal

Objavljeno: To jul 19, 2005 4:46 pm
Napisal/-a Bor
Pro2Type je napisal/-a:Še ena opcija je! Da da tršati amortizerje?

Stem ne rešiš dosti. Govorim iz lastnih izkušenj. Avto sicer na luknjah manj zabije ampak ko pa ti avto naložiš se pa posede popolnoma isto. Ubistvu z tršanjem samo upočasniš delovanje amortizerja. Doseže pa isto lego.
Objavljeno: To jul 19, 2005 5:10 pm
Napisal/-a ANJCI
Če drsa znotraj v kolotek,daj na pesto pod platišče distanc plato.Vendar je problem ker imaš stojne vijake

tako da cca 3mm bo maximum.
Če pa drsa v zunanji rob blatnika sta dve možnosti ...da rob povalčkaš ter ga potegneš malo na ven ali pa da platišča znotraj pesto odbiješ za cca 3 mm maximum.
Mislim da ne bi bilo slabo če nam daš še podatke namika platišča - ET - kateri ti piše znotraj platišča ali pa pri vijakih zunaj...ti bomo lažje svetovati

Objavljeno: To jul 19, 2005 5:56 pm
Napisal/-a ziga24
..tvoj problem je v tem, da imaš sedaj odstopanje od prvotne gume 3.6%, se pravi, da je guma ne samo širša ampak tudi višja. Ko ga polno naložiš, se avto zniža, guma pa podrsa ker je višja...
Moral bi imeti gume 185/55/14, pa nebi imel nobenih problemov.
Govorim iz lastnih izkušenj, sem imel čisto isti problem.
Lp
Objavljeno: To jul 19, 2005 7:03 pm
Napisal/-a ANJCI
Sj pri njem je lih problem to, k je imel prej napačno dimenzijo ( ACCENT ORIGINAL DIMENZIJA 155/80R13 ALI 175/70R13 ) Se pravi zamenjava 185/60R14 je pravilna

Objavljeno: To jul 19, 2005 10:13 pm
Napisal/-a Dario
Vidim da ste kar nekaj napisal
Ja ubistvu mi drsa od tisti zvit rob od blatnika?
Tak da ko se avto nagne v levo ali desno mi zagrabi za tisti del?
Sem razmišljal da bi tist sam zvil navzgor? Ker sedaj je zvito od strani blatnika noter v ravni črti, pa zadevo je micano še rja deformirala.
Če se vozim po ravnini, al pa takole če grem malo hitreje čez ležeče policaje v Btc-ju
mi nč ne zagrab,
Vglavnem sam v ovinkih, pa še to moram kar lepo vletet da zagrabi, ali pa če je glih kaka luknja na ovinku v času zavijanja.
Zato sem mislil da če zadevo stršam da bo bolje?, kar sem itak mel namen.
Lp
Objavljeno: To jul 19, 2005 11:49 pm
Napisal/-a puter
Tudi jas imam accenta in sem imel enak problem pri gumah, ko sem dal 195/50 R15... nato sem dal avto znižat in tršat amortizerje in je dosti boljše, razen, če ne vem koga vse zravn vozim... Nazadnje pa sem še zdaj tisti rob pri zadnjem blatniku ko je not obrnjen, sem zvil navzgor in sedaj je ok, tak ko more bit...
Probaj... poleg tega pa ti je to najbolj poceni varianta...
Objavljeno: Sr jul 20, 2005 9:31 pm
Napisal/-a Ruff_RydeRR
flexsarco

pol pa z bitumenom zaščitit
Objavljeno: Če jul 21, 2005 7:54 pm
Napisal/-a Dario
O.k
Bom prvo tisti rob zvil pa videl kaj bo?
Da nebi pol naredil še večje sranje z nižanjem?
Tnx za odgovore
Lp
Objavljeno: Če jul 21, 2005 10:08 pm
Napisal/-a Mumbley
Daj trše vzmeti, pa se avto ne bo toliko polegel pri obremenitvi.
Objavljeno: Če jul 21, 2005 11:14 pm
Napisal/-a Dario
sej problem ni nevem kakšen ko se avto sesede, temveč med nagibanjem karoserije.
Namreč samo takrat mi zagrabi? mogoče bi tudi med vožnjo naravnost ampak do sedaj insem naletel na kako večjo luknjo da bi to preizkusil.
Lp
Robove bomo za vsak slučaj zvil, vzmeti pa nato poštimal.
Lp