Stran 1 od 1

okvara ventilatorja Primera

Objavljeno: To jul 26, 2005 1:01 pm
Napisal/-a 1jaka
Pozdravlejni. Prosim za nasvet.
Avto: Nissan Primera 1.6, l.99

Ventilator za zračenje kabine (klimo) ne deluje na prvih treh stopnjah (deluje le na 4.-najmočnejši). A mi lahko svetujete kaj je vzrok ovare in kaj naj naredim. A je sploh vzrok ventilator ali kaj drugega in ali poznate koga ki bi to znal za zmerno ceno popravit.


Hvala za odgovore.

Objavljeno: To jul 26, 2005 1:17 pm
Napisal/-a svadreb
Mogoče je pa kaj s stikalom narobe. Mogoče se je sam kaka žica snela. Pa vseeno poglej varovalko.

Objavljeno: To jul 26, 2005 1:27 pm
Napisal/-a Neelix
Lahko da je krivo stikalo

Lahko pa so ležaji od ventilatorčka izrabljeni ali umazani, pa ima motorček samo na največji stopnji dovolj moči za poganjat. :roll:

Razmišljam pač.

Če nisi preveč mojstra, boš moral odpeljat do kakšnega električarja. Ne vozi na uradni servis, ker ti bodo brez potrebe pol avto ventilacije menjali. :shock:

ventilator

Objavljeno: To jul 26, 2005 1:57 pm
Napisal/-a 1jaka
V stikalu (elektronskem) se sliši klik ob prestavljanju na višjo hitrost, tudi indikator venmtilatorja na LCD displeju kaže, da bi moral ventilator delat. Pa vseeno nič dokler ne prideš do četrte stopnje.
Varovalka je OK.
Se strinjam, da bom moral nekoga poiskat. A pozna kdo koga v LJ ali bližini.

LP

Objavljeno: To jul 26, 2005 2:04 pm
Napisal/-a max2
imam podoben problem pri Twingotu, na servisu so mi rekli, da je precej dela , da je potrebno sneti celo armaturo, ker je pregorel, mislim da so rekli rele ali nekaj podobnega

Objavljeno: To jul 26, 2005 2:39 pm
Napisal/-a Bosko001
Pregorel ti je vrjetno upor.

L.p.

Objavljeno: To jul 26, 2005 4:16 pm
Napisal/-a Mate
Namesto upora bi raje rekel tranzistor, ki regulira tok in napetost na ventilatorju.

Objavljeno: To jul 26, 2005 5:57 pm
Napisal/-a FireSTORM
svadreb je napisal/-a:Mogoče je pa kaj s stikalom narobe. Mogoče se je sam kaka žica snela. Pa vseeno poglej varovalko.


če se sname žica niti 4. nebi delalo ;)
basic electronics :P
tudi varovalka ne ;)
ker z stikalom samo uravnavaš moč upora
samo dve žici sta gor(faza in nula)

pomoje je stikalo šlo po gobe

Objavljeno: To jul 26, 2005 6:28 pm
Napisal/-a lublancan
jst bi reku da upor
ker pri max brizini, dela ventilator direkt, pri nižji brzini pa prek uporov, ki so ponavad namontirani tako, da jih ventilator hladi (torej na uni pečki od kabine, kjer je ventilator)

drgač pa se to s kšn multimetrom ugotovi dost hitr, peleš k kšnmu avtoelektričarju, če neznaš sam

Objavljeno: To jul 26, 2005 6:31 pm
Napisal/-a RedBull™
100% je upor vantilatorja zanič,zato pa ti tud ne dela nobena hitrost razen najmočnejša - ker je direktna. Kaj narest....zamenjat upor z novim...par tisočakov boš dal pa je stvar rešena!

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 4:12 pm
Napisal/-a 1jaka
šmeks je napisal/-a:100% je upor vantilatorja zanič,zato pa ti tud ne dela nobena hitrost razen najmočnejša - ker je direktna. Kaj narest....zamenjat rele z novim...par tisočakov boš dal pa je stvar rešena!



Oprostite moji nevednosti pa vseeno: a menjava releja pomeni originalni Nissan del ali ima rele vsak avtoelektričar?

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 4:14 pm
Napisal/-a 1jaka
Pa še nekaj - Je rele tisa mala škatlica zraven varovalk?

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 4:42 pm
Napisal/-a phoebus
Navaden avtoelektričar!

In ni relejev pri stikalu- so upori, pri novejših pa gre to naprej na vezje kjer je kak tranzistor al kej odpullo- to bi ti znal vsak električar uredit za male pare.

nissan primera upor

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 9:52 pm
Napisal/-a bostjan11s
Šel ti je upor, originalna zadeva stane pri nissan pooblaščenih servisih 12000 sit.

Razlog. Umazan oz poškodovan motorček ventilacije, zato je na tistem uporu pregorela ena izjemno preprosta varovalkava

Je pa to zelo enostavno popravit, dela nekje cca 15 min, s tem,da se spuca oz pregleda tudi stanje motorja ventilacije.

če si kje blizu maribora mi pošlji pm, ti naredim za 1 pivce.

LP
Boštjan

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 9:54 pm
Napisal/-a bostjan11s
aja takega uporčka če bi želel novega nimajo vsepovsot in se ga mora za nissane posebej naročit oz. ga imajo na skoraj vsakem nissan servisu.


lp

nadaljevanje

Objavljeno: To avg 09, 2005 12:24 pm
Napisal/-a 1jaka
Žal mi še ni uspelo popravit Primere. Ker sem ga peljal avtoelektričerju mi je zatrdil, da se reostata ne da popravit in zmenila sva se da naroči novega, ki ga je celo danes dobil (po cca. 10 dnevih).

Vidim, da odlično obvladaš popravila Primere in bi izkoristil priložnost. Odkar je električar odklopu reostat se mi je že večkrat (5x v 10 dnevih) zgodilo, da avto ni hotel vžgati. Verglal je, črpalke pa se ni slišalo. Nazadnje sem po več kot 1 uri (avto sem pustil, da se spočije ;), ko še vedno ni hotel štartati, klical AMZS. Seveda, ko se je mojster vsedu v avto, je brez težav zaštartal. Električar trdi, da se česa drugega kot reostata ni dotikal in, da to nima zveze s črpalko.

Ali mislite, da se električar moti oziroma, ali je možno, da sta okvari povezani.

Malo me je strah peljat avto na servis, ker črpalka stane 70.000 sit.
ALi lahko na servisu s testerjem ugotovijo kaj je (bilo) narobe? Ali tester pokaže samo, če v tistem trenutku nekaj ne dela (ali moram tja peljat avto, ko ne bo vžgal ;)).

LP J

Objavljeno: To avg 09, 2005 4:26 pm
Napisal/-a RedBull™
malce poglej kje imaš rele za bencinsko pumpo...lahko da rele nagaja,oz. imaš pri releju slab stik. A pa je mogoče pumpa bla zadnje čase kaj bolj glasna in je piskala? Drugače pa takrat ko se pumpa ne bo slišala,preverte če pride štrom do pumpe al ne.

Objavljeno: To avg 09, 2005 7:42 pm
Napisal/-a 1jaka
Nisem opazi, da bi se pumpa kaj drugače oglašala. Po mojem občutku del čisto normalno (ko dela). Sicer pa avto tudi ne cuka ali kaj podobnega.
Samo ne vžge vedno ko bi moral.

Ali se da kje na netu dobiti sheme elektro naprav in napeljav za Primero?

Je pa sranje preverjat če pride štrom do pumpe takrat, ko te avto pusti nekje na parkirplacu (itak ko pelješ k mehaniku dela vse normalno)

LP J

PS: glede reostata oziroma upora ventilatorja. Popravilo z novim reostatom 18.500 SIT. Doma sem za hec zalotal starega (ki sem ga medtem ko sem čakal na novega pustil pri električarju-napaka!) in glej ga zlomka - del kot urica. Kot kaže avtoelektričar ni bil prav neki maher. Smola za moj denarnico.

Sicer se pa tolažim s tem, da je mogoče zdaj bolj zanesljivo delovanje in ne bo še kaj drugega crknilo.