Stran 1 od 2

končnik - vprašanje

Objavljeno: To jul 26, 2005 1:03 pm
Napisal/-a just_in
en problem mam , en končnik je bil menjan in pol gaj treba na optiko pelat an ;) in lepo pelm, pa prau un na optiki daj še tadrug zanč čist, pa da nj še unga zamenjam, pol pa optiko... :) (čeprov sm pol koj mehanika klicu, in prav da za en cajt še bo)

problem je pa u tem, da grem na morje u petk, avto pa do takrat ne bi bil fertik (popravlen)... zj me pa zanima, a bi blo varno it na morje s tem autom? kljub končniku, ki je bl tak?

gre se pa u peroj pri puli, črne vdove gledat... ;)

gre se pa za audi a3, 97, 1.8

Objavljeno: To jul 26, 2005 1:10 pm
Napisal/-a PhoenixX
...brez problema gres lahka na morje! Ce je reku mehankar da bo se za neki casa pol bo...razn ce nima 18 let..pol itaq nima izkusenj in ni pametno pr takih mnenja iskat.... Pa kolo ne odpade kr tak a wes. :)

Objavljeno: To jul 26, 2005 1:16 pm
Napisal/-a just_in
ma ene 18 let... ampak izkušenj ;) ejga hvala ti :)

več glav več ve, pa to... zto sm pa prašu... ;)

LP

Objavljeno: To jul 26, 2005 1:27 pm
Napisal/-a soso
Ja najbolje bi blo se it do kaksnega tretjega in ga prosit ,ce ti pogleda koncnik , kr to ma glih minutko dela pa ti vrjetno ne bi nic kasiral al pa , bi mu dal za eno kavo ! Mal je cudno , da ti mehanik rece ,da je ok, na optiki pa da ni, tu preko foruma pa ne bos nic zvedel ,kr ti ne more noben avta pogledat .Je pa res , da ce je ze cist na koncu koncnik , bi moglo pokat pri kolesu. To pa ti zato pravim , da sem mel isti problem pred dobrim tednom. Dva mehanika sta bla pod avtom in nista opazla , da mam kuglo na vilcah cist zanic ( vem zalostno ja).. Kljub temu , da sta trdila ,da ni nic hujsega in , da grem komot na morje me je full motlo pokanje pri prednjem kolesu. No pol sem sel do tretjega mi je pogledal , povedal ,da je kugla zanic , sem kupil novo roko pa si zamenjal in je ok zdaj!
Drugace pa za svojo varnost le poskrbi ! ;)
Lp

Objavljeno: To jul 26, 2005 1:38 pm
Napisal/-a just_in
poka še nč, sj v tem je fora... če bi pokal bi menju takoj... ;) samo un prav da ni, ta prav, da še bo... sm bil pa v dilemi...

Objavljeno: To jul 26, 2005 6:43 pm
Napisal/-a .::GTR::.
na optiko ga pa le pelji preden greš, če še drugega zamenjaš alpa ne :!:

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 1:21 am
Napisal/-a diablo_
Na morje lahko gres varno z delno pokvarjenim, samo zakaj bi dvakrat placeval optiko, ce lahko zamenjas oba naenkrat?

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 6:23 am
Napisal/-a just_in
ja sj jest tud tko razmišlam an... če sta oba za zamenjat, bi rajš pol pelu, če ni ful nevarn to... avto drgač niti ne ruka tolk fejt (volan mislm)... in pomoje ne bi smel bit problem sploh...

justyGTR: sj na optiki sm ga mel, gor pr Čopu na Jesenicah, pamij tm en reku, da so trpu končniki za zamenjat, pol bo pa špuro naredu... ;)

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 6:27 am
Napisal/-a diablo_
just_in:
A ne gres sele v petek?
Menjat dva koncnika in naredit optiko, to bi mogli na AMZS nardit v dveh urah. A se delov ne da dobit al kako?

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 6:31 am
Napisal/-a just_in
ja, sam sm koj po optiki šibu do mehanika, k ga skoz šrauba (audija) in je reku, daj uredu , da more morje sigurn še zdržat... + enga kolega k je mehanik, paj isto reku...

mal sm se pozanimu pol glede optike in je tako... tm ti eno garancijo, da bo en določen čas avto šu naravnost... sam je pa pogoj daj tip top k tja pride... če pa ni, te pa pošle to uštimat, da lahko da garancijo... in pomoje bo končnik za zamenjat (1000 - 2000 km) k jih pa do morja nam naredu... in bom zato šu pol po morju takoj ;)

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 7:04 am
Napisal/-a SubaruFreak
Glede koncnikov:
Sam imam obrabljen koncnik pri Justiju ze vsaj ene pol leta. Stvar je pa v tem: dokler ''poje'' ( klok, klok, klok=> pribljizno tak zvok ima) samo na ovinkih je OK, problem nastane ko zacne ''peti'' pri voznji naravnost. Od prve do druge faze pa je lahko tudi par tisoc km.
To je moja izkusnja s koncniki.
Lep dan in dopust.

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 7:09 am
Napisal/-a just_in
hvala ;) pr men sploh še ne poje... bil pa nj bi zrablen? (glede na optika) tko da... u petk morj e ;)

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 7:11 am
Napisal/-a nebivedu
Zakaj pa ne zamnejša še tadruzga in potem optiko nardiš - sej končniki so pocen - sploh če jih kupuješ v A-netu ali motomatu.

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 7:18 am
Napisal/-a makgajver
ej dejansko je brez veze delat dvakrat optiko,enkrat pa basta.Sam lej,jaz ne vidim zakaj ti oba ne zamena,mehanik ima z končniki dela cca 30 min,al pa optik bi ti lahko zamenjal končnik in takoj naredil optiko.Kakšnega optika pa maš to.Delo optikov oz. vulkanizerjev je to da menjajo razne končnike,roke,zglobe....

Jaz bi ti vse v eni uri zamenjal.Predlagam da zamenjaš optika.
Z končniki ga ni ravno za srati,ni ne vem kake nevarnosti sam jez vem da bi ga zamenjal.Zihr je zihr.

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 10:01 am
Napisal/-a matcho
Meni tudi ni jasno zakaj ne menjaš končnikov zdaj takoj??? Saj te to je ja urca dela, do petka pa še ja maš čas.

Jaz sem lani še isti dan preden sem šel na morje menjal komplet vse zavorne ploščice odspredaj in zadaj, tak da nevem na kaj ti čakaš.

Objavljeno: To jan 05, 2010 11:52 pm
Napisal/-a dnovak24
Zanima me ali je zelo zahtevna menjava volanskega končnika pri AR 156, lahko sam menjam v garaži na ročno dvigalko????

Hvala in lep pozdrav

Objavljeno: Sr jan 06, 2010 6:20 am
Napisal/-a čare
Lahko.

Objavljeno: Sr jan 06, 2010 9:30 am
Napisal/-a dnovak24
čare je napisal/-a:Lahko.


Lahko na hitro opišeš postopek :?: :D

Objavljeno: Sr jan 06, 2010 9:58 am
Napisal/-a valvoline

Objavljeno: Sr jan 06, 2010 10:01 am
Napisal/-a joztom
Popustiš vijake koles, dvigneš avto in snameš obravnavano kolo. Vzameš dober fajfa ključ ali gedore nastavek na podaljšku za odvijanje in odviješ končnik, račne je škoda. Če se je odvilo je v redu, če se je konus zavrtel, težave. Vzameš drobilec matic in matico stransko presekaš, fleksarica kaže na pomanjkanje strokovnosti. Nato z abcigerjem iztisneš konus končnika iz sedeža; nasadiš abcigar (viličast v obliki klinčka za perilo), ga zategneš in narahlo potolčeš po vijaku abcigarja, ponavadi konus popusti. Popustiš z odvijačem natopljeno kontramatico končnika na volanski letvi z viličastim kvalitetnim ključem, včasih je potrebno to varovati še z enim ključem, v skrajnem primeru z velikimi vodovodarskimi kleščami, da letev ne trpi. Ko popusti, šteješ obrate pri odvijanju in zabeležiš. Uviješ novi končnik z enakim številom obratov in zategneš kontramatico. Ostalo sestaviš po obratnem vrstnem redu in pelješ na optiko. Vijak konusa zategneš s kiloključem na predpisan moment. Nekateri avti imajo namesto konusa stranski vijak-čep, kar poenostavi razstavljanje. Zbijanje konusov končnikov z udarjanjem z dvemi kladivi s strani je bebavo in nestrokovno, tudi ne gre pri vseh modelih, npr Passat ima to v taki poziciji in še aluminij, da ne gre. Abcigar za končnike si sposodi, košta pa ene 20€ (Unior je nekaj dražji). Za menjavo notranjega končnika, pa je potrebno več vedeti in je specifična za vsak avto, ponavadi je patentna varovalna podložka. Vse to se veliko lažje dela na dvigalu, odvijačem, pnevmatsko pištolo itd.