Stran 1 od 1

Focus TDCI in problemi z vžigom

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 6:41 am
Napisal/-a Dolenjec
Spoštovani!
Focusa TDCI letnik 2002 imam cca pol leta. V tem času sicer deluje brezhibno, a 2x se mi je zgodilo, da ob obratu ključa ni takoj zagnal motorja.

Prvič po kakšni urici normalne vožlje iz Lj do Novega mesta. Potem sem pred cestno zaporo za 5 minut ugasnil motor in ko so zaporo umaknili, sem ga želel spet zagnati. "Verglal" pa je v prazno. Potem sem zaverglal še dvakrat in tretjič je "vžgal".

Drugi primer se je zgodil tri tedne kasneje. Avto je bil cel dan na soncu in ob obratu ključa pač ni hotel vžgati. Ko sem poskusil tretjič je normalno vžgal in potem delal.

Kaj mislite, kaj bi lahko bilo vzrok temu?
Hvala za vaša cenjena mnenja.

Re: Focus TDCI in problemi z vžigom

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 7:15 am
Napisal/-a maestral
Včasih je potrebno ob vžigu še mal gas stisnit, predvsem, ko je motor pregret :-) Stran 120 Lastnikovega priročnika :lol:

Re: Focus TDCI in problemi z vžigom

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 10:55 am
Napisal/-a TrijoAdijo
maestral je napisal/-a:Včasih je potrebno ob vžigu še mal gas stisnit, predvsem, ko je motor pregret :-) Stran 120 Lastnikovega priročnika :lol:


Pozabi.Avto mora upalt brez probemov pa če je vroč kt satan al pa če je okovan z ledom.Nema tuki kurblanja s punim gasom (isto piše v mojem priročniku pa avto pali kt mina ko je hladn in ko je vroč).
LP!

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 11:09 am
Napisal/-a diablo_
Dolenjec
A si pred takim vzigom kaj cakal s kljucem v kontaktu ali si kar takoj zacel verglat?
Ti fordovi TDCi-ji imajo nekaj problemov s sobami, samo ne vem ce je lahko to povezano.
Za nove diesle nisem strucko, a pri starih je verglal v prazno ce ni bil segret ali so ble pa brizgalne sobe kaj pokvarjene.

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 11:34 am
Napisal/-a just_in
a ti mrbit kšna lučka gori takrat? zakaj uprašam? ker se men tud dogaja pr audiju, da včash užge pa pol koj ugasne pa utripa lučka za ključ! kukr da bi bil nekodiran. pol pa morš mal počakat, dat u prvo, pa užge. lohka tud po več poskusih.

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 12:45 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
diablo_ je napisal/-a:Ti fordovi TDCi-ji imajo nekaj problemov s sobami, samo ne vem ce je lahko to povezano.


Nikol nism slišu za ta problem, pa sem dost domač v dizlih.
LP!

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 12:46 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
diablo_ je napisal/-a:Ti fordovi TDCi-ji imajo nekaj problemov s sobami, samo ne vem ce je lahko to povezano.


Nikol nism slišu za ta problem, pa sem dost domač v dizlih.
LP!

Re: Focus TDCI in problemi z vžigom

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 12:52 pm
Napisal/-a maestral
TrijoAdijo je napisal/-a:
maestral je napisal/-a:Včasih je potrebno ob vžigu še mal gas stisnit, predvsem, ko je motor pregret :-) Stran 120 Lastnikovega priročnika :lol:


Pozabi.Avto mora upalt brez probemov pa če je vroč kt satan al pa če je okovan z ledom.Nema tuki kurblanja s punim gasom (isto piše v mojem priročniku pa avto pali kt mina ko je hladn in ko je vroč).
LP!


Ja, moj je doslej vedno upalil brez problema že v prvo. Razen enkrat poleti na morju, ko je bil 10 dni na soncu. Takrat sem dal malo gasa, ker v prvo ni upalil, in je učinkovalo. Ne vem, en razlog so imeli, da so to napisali v tisto knjigico.

Objavljeno: Sr jul 27, 2005 6:08 pm
Napisal/-a PiLLLe
Kasn je pa zvok motorja? da vergla v prazno oz kda nebi dobiu nafte al je tak zvok kt da hoce uzgt pa da mu cist mal manka?

Objavljeno: Če jul 28, 2005 6:59 am
Napisal/-a Dolenjec
PiLLLe je napisal/-a:Kasn je pa zvok motorja? da vergla v prazno oz kda nebi dobiu nafte al je tak zvok kt da hoce uzgt pa da mu cist mal manka?

Meni deluje normalno...
V bistvu sploh ne vem, če bi slišal, zaznal razliko, ker se ne spoznam najbolje na te reči:(

Objavljeno: Če jul 28, 2005 6:45 pm
Napisal/-a diablo_
Dolenjec, prej sem prebral nekaj kar ti mogoce koristi:
Engine: the 130bhp TDCi engine can suffer from starting problems, uneven idling, misfires between 1,800 and 2,000rpm and cutting out. An ECU update is the usual cure. Also, check for lots of smoke and high oil consumption; turbo oil seals normally to blame.

Vir: http://www.autoexpress.co.uk/usedcars_r ... ondeo.html
Mogoce bo treba na servis malo na tester, da program elektronike posodobi :)

TrijoAdijo
Nekaterim so se masile sobe, obstaja pa moznost da je bila za vse skupaj bolj kriva slaba nafta kot fordov TDCi, ki je drugace 1A.

Objavljeno: Če jul 28, 2005 8:48 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Za mašenje šob je bla vrjetn kriva nafta in slabo izgorevanje.Glih dans zjutri sem mel probleme z motorjem zarad en k*** vredne nafte (petrol sux u tri p.m.).

@Dolenjc: Lahk je kej narobe s katerim od senzorjev za dovod goriva.Ma najbulš je it na servis.Te novi dizli so k*** k majo 2x več elektronike kot bencinarji pol se pa znajdi kdor se more :cry: :cry: :roll: :roll:
LP!