Stran 1 od 1

Punto 75, cuka pri speljevanju, hladen motor

Objavljeno: Pe jul 29, 2005 7:43 am
Napisal/-a simons
Imam probleme pri Fiat Punto 75 HSD 95 letnik, prevoženih 145000 km.
Ko je avto hladen ga pri dodajanju plina začne dušiti, avto nima nobenih pospeškov in cuka. Občutek je tak, kot da bi pedalo za plin delovalo ravno obratno, kot mora. Ko ga pritisneš, avto zaduši, ko ga spustiš je malce bolje. To ponavadi traja kakšno minuto, nato se avto "zbudi" in začne normalno pospeševati. Med tem imam skozi občutek, da bo zdaj zdaj ugasnil. Težavo rešim tako, da prestavim v prvo in ga narahlo tapkam po pedalu za plin dokler ne pride k sebi. Ko se to zgodi obrati narastejo in avto začne normalno vleči. Po tem se težava več ne ponovi in avto teče kot urca, do naslednjič ko se motor znova ohladi. Pri vročem motorju te težave ni.

Opazil sem tudi, da avto ugaša pri ustavljanju ob vožnji navzdol, ko ni dodajanja plina in je pritisnjeno pedalo sklopke. Kot da ne bi dobil dovolj goriva in zato crkne. Takoj zatem ga lahko normalno užgem in peljem dalje.

Pomojem je nekaj narobe s pretokom goriva oz. s senzorji za to, kaj pa jaz vem. Črpalka za gorivo je dokaj nova, stara približno leto in pol.
Redni servis je bil opravljen prd dvema dnevoma, zamenjali so mi svečke in njihovi kable, pravtako očiščeni injektorji, ki so bili baje precej zasvinjani. Ampak to ni odpravilo težav.

Ima kdo kakšno idejo, kaj bi lahko bilo narobe?

Zanima me tudi ali je normalno, da pri praznem tanku ko odvijem pokrov goriva, zmeraj v rezervoar potegne zrak? To se čuje kot nekakšen "vušššš".

Najlepša hvala za vaše odgovore.

Objavljeno: Pe jul 29, 2005 8:25 am
Napisal/-a alexmazda
glede na to da cuka ko je hladen bi jaz reku da je nekaj narobe z nastavitvijo obratov v prostem teku.(lahko tudi zmes zrak- gorivo)

lahko pa je tudi razdelilna kapa, ki ne dela dobro in ti gre avto samo po npr. 3 cilindrih, lahko pa je notranji jeziček v kapi obrabljen in ne pošilja elektrike do motorja...(to je bilo narobe pri mojem starem BMW ju, ki je tudi to delal, samo oni je imel še bimetal za nastavitev prostega teka, pa ga je pol tudi uno jebalo)

vendar nisem expert, najbolje da greš do servisa, tam ti v par sekundah povedo kaj je narobe, seveda če so strokovnjaki in ne 17 letniki na praksi med počitnicami.

Objavljeno: Pe jul 29, 2005 8:35 am
Napisal/-a peters
Lamda sonda daje napačne podatke računalniku? To bi pojasnilo cukanje...

Objavljeno: Pe jul 29, 2005 8:36 am
Napisal/-a peters
Lamda sonda daje napačne podatke računalniku? To bi pojasnilo cukanje...

Objavljeno: Pe jul 29, 2005 8:37 am
Napisal/-a Bor
Ali pa kaj ni vredu z zaugom. glede na to, da to dela samo kadar je mrzu. (samo moje laično razmišljanje)

Objavljeno: Pe jul 29, 2005 8:47 am
Napisal/-a RedBull™
tipalo temperature motorja menjaj,ker on daje podatke računalniku. A ko imaš pa avto ogret pa dela bp. samo mrzel tako nagaja...če ja,menjaj to.

Objavljeno: Pe jul 29, 2005 8:58 am
Napisal/-a simons
šmeks je napisal/-a:tipalo temperature motorja menjaj,ker on daje podatke računalniku. A ko imaš pa avto ogret pa dela bp. samo mrzel tako nagaja...če ja,menjaj to.


Tipalo temperature motorja je bilo menjano pred približno pol leta. Takrat je bil problem v tem da je računalnik kar naprej sam dodajal gas. Vzrok za to je bil okvarjeno omenjeno tipalo, ki je stalno javljalo temperaturo 45 stopinj C. Seveda je avto potem skozi vozil pod zaugom. Po menjavi tipala se ta težava več ni pojavljala, tako da sem prepričan, da v tem primeru ni krivo to tipalo.

Težava po kateri pa sprašujem se pojavlja izključno v omenjenih pogojih. Hladen motor in prvih nekaj 100 metrov. Po tem ko se motor ogreje avto dela tako kot mora. To težavo sem zaznajal že vsaj kakšno leto in pol pred tem ampak v precej milejši obliki, ki ni bila tako moteča. Je pa zanimivo, da je problem posebej očiten, ko se s hladnim motorjem najprej odpeljem v hrib (močnejše dodajanje plina), če se najprej odpeljem navzdol (dodajanje plina ni tako močno) je težava precej manj moteča. Se pravi problem je hladen motor od dodajanju plina.

Objavljeno: Pe jul 29, 2005 9:44 am
Napisal/-a tešo
simons je napisal/-a:
šmeks je napisal/-a:tipalo temperature motorja menjaj,ker on daje podatke računalniku. A ko imaš pa avto ogret pa dela bp. samo mrzel tako nagaja...če ja,menjaj to.


Tipalo temperature motorja je bilo menjano pred približno pol leta. Takrat je bil problem v tem da je računalnik kar naprej sam dodajal gas. Vzrok za to je bil okvarjeno omenjeno tipalo, ki je stalno javljalo temperaturo 45 stopinj C. Seveda je avto potem skozi vozil pod zaugom. Po menjavi tipala se ta težava več ni pojavljala, tako da sem prepričan, da v tem primeru ni krivo to tipalo.

Težava po kateri pa sprašujem se pojavlja izključno v omenjenih pogojih. Hladen motor in prvih nekaj 100 metrov. Po tem ko se motor ogreje avto dela tako kot mora. To težavo sem zaznajal že vsaj kakšno leto in pol pred tem ampak v precej milejši obliki, ki ni bila tako moteča. Je pa zanimivo, da je problem posebej očiten, ko se s hladnim motorjem najprej odpeljem v hrib (močnejše dodajanje plina), če se najprej odpeljem navzdol (dodajanje plina ni tako močno) je težava precej manj moteča. Se pravi problem je hladen motor od dodajanju plina.


imaš športen filter?

Objavljeno: Pe jul 29, 2005 9:49 am
Napisal/-a simons
tešo je napisal/-a:imaš športen filter?

Ne, nimam.

Objavljeno: Pe jul 29, 2005 9:51 am
Napisal/-a [g0ran24]
Mogoče dovod goriva da ni dost pod pritiskom (benz pumpa se ne zalaufa takoj tak kak bi morala)

Objavljeno: Pe jul 29, 2005 9:57 am
Napisal/-a makgajver
tvoj punto nima računalnika oz.ima računalnik samo za vbrizg/vžig ostalo kar se tiče elektonike se pa temu reče centrala.
tako da predlagam da ti servis naredi izpis napak katere je zapisala določena centrala.

Objavljeno: Pe jul 29, 2005 9:58 am
Napisal/-a simons
[g0ran24] je napisal/-a:Mogoče dovod goriva da ni dost pod pritiskom (benz pumpa se ne zalaufa takoj tak kak bi morala)


Ja, tudi jaz imam tak občutek... kaj bi lahko bilo za to krivo? Pumpa je bila namreč menjana ne tako dolgo nazaj. Pred tem pa menjana pred pol leta, ampak takrat je bila kriva svinjarija v rezervoarju zaradi luknjice v dolivni cevi za tankanje goriva. Mislim, tako na gosto pa mnde ja ne crkujejo pumpe!??

Objavljeno: Pe jul 29, 2005 10:00 am
Napisal/-a [g0ran24]
simons je napisal/-a:
[g0ran24] je napisal/-a:Mogoče dovod goriva da ni dost pod pritiskom (benz pumpa se ne zalaufa takoj tak kak bi morala)


Ja, tudi jaz imam tak občutek... kaj bi lahko bilo za to krivo? Pumpa je bila namreč menjana ne tako dolgo nazaj. Pred tem pa menjana pred pol leta, ampak takrat je bila kriva svinjarija v rezervoarju zaradi luknjice v dolivni cevi za tankanje goriva. Mislim, tako na gosto pa mnde ja ne crkujejo pumpe!??


Pa si novo dal ko si menjal, mogoče še kaka svinjarija v cevkah po katerih potuje gorivo

ziv

Objavljeno: Pe jul 29, 2005 10:01 am
Napisal/-a lebica
moja sestra je mela isti problem isti Punto le.95 elektronika je bla razštelana in ko je speljevala je bencin prveč zalivu motor (zato cuka) razmerje zrak bencin ni pravo posledica je višja poraba goriva glede tanka in tistga zraka ki ga vleče to je standard : ) pel avto k mehaniku da ti nastavi motor LP

Objavljeno: Pe jul 29, 2005 10:13 am
Napisal/-a Miholl
Ka pa zapacani injektorji??

Objavljeno: Pe jul 29, 2005 10:20 am
Napisal/-a simons
Miholl je napisal/-a:Ka pa zapacani injektorji??


Če bi prebral moj post, bi videl, da so bili očiščeni.

Objavljeno: Pe jul 29, 2005 10:24 am
Napisal/-a Miholl
u sori, sej veš ura je šele 11 pa 22.... :) drgač sm prašu ker moj tut to dela ob popolnoma istih pogojih kot tvoj, pa pravjo da je to normalno za starej avte-mam pa podobne km kot ti (AR 1.6boxer,132k km) sam jest slutim pr men da bi blo treba injektorje mal spucat.... ( tist piš ko odpreš skoraj prazno tank posodo je čist normaln tok za info)

Objavljeno: Pe jul 29, 2005 10:38 am
Napisal/-a simons
Miholl je napisal/-a:u sori, sej veš ura je šele 11 pa 22.... :) drgač sm prašu ker moj tut to dela ob popolnoma istih pogojih kot tvoj, pa pravjo da je to normalno za starej avte-mam pa podobne km kot ti (AR 1.6boxer,132k km) sam jest slutim pr men da bi blo treba injektorje mal spucat....


Dvomim da je takšno obnašanje avtomobila normalno. Jst ga peljem k mehaniku zopet naslednji teden, če kaj odkrijemo sporočim.

Objavljeno: Pe jul 29, 2005 12:03 pm
Napisal/-a RedBull™
simons je napisal/-a:
šmeks je napisal/-a:tipalo temperature motorja menjaj,ker on daje podatke računalniku. A ko imaš pa avto ogret pa dela bp. samo mrzel tako nagaja...če ja,menjaj to.


Tipalo temperature motorja je bilo menjano pred približno pol leta. Takrat je bil problem v tem da je računalnik kar naprej sam dodajal gas. Vzrok za to je bil okvarjeno omenjeno tipalo, ki je stalno javljalo temperaturo 45 stopinj C. Seveda je avto potem skozi vozil pod zaugom. Po menjavi tipala se ta težava več ni pojavljala, tako da sem prepričan, da v tem primeru ni krivo to tipalo.

Težava po kateri pa sprašujem se pojavlja izključno v omenjenih pogojih. Hladen motor in prvih nekaj 100 metrov. Po tem ko se motor ogreje avto dela tako kot mora. To težavo sem zaznajal že vsaj kakšno leto in pol pred tem ampak v precej milejši obliki, ki ni bila tako moteča. Je pa zanimivo, da je problem posebej očiten, ko se s hladnim motorjem najprej odpeljem v hrib (močnejše dodajanje plina), če se najprej odpeljem navzdol (dodajanje plina ni tako močno) je težava precej manj moteča. Se pravi problem je hladen motor od dodajanju plina.


čist možn da je spet kj šteknu,torej v prvem primeru ti je dajal preveč goriva,zdaj je pa ravno obratno (kot pa veš pa mrzel motor potrebuje več goriva kot segret)