Stran 1 od 1

Hyundai Pony težave

Objavljeno: Sr avg 03, 2005 6:57 am
Napisal/-a mik
Hyundai Pony l.91, 1.3 ls

Imam težave z elektriko pomoje.
Zadeva je sledeča. Avto mi cuka. Pod niskimi vrtljaji je to cukanje močnejše.
Ko pritisnem na gas, in ko na hitro spustim gas, iz avspuha ful poka. Pač to vse kaže na probleme z štromarijo oz. nastavitvijo vžiga.
Poskušal sem menjat svečke, je pomagalo. Manj cuka. Ampak s časoma se to cukanje stopnjuje. Vem da mi tega prej ni delalo. Avto je mogoče že tudi svoje naredu ima nekje 230.000 km sam pomoje bi še šel.
Poizkušal sem tudi vžig naštelat z sukanjem fertajler kape, sam nikakor ne morem naštimat tak, da nebi pokalo iz avspuha. Tak da zadevo kar pustim na črtici, tak kot je.
Še en podatek bi lahko prav prišel. To cukanje sem opazil ko sem mašino z vapom pral.
Pač mašino sem opral in potem ga komajda vžgal in seveda ga je blo treba mal zlaufat, ker ni mel nikakeršne moči. Pomoje je takrat neki crknlo oz. neki ne dela čist tak kot bi moralo.

Še tole bi povedal, kar je pomoje tak normalno, če se vozim po velikih lužah hiter, avto zgubi mal na moči in ga skuša zadušit. Al pa po avtocesti ko se pelem za kakim avtom v dežju mi tudi moč pobere. Pač voda zraven pride in zadeva je mal nerodna.

To je z vodo. Sam cukanje rahlo je pa skos prisotno. In to že pol leta mam tak.

To bi še vprašal, a ma avto platine? In kje? Jaz sem jih skušal najt, sam mislim da jih nima.

A je mel kdo kake podobne probleme in kaj bi lahko še poizkušal napravit?

Objavljeno: Sr avg 03, 2005 7:09 am
Napisal/-a lucky009
pomoje nauš nč rešu s sukanjem kape boš mogu kšne platine mau naštelat pa predužig tko da če ne znaš oz ne veš kolk se nastavla najbolš na kšn servis ,vžigalne kable poglej oziroma zameni če niso bili pred kratkim

Objavljeno: Sr avg 03, 2005 7:13 am
Napisal/-a mik
Kaj se vžigalni kabli tudi menjavajo na tolk in tolk časa? Kolk pa to stane?

Mislim da nima platin ta avto. Pri Yugecu vem da so platine ble kr v kapi. Sam pr Ponyu jih pa mislim da ni.

Objavljeno: Sr avg 03, 2005 7:18 am
Napisal/-a nebivedu
mik je napisal/-a:Kaj se vžigalni kabli tudi menjavajo na tolk in tolk časa? Kolk pa to stane?

Mislim da nima platin ta avto. Pri Yugecu vem da so platine ble kr v kapi. Sam pr Ponyu jih pa mislim da ni.


Vžigalni kabli so vsi skupaj okol 7.500 sit. Dobiš jih v BTC-ju v hali A. Če ti avto cuka - si preveril dotok bencina - sem imel iste probleme, pa ko sem sčistil tank so problemi izginili - zapacan sem imel dovod goriva s smetmi in avto ni dobil dovolj bencina pa je cukal.

Avto jst tut perem z vapom - tut mašino, ker je dostkrat preveč blatna, pa jo mal spucam. Ko jo tko opereš, jo moraš pustit, da se posuši, al pa spihat vodo iz razdelilne kape, svečk in ostalih elektrosklopov. Pa na zračni filter ne pozabi - z vapom ga lahko namočiš, potem pa avto pozavga vodo iz njega, ker se ni posušil.

Objavljeno: Sr avg 03, 2005 7:33 am
Napisal/-a mik
Ne vem če bi blo kaj narobe z dotokom goriva. Pomoje ne. Vse kaže na štromarijo in vžig.
Pred kratkim sem tudi menjal akumolator. Lahk tudi da mi je kaj akumolator zjebal. Sam je že bil star, tak da ni kaj. Alternator dela lepo, tak da ne vem.
Bi še lahk kaj drugega blo?

Pomoje ne bo drugega kot ga pelat na kak servis. Sam da bi pa na servisu puščal kake večje vsote denarja, pa tudi ne mislim, ker potem si raj drug avto kupim.

Objavljeno: Sr avg 03, 2005 8:02 am
Napisal/-a svadreb
Če ima avto platine, so te v notranjosti razdelilnega mehanizma, torej pod fertajler kapo. Če platin ni ima elektronski vžig. Z vrtenjem fertajler kape ne boš nič rešil. Pusti jo na zobcu, tako kot je predvideno. Jaz sem imel podobne težave na Ladi Samari. Pol sem zamenjal fertajler kapo in tisti rotorček, ki je v njej in težave so popolnoma izginile. Pa vse skupi sem še mal z WDjem pošprical. Kot so že drugi rekli, zamenjaj še vžigalne kable. To so stvari, ki jih lahko enostavno postoriš sam. Štelanje vžiga pa raje prepusti strokovnjaku.

Objavljeno: Sr avg 03, 2005 8:09 am
Napisal/-a mik
Z WD-jem si noter šprical. A lahk to? Jaz sem sam one kontakte čistil z smirkovim papirjem, ko se neki belga gor nabere. Drgač pa bom probal še našpricat.
Bom to probal, pa bom vidu kaj bo. Če bo vsaj mal bolš, pol bom pač kapo pa on rotorček menjal.
Kable bo tudi pomoje treba, sam sem mislu, da so kabli za skos.

Objavljeno: Sr avg 03, 2005 9:09 am
Napisal/-a Mumbley
Moderni motorji ne prenesejo pranja in že eno samo pranje je lahko usodno še posebej je to problem pri vseh azijskih proizvajalcih.

Objavljeno: Sr avg 03, 2005 9:40 am
Napisal/-a mik
In kaj mi je storiti?


Neki bi vprašal, a se da kable kako testirat, da nebi zastonj nove kupoval.

Objavljeno: Sr avg 03, 2005 9:56 am
Napisal/-a nebivedu
Spihaj vse dele, koder je še kaj vode. Pošmirglaj kontakte, da bodo spet svetleči in jih prešpricaj z WD40, pa zamenjaj vžigalne kable - za vse skup ne boš dal 10k sit.

Objavljeno: Sr avg 03, 2005 10:17 am
Napisal/-a mik
Jaz sem mislu da je voda kriva, sam se mi to že pol leta dogaja. Če tak gledamo, itak bi se že samo skadilo v paro. Tak da spihat nimam kaj.
Kontakte pučem in pučem, saj pomaga ampak ne čist. Pa hiter je spet isto.
Najbol mi ga cuka v deževnih dneh. To sem tudi opazil.

Spomnil sem se tudi, da mi je takrat ko sem pral mašino, pa ko sem jo prižgal, je iskra kar iz sredi kabla skakala na maso mašine. Pa ni blo nikjer kaj počeno al pa kaj. Sam to je delalo sam takrat, ko sem pral mašino. Zdaj je vse ok. Drgač sem par ljudi vprašal, če bi blo kaj narobe, so rekli da to je tak normalno.
Pomoje še vseeno mislim da niso kabli. Ne vem. Mogoče pa.

Objavljeno: Sr avg 03, 2005 10:22 am
Napisal/-a mik
Vprašal bi še, če je lahk mogoče kaj z cinšpulo?

Hyundai ma neko tako, da je polnjena z oljem. Kako olje je to notri?

Objavljeno: Sr avg 03, 2005 10:55 am
Napisal/-a mik
Hvala vsem, ki ste podali svoja mnenja, bom neki probavlal, pa vidu kaj bo.
Če pa ima kdo še kakšno mnenje pa seveda zelo dobrodošel.


Ne res me zanima če kdo ve kako olje je not v cinšpuli ? ?

Objavljeno: Sr avg 03, 2005 2:08 pm
Napisal/-a lisko
mik je napisal/-a:
Spomnil sem se tudi, da mi je takrat ko sem pral mašino, pa ko sem jo prižgal, je iskra kar iz sredi kabla skakala na maso mašine. Pa ni blo nikjer kaj počeno al pa kaj. Sam to je delalo sam takrat, ko sem pral mašino. Zdaj je vse ok. Drgač sem par ljudi vprašal, če bi blo kaj narobe, so rekli da to je tak normalno.
Pomoje še vseeno mislim da niso kabli. Ne vem. Mogoče pa.


Tole niti malo ni normalno....... kabli bi lahk teoretično šli pod vodo pa ne sme isker metat..... tko da kabli so definitivno hin.....
Če si upaš jih lahk sprobaš na način da jih primeš ko avtek laufa ( pač strese te :P ampak veš pa sigurno al so vredu al ne:)

Objavljeno: Sr avg 03, 2005 3:45 pm
Napisal/-a mik
Ja sem jih primu kable, pa nič me ne seka. Ta iskra je sam takrat sekala, ko sem pral mašino, zdaj je cool.

Objavljeno: Sr avg 03, 2005 4:40 pm
Napisal/-a Damjan19
kable menji, mašina ma pred sabo še neki kilometraže, sam nej izkušen mehanik pogleda, pa bo

Objavljeno: Če avg 04, 2005 11:03 am
Napisal/-a BBoss
Sicer so ti že drugi povedali, da je težava s kabli ali pa s svečkami, če imajo preveč "lufta" na anodi. Težava je seveda očitnejša, ko je vlažno vreme saj se prebojna napetost v vlažnem vremenu zmanjša in zato iskra lažje preskoči na ohišje motorja. In posledično ni iskre na svečki, mešanico neizgorenega bencina in zraka vrže v izpuh, kjer se vžge in imaš pok iz izpušne cevi.

Verjetna rešitev: menjaj kable (pri hyundaijih ti kabli niso niso ravno vzdržljivi) ali pa zapacaj luknje s silikonom (ne priporočam, čeprav je cenejša varjanta ;) ) in obvezno preveri stanje svečk. Pri svečkah je zelo važno, da iz navodil za uporabo avtomobila prebereš pravilni razmak, ki ga more imeti anoda ("lulček" na svečki :) ) in ga temu primerno nastaviš. Premajhen ali prevelik razmak močno vplivata na previlno delovanje motorja. Govorim iz lastnih izkušenj, ker preden sem ugotovil, da imam za 0,2 mm prevelik razmak na svečkah sem skoraj zamenjal pol motorja :oops:

Objavljeno: Pe avg 05, 2005 11:09 am
Napisal/-a mik
Ja ne bom se zajebaval, pa neki vlagal v avto, pol pa slučajno nebo nič bolš.
Kar drugega bom kupil, lahk mi pa kake nasvete date v tem forumu.
Ajd.
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... sc&start=0

Objavljeno: Po feb 20, 2006 5:30 pm
Napisal/-a cuoresportivo
BBoss je napisal/-a:. Pri svečkah je zelo važno, da iz navodil za uporabo avtomobila prebereš pravilni razmak, ki ga more imeti anoda ("lulček" na svečki :) ) in ga temu primerno nastaviš. Premajhen ali prevelik razmak močno vplivata na previlno delovanje motorja. Govorim iz lastnih izkušenj, ker preden sem ugotovil, da imam za 0,2 mm prevelik razmak na svečkah sem skoraj zamenjal pol motorja :oops:


A to velja tudi , če kupiš nove svečke in jih vgradiš ali kako? Lahko malo razložiš, ker nisem ravno strokovnjak na tem področju, ne bi pa rad menjal pol motorja.

Objavljeno: Po feb 20, 2006 5:31 pm
Napisal/-a cuoresportivo
BBoss je napisal/-a:. Pri svečkah je zelo važno, da iz navodil za uporabo avtomobila prebereš pravilni razmak, ki ga more imeti anoda ("lulček" na svečki :) ) in ga temu primerno nastaviš. Premajhen ali prevelik razmak močno vplivata na previlno delovanje motorja. Govorim iz lastnih izkušenj, ker preden sem ugotovil, da imam za 0,2 mm prevelik razmak na svečkah sem skoraj zamenjal pol motorja :oops:


A to velja tudi , če kupiš nove svečke in jih vgradiš ali kako? Lahko malo razložiš, ker nisem ravno strokovnjak na tem področju, ne bi pa rad menjal pol motorja.