Stran 1 od 2

Passat 1.8T ne vem ali turbina sploh dela?

Objavljeno: Ne avg 07, 2005 10:59 am
Napisal/-a bizi10
Torej pri hiši imamo Passata 1,8T z 150 konji torej za moje pojme ogromno. Ko sem se peljal s kolegom ki je imel istega passata le da je bil dizl z ne vem ali 130 ali 150 konji če ni imel vklopljenega sistema proti zdrsavanju koles je kar kopalo avto ko si pohodilgas je lepil na sedež itd. No ta naš Passat 1.8T bencin z 150 konji pa se mi zdi zelo len, potegne zelo slabo, saj mi moja Xsara z 90 konji lepše potegne. Kako bi preveril ali je kaj narobe s turbino? Kakim dovodom zraka? kakšne druge ideje kaj bi bilo narobe?

Hvala za odgovore.

Objavljeno: Ne avg 07, 2005 11:46 am
Napisal/-a st-maverick
Najboljš da ga pelješ na servis in naj ga priklopijo na tester pa boš videl kako in kaj! tkole je težko govorit! drugače pa ponavadi ko crkne turbina avto kadi ko svina ;)

Objavljeno: Ne avg 07, 2005 11:59 am
Napisal/-a dejan84
Itak da dizel veliko bolje vleče, saj je za dinamični pospešek niso odločilni konji, temveč navor, katerega ima pa turbodizel precej več kot pa bencinar...

Objavljeno: Ne avg 07, 2005 12:02 pm
Napisal/-a MALIJOHN
Preveri na servisu tisto napravo ki meri pretok zraka. Ena majhna škatlica na cevi za dovod zraka! Jst sem mel problem s tem pri Golfu 3. Ko so mi zamenjal je bla razlika 100%. Te pa ta delček stane cirka 60k. ;)

Objavljeno: Po avg 08, 2005 1:40 am
Napisal/-a diablo_
bizi, razumi da je pri dieslu obcutek moci veliko vecji, ker ima vec navora.
Turbina pri bencinskem motorju zagrabi kasneje in motor dobi pravo moc sele v visjih obratih.
Pri segretem motorju ga pohodi v drugi ali tretji prestavi iz nizkih obratov do blizu blokade, da potegne cez celotne obrate in ti bo kmalu jasno ali dela turbina ali ne. Lahko tudi primerjas priblizen 0-100 pospesek s tovarniskim, ce so odstopanja zelo velika je najverjetneje nekaj narobe z motorjem.

Objavljeno: Po avg 08, 2005 6:30 am
Napisal/-a Mumbley
Če turbina dela jo moraš slišati, saj veselo žvižga ko se zavrti.

Objavljeno: Po avg 08, 2005 7:27 am
Napisal/-a ice
Bi te moral fino limat pri 3. prestavi...

Objavljeno: Po avg 08, 2005 8:01 am
Napisal/-a bizi10
ice je napisal/-a:Bi te moral fino limat pri 3. prestavi...


No saj zato...sem avto seveda parkrat pritisnil v drugi tretji v visoke obrate in tega ne dela. Prav tako se turbine ne sliši ko jo jaz drugače pri Xsari slišim. Sicer se avto normalno pelje in vse ampak nekaj po moje ne štima. Oče sicer pravi da je zanj vse vredu in da je normalno ampak se spomnim da se nam je pred leti nekam mudilo in se je parkrat zahodil gas in vem da so bili pospeški čisto drugi :) Torej v vsakem primeru gremo najprej tole na tester priklopit pa bomo videli kako in kaj. Pri kolko obratih pa bi se morala vklopit turbina pri tem avtu (Passat 1.8T Variant 1998)?

Objavljeno: Po avg 08, 2005 8:04 am
Napisal/-a bizi10
MALIJOHN je napisal/-a:Preveri na servisu tisto napravo ki meri pretok zraka. Ena majhna škatlica na cevi za dovod zraka! Jst sem mel problem s tem pri Golfu 3. Ko so mi zamenjal je bla razlika 100%. Te pa ta delček stane cirka 60k. ;)


Tole sem tudi jaz sumil da bi znalo bit problem, sicer ko sem imel z Meganom ta problem je avto tu pa tam cukal. Passat se pa čisto normalno pelje, nič ne kadi samo len je...

Objavljeno: Po avg 08, 2005 9:09 am
Napisal/-a subi92
Osebno sem se vozil z Audijem A4 1.8T pa lahko rečem da je avto zares len - nobenega limanja na zice ali kaj podobnega poraba pa :shock: ! V primerjavi z drugim 1.9tdi - rdeč i pa je malo manj kot asfalt ven metal. P.S. 1.8T so tud ukradl in pol vrnil k so bli razočarani ker je bil bencinar.

Objavljeno: Po avg 08, 2005 8:45 pm
Napisal/-a BBoss
Tudi sam sem imel priložnost, ene par tisoč km, voziti Audi A4 1.8T Quattro pa sem bil malce razočaran. Saj ne rečem, končna hitrost je bil v redu samo skozi sem imel občutek, da je nekaj konjev že davno odkopitljalo iz motorja.

V glavnem je pa res najbolje, če ga odpelješ na servis pa naj ti tam povejo ali je vse OK.

Objavljeno: Po avg 08, 2005 9:33 pm
Napisal/-a joze2
Lp,

vsekakor na servis, ker ti očitno ne deluje dobro. Možno je, da je ostal odprt bypas ventil in se zaradi tega tudi ne sliši turbina saj ne deluje s polnimi vrtljaji in zato tudi ni prave moči.
Razlika med turbo dieslom in turbo bencinarjem, če imata oba enako KM, je edino ta, da se pri TD dogaja vse prej, se pravi cca 1800 o/min in je vsega konec že pri cca 4300 o/min, pri bencinarju pa se to začne dogajati šele malo pred 3000 o/min in se raztegne tja do 7000 o/min. Glede na to občutki niso primerljivi. V bencinarju so veliko lepši.

Objavljeno: Sr avg 10, 2005 2:58 pm
Napisal/-a mgas XLR
kup si desla z 115 konji letnik 2000. leti 230 turbo diesel rdeči di
nema boljega poseška

Objavljeno: Sr avg 10, 2005 3:17 pm
Napisal/-a Zzooommm
subi92 je napisal/-a:P.S. 1.8T so tud ukradl in pol vrnil k so bli razočarani ker je bil bencinar.

Ja pol pa svizec zavije čokolado v folijo, odleti na mars in z ogromnim laserjem spali Zemljo ter posledično uniči naše vesolje. :?

mgas XLR je napisal/-a:kup si desla z 115 konji letnik 2000. leti 230 turbo diesel rdeči di
nema boljega poseška

Človek sprašuje kako naj popravi potencialno napako, ne pa kater avto naj kupi, ker bo sedanjega v graben zapeljal. :?

Objavljeno: Sr avg 10, 2005 3:35 pm
Napisal/-a X-Hair
Ti motorji res niso bog ve kaj. Ice dalec od tega da bi mogla 3.prestava limat. :D Vlecejo zvezno od 2000 pa do konca. Ni kakih sunkov samo gre. Ko se vsedes v dizla mislis da mas pod sabo ne vem kaj. Tudi sam vozil golfa TDI 130 konjev in ko sem se vsedel v moj sekret :shock: wtf to ne gre nikamor. Pac imajo dizli tisti res fenomenalni obcutek, da stvar leti ko svinja, ampak je samo obcutek (oz da potegne ). Spet drugic poiskusim vstric na AC s tem dizlom, ko leti ko svinja. V tretji je blo ze tam tam, s cetrto sem se oddaljeval v peti pa pobegnil. Ce je LMM bo sel avto vedno bolj pocasi, ne da bi kar naenkrat crknil in sel nikamor. Ce je pa turbina, potem pa avto ne gre. Lahko je tudi samo cevka, kar servisi velikokrat prodajo kao, da je sla turbina in spravi v zep cistih 200 jurjev.

Objavljeno: Če avg 11, 2005 11:47 pm
Napisal/-a splash
upaj da ni šla turbina, ker ni poceni.

Objavljeno: Po avg 15, 2005 11:27 am
Napisal/-a CupraR
X-Hair je napisal/-a: Ce je LMM bo sel avto vedno bolj pocasi, ne da bi kar naenkrat crknil in sel nikamor. Ce je pa turbina, potem pa avto ne gre. Lahko je tudi samo cevka, kar servisi velikokrat prodajo kao, da je sla turbina in spravi v zep cistih 200 jurjev.


jah tut če gre LMM lahko avto postane nevozen!! enostavno mu čisto moč pobere. Je pa res da v večini primerov pač pobere nekaj moči (20-30ps) če crkne.

Mislm da je v njegovem primeru šel 100% LMM, ker ta k. ti itak na vsake 2-3 leta crkne, oz še prej če delaš bolj malo km.

Objavljeno: Po avg 15, 2005 12:14 pm
Napisal/-a PhoenixX
...tastar ma passata 1.8T.

Tko je...turbina zacne puhat tm mal cez 3000 obratow. In se kr lepo slisi zvizganje. Takrat vlece k p*****a, sam mors seveda met zadost obratov notr.
90 konjev pr ksari proti 150 pr passatu je k noc pa dan. Zihr je neki narobe s passatom ce mas isti obcutek.

lp

Objavljeno: Po avg 15, 2005 12:17 pm
Napisal/-a PhoenixX
...fantje ne mi govort da dizel bolj potegne!!
Bencinar ma boljs pospeske madona! sam obrate mors navit ze u startu.

Lp

Objavljeno: To avg 16, 2005 6:31 am
Napisal/-a JohnyR
MALIJOHN je napisal/-a:Preveri na servisu tisto napravo ki meri pretok zraka. Ena majhna škatlica na cevi za dovod zraka! Jst sem mel problem s tem pri Golfu 3. Ko so mi zamenjal je bla razlika 100%. Te pa ta delček stane cirka 60k. ;)


Siher je to. Večni problem VAG 1,8T mi mamo isti problem. Avto gre čez obrate, turbina se sliši, ampak avto enostavno ne pospeši tako brutalno kot bi moral.


P.S. Če ti turbina ne bi delala, bi ti računalnik javil napako, avto pa ne bi šel dobesedno nikamor.