Stran 1 od 1
Pakne ne popuščajo?
Objavljeno: Po avg 08, 2005 10:23 am
Napisal/-a Clio_16V
Imam renault clio letnik 2004 in 24 000km...tezava pa je sledeca...ze 2x se mi je zgodilo zjutri da sm spustu rocno ampak avto kljub spusceni rocni ni hotu nazaj ga je dvigovalo, ko sm parkar poskusu it nazaj pa mi je le uspelo. Kaj bi to bilo? A imajo kakšno vlogo lita platišča, ali pa da niso kaki ležaji? Ne vem...to se mi pojavlja cca. 3000km po tem odkar mam na avtu lita platisca (195/50-15). Sam se na to ne spoznam zato bi prosu za nasvete.
Objavljeno: Po avg 08, 2005 10:25 am
Napisal/-a Fiat007
Mogoče so zarustali cilindrčki v bobnih
Objavljeno: Po avg 08, 2005 11:47 am
Napisal/-a mevden
platišča nimajo nč s tem

bi pa feltno preveč zategnu pa glih neverjamem da bi vplival
Objavljeno: Po avg 08, 2005 12:04 pm
Napisal/-a Jurchi
maš zadaj bobne?
če ja, je zadeva verjetno sledeča....al ti cilindrčki puščajo in ti jih bo sčasoma zabil pa zablokiral zadnja kolesa (tko je men nardil

) al se ti bojo pakne odleple in ti jih bo zabil not in se spet pojavi prej omenjeni učinek......če pakne ne popustijo je to ponavadi znak obrabljenosti ene od komponent bobna....ni pa nujno!
Sej te bobni so en j**c zato bom pa jest kr na diske prešaltu

.
P.S. k zjutraj bremzaš preden segreješ bremze a so kej glasne zadnje bremze (a kej "čohajo"?)...če ne pol ponavad ni panike,da so bremze za menjat.
Objavljeno: Po avg 08, 2005 12:10 pm
Napisal/-a Bor
Lahko pa mu samo zarustajo. Če zdejle v dežju avto dolgo stoji se ti lohk zgodi da zarjevijo in se mal primejo. Sej pol ko ml speleš pa spustijo. Pomoje ni panike. Da bi pa pri tako novem avtu bli ze cilinderčki zanič pa skor ne vrjamem. Čeprov nikol ne veš.
Objavljeno: Po avg 08, 2005 12:10 pm
Napisal/-a GM
Glede na to, da se ti to dogaja odkar imaš lita platišča me zanima če si dal mogoče kaj daljše šraufe?
Možno je, da vijaki primejo pakne v bobnu.
Objavljeno: Po avg 08, 2005 2:09 pm
Napisal/-a Clio_16V
Niso nic daljsi vijaki...so taki kot morejo bit...to se je zgodilo zdj k je avto stal ene 4 dni pa dz itd....sm bil na servisu pa so mi rekl da je zarad tega...drugace mi pa bremze cohajo in spredi in zadi zutri ko se pelem...pol ko parkrat pobremzam je pa cez dan ql.
Objavljeno: Po avg 08, 2005 2:41 pm
Napisal/-a RedBull™
pri telih novih cliotih je podn glede pakn,ker sm zlo kmal odlepjo pa ti potem kolo štekne tko da se komi do servisa privlečeš...ponavad gre naprej,nazaj pa ne ker se zakajla. Priporočam da razderete ter pogledate da ni kje že kaj odlepljeno. Ker glede na letnik avta bi blo najverjetneje kaj tacga.
Objavljeno: Po avg 08, 2005 2:49 pm
Napisal/-a PiLLLe
Simply mu je zacel stekat ni druge kt pa razdret pa mal spucat pa pregledat. Big deal
Objavljeno: Po avg 08, 2005 3:00 pm
Napisal/-a Fullback
Clio_16V je napisal/-a:Niso nic daljsi vijaki...so taki kot morejo bit...to se je zgodilo zdj k je avto stal ene 4 dni pa dz itd....sm bil na servisu pa so mi rekl da je zarad tega...drugace mi pa bremze cohajo in spredi in zadi zutri ko se pelem...pol ko parkrat pobremzam je pa cez dan ql.
No ista fora kot pri men par let nazaj...
Gre se za avto clio 1.2 RN l.96
Za novo leto sem pustil avto doma (2001-2002) cel tedn je deževalo...
Ko sem prišel nazaj, sem imel full čuden občutek, kot da bi vsake toliko povozil kamen-ki ga seveda ni bilo...grem v kafič in čez 2 uri v rikverc in ko sem hotel speljati ni šlo nikamor...avto je ostal sredi ceste...v istem trenutku pripeljejo mimo kopsi...jst jih ustavim in prosim naj malce zavarujejo kraj zaradi morebitnega naleta...
Ni treba govort, da sem sprobaval vse mogoče-ročna gor dol, pumpanje bremze...itd...
No s pomočjo 3 policajev skupaj premaknemo avto na rob ceste ( Vodnikova cesta), pokličem amzs...no ko ga je nalagal so gume zaradi blokiranih bobnov drsele po asvaltu-jao ble so glih nove...
epilog sledeč: Menjava kompletnih zadnjih bremz...pa na realu so mi dejali, da se to kar pogosto dogaja na cliotih!!!
LP
Objavljeno: Pe avg 12, 2005 10:53 am
Napisal/-a krucymucy
pred kratkim sem imel priloznost videti ta problem ...
clio l 2004, 7k km ... zadnje pakne (torni del) je odlepilo iz kovinskega dela in so prisle vmes med boben in kovinski del paken ...
enostavno zamenjas pakne, ki so vec kot ocitno zelo zanic kvalitete
Objavljeno: To avg 16, 2005 10:57 am
Napisal/-a ares_the god
pozdravček---
no sem imel en podoben primer imam dva renaulta --- eden med njimi r5 je med dopustom ostal doma. Deževalo je nekaj dni , malo sonca..itd , ko sem prišel nazaj sem rekel da ga malo zapeljem .. zadnja bremza drži --vlaga+rja

, očisti to , spotoma pa še poglej v kakšnem stanju so cilindrčki , če so slabi jih zamenjaj , pa je konec skrbi . ko pride jesen in zima boš imel še večjo težavo zato se kar čimprej potrudi