Stran 1 od 1

Ležaji na glavni gredi

Objavljeno: Po avg 08, 2005 5:28 pm
Napisal/-a Ronaldinho
Pozdrav.

Prosil bi nekoga, ki dobro obvlada motorje avtomobilov, za razlago; kako hudo je z mašino, če mehanik reče, da so ležaji na glavni gredi fuč? Kakšna operacija je potrebna in koliko časa vzame popravilo oziroma zamenjava tega?

Lepa hvala in lep pozdrav

Objavljeno: Po avg 08, 2005 5:58 pm
Napisal/-a RedBull™
torej a tega ti pa mehanik ni povedu...torej predvidevam da imaš kar precej kilometrov ter že malce bolj bogi motor (nisi nič napisu kater avto imaš,s koliko prevožinimi kilometri) in po svej verjetnosti ko daš gas,se ti sliši hmm kako naj rečem,recimo rožlanje,torej če ti je mehanik ugotovil da se slišijo ležaji glavne,bo potrebno zamenjati. Ampak sklepam da imaš slabe tudi ležaje od ojnic... Kaj naj ti rečem,treba bo razdreti komplet motor,ter menjati vse po vrsti...generalna press. Nevem no če imaš recimo eno staro zmahano petko,potem se ti vsekakor ne splača (cenovno mislim) najboljš pa bo da se pri tem mehankarju pozanimaš kako in kaj. Tole sm ti čist na splošno ter na hitrco napisu.

Objavljeno: Po avg 08, 2005 8:27 pm
Napisal/-a monster_d
jup...
motor ven pa ga raztrgat na kose.

Objavljeno: To avg 09, 2005 11:43 am
Napisal/-a Ronaldinho
Ob predpostavki, da so ležaji na glavni gredi fuč, kaj vse to za sabo potegne? Ali je možno, da je poleg tega še kaj šlo rakom žvižgat? Kakšen finančni zalogaj je to, če se gre za Renault Megane l.96?
Verjetno bo res potrebno ven butnt mašino in jo razšraufat, da je potem nazaj noben ne bo znal sestavit.:)
Monster_D, mogoče veš koliko časa vzame mojstru popravilo tega? Vem, da so na uradnem servisu dragi kot nevem kaj, ampak, če je potrebna taka operacija, bi se bilo dobro pri njih ustavit.

lp

Objavljeno: To avg 09, 2005 11:52 am
Napisal/-a Damjan19
pozab na orginal servis, men so za 5ko(menjava tesnila na glavi in pa pod pušami)računal 80000sit, no hotli so, grem k mojmu mehaniku, reče 40000sit?Okvara je druga, ampak vidiš pa kolk se splača...

Moj predlog:povprašaj mal po okolici, kje bi kaj bil dober mehanik in pelji tja, še prej pa se pri vsakem zmeni za predračun

Objavljeno: To avg 09, 2005 11:58 am
Napisal/-a Damjan19
aja...splača se ti pomoje da...
Avto je zle vredn 600000sit, popravilo te bo prišlo 100000sit, manj ali več, pa maš pol mir dokler ga boš mel v lasti ti

Objavljeno: To avg 09, 2005 12:38 pm
Napisal/-a subi92
Najlažje bi ti bilo zamenjati blok motorja, dobiš ga če kdo prodaja po delih zbitega. Glede delovanja pa je jasno da se je moral karambolirani pripeljat do mesta nesreče. Verjetno boš plačal veliko več kot če boš delal generalno.

Objavljeno: To avg 09, 2005 12:42 pm
Napisal/-a joze2
Lp,

za delo, ki si ga opisal se porabi cca 20 ur dela, bolj verjetno še nekaj ur več.
Bolj pomembno je, da poveš malo več, kajti okvara, ki jo omenjaš ni tako enostavna in je vedno v kombinaciji še z drugimi. V primeru, da so ležaji izrabljeni zaradi veliko prevoženih kilometrov, niso obrabljeni le ležaji ampak tudi čepi na motorni gredi, cilindri, obročki, oljna črpalka,...
V primeru, daje prišlo do izrabljenosti zaradi pomankanja mazanja, se pravi, da motor porablja olje, smo zopet pri okvari še drugih delov. Običajno je pri takšni okvari vsaj eden od ojničnih čepov ovalen za več kot 0,03 mm, kar pomeni, da je potrebno trdo kromiranje in brušenje(če želimo standardne ležaje) ali vsaj brušenje, v primeru, da se sploh dobijo ležaji za brušenje.
Torej napiši kako je prišlo do te napake in na podlagi česa je mehanik ugotovil dejstvo, da so "fuč" ležaji na motorni gredi. Ali je meril pritisk olja? Ali se sliši kovinski zvok kot rahlo udarjanje po kovini? Namreč slišijo se ojnični ležaji, glavnih pa se ne sliši kljub obrabljenosti. Kdaj ugasne kontrolka za olje pri vžigu?
Priporočam ti, da pridobiš še mnenje drugega mehanika, razen če zaupaš temu. V tem primeru ti naj pove koliko te bo stalo popravilo pri njemu.

Objavljeno: To avg 09, 2005 3:27 pm
Napisal/-a hermand
Najcenenjša varianta je da daš karter dol in razdreš ojnične in glavne ležaje in boš videl pri čem si. Če se vidi obraba glavne gredi (čepov) boš moral razdreti cel motor oziroma samo spodnji del motorja, če pa ni prehuda obraba pa menji samo ležaje in avto čimprej prodaj.

Objavljeno: To avg 09, 2005 4:43 pm
Napisal/-a Ronaldinho
Avto ima prevoženih 180k km. Zvok, ki ga slišim iz levega spodnjega dela mašine (če gledam proti avtu). Zvok je čuden, sliši se rožlanje, kot bi nekaj tolklo po kovini. Vendar to se sliši, ko držim stopalko za plin, obrati pa so nekje med 2500 in 2700 pa tudi več. Še bolj se sliši, če je zelo hladno vreme (pozimi). To se sliši že odkar imam ta avto cca. 2leti. Na začetku sploh nisem opazil, ker nisem še poznal kakšen je pravi zvok motorja. Avto je redno servisiran, osebno dobro poznam mehanika, ki ga je vzdrževal od leta 98. Njega še nisem nič spraševal, ker je na daljšem potovanju. Ropot ni zelo glasen, je pa slišen.

Objavljeno: To avg 09, 2005 9:13 pm
Napisal/-a Damjan19
evo ga..ko pride iz dopusta pejdi k mehaniku, ki je tega megana servisiral, pa ga mal povpraši

Objavljeno: To avg 09, 2005 9:22 pm
Napisal/-a mgas XLR
A MAŠ KOUPEJA

Objavljeno: Sr avg 10, 2005 7:38 am
Napisal/-a Ronaldinho
saj bom šel k mehaniku, ampak sem se hotel še malo pozanimati tukaj, ker vidim, da je kar nekaj poznavalcev.

Da, coupeja mam.

LP

Objavljeno: Sr avg 10, 2005 9:46 am
Napisal/-a mgas XLR
Ronaldinho je napisal/-a:
Da, coupeja mam.

LP
sem si mislil ker je tu gor samih teh največ kabria a nobenega če pa bo strošek previsok in še hočeš megana si kupi cabria sej je platforma ista sam da je brez strehe pa še užival boš bolj. tale je cool
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=417091#