Stran 1 od 1

rahlo me že jezi

Objavljeno: Če avg 11, 2005 1:09 am
Napisal/-a saš
Zdravo. Evo, odpiram novo temo, ker ne najdem rešitve za moj problem, sem pa že rahlo žalostna in jezna, ker mi je avto "crknil" že milijontič ta teden. Ok, tako je na stvari. Imam Tipota, letnik 94, motor 1.4ie, 180k kilometrov..., do sedaj je bilo menjano: pred kratkim valda svečke, potem razdelilna kapa, prstan, razdelilni kabli, "pulzgeber" ali dajalec iskre, akumulator, cinšpula...

Teden dni nazaj mi parkrat zaporedoma zjutraj ni vžgal (pri verglanju ni bilo opaziti nikakršnih sprememb pri dovodu goriva, akumulator ne izgublja na moči, nakar mi ga je ratalo zalit z bencinom, čez 2 uri grem mimo, poskusim za šalo in avto vžge).. to je bilo 3X in to zjutraj (1X ja vžgal na potiskanje, drugič in tretjič tud to ni pomagalo in je šele čez par ur kar naenkrat vžgal)...čez dan vžiga in dela normalno. Nakar kak dan vse ok, potem se mi pa to zgodi zvečer, grem ob pol enih ponoči peš iz službe, zjutraj se dobim z mehanikom, mrdava in migava kable, stric izklopi in da nazaj tisti šteker ki gre od akumulatorja na cinšpulo in moj tipo vžge.

Ko je bila cinšpula zamenjana, je avto delal normalno točno 24 ur, zaštartan najmanj 10 krat, danes zvečer pa ista pesem, noče in noče. Preverla sem vse kable za katere vem, če so v redu priklopljeni. Zakaj to vas sprašujem? Če pozna kdo podoben problem in rešitev nanj bi mi zelo pomagali.

Hvala, Lp Petra

Objavljeno: Če avg 11, 2005 6:30 am
Napisal/-a RedBull™
ko zvečer noče vžgat,a takrat sploh ima iskro al nima...najprej to preverte.

Objavljeno: Če avg 11, 2005 6:36 am
Napisal/-a HyundaiGTI
Mogoče krtače na štarterju, kak senzor za toploto zraka, al ti je pa če enkrat šla cinkšpura, kaj pa če ti je šla kaka šoba za vbrizg to se je enmu mojmu kolegu zgodl pa na servisu so mu 2x cinkšpuro zamenjal pa nič nakonc pa en mehanik ugotovi da mu je šoba za vbrizg delala pa spet ni delala....... itd

Objavljeno: Če avg 11, 2005 7:33 am
Napisal/-a Fiat Tipo
Preveri kabel ki gre iz cinspule na maso. spucaj komplet vse kable ker radi oksidirajo.
Jest sem imel ta problem da ta kabel iz cinšpule za maso ni imel dobrega stika (simptomi isti kot pri tebi) pa sem menjal glih vse kar je v zvezi z vžigom pa ni blo nič boljše . Pol ga je po par verglanjih itak zalilo tak da pol že zarad tega ni hotel vžgat.

Uglavnem spucaj vse konektorje (sploh unga za maso)pa svečke zamenjaj ker so zalite.

Objavljeno: Če avg 11, 2005 7:36 am
Napisal/-a makgajver
nočem nobenega žalit ali pa krivit za nestrokovno opravljeno delo,samo a si ti sigurna da lahko zaupaš temu tvojemu mehaniku.
jaz prdlagam da zamenjaš mehanika,niso vsi za vse tipe vozil.....

čudi me to da predno si se spustila v ta servis ti je Tipo delal ok,zdaj kar naenkrat ti pa živce pije,mehanik ni nujno da je lahko tudi dober električar

zamenjaj mehanika oz.pejdi k štromarju. :)

Objavljeno: Če avg 11, 2005 12:05 pm
Napisal/-a saš
Oj. Hvala vsem za odgovore in za čas, ki ste si ga vzeli. V njih je bilo kar par dobrih idej kaj bi lahko bilo narobe. Mehanika sem danes zjutraj snela ko se je ravno mudil v Mb. Zmerla sva vse če kje prebija in ugotovila, da res ni iskre. Kriv je bil nek konektor pri elektroniki, ki skrbi za vžig (ne vem če sem zdaj to prav povedala. skratka neka siva škatlica in banalen problem- ni bilo kontakta). Juhuuuuu...tipo spet dela. Je pa za naslednjič res vredno razmislit o kakšnem strokovnjaku za fiate ali obisku pri avtoelektričarju, ker sem imela res občutek da mi bo to popravljanje vzelo 10 let življenja. Hvala še enkrat, res ste zakon, pa veliko varnih kilometrov vam želim. Pa pa, Petra

Objavljeno: Če avg 11, 2005 12:08 pm
Napisal/-a mgas XLR
super