Stran 1 od 1

Čudne težave

Objavljeno: Ne avg 14, 2005 1:25 pm
Napisal/-a doo
:evil: Vprašanje in naprej hvala za odgovor.Imam astro TD l 95 na kateri se mi zadnje čase pojavljajo čudne težave,namreč ko se nekaj časa vozim nato avto ugasnem(tankanje,ostalo),ter po nekaj minutah avto poskušam zopet zagnati mi leta ne
užge.Avto vergla vendar težko nato počakam nekaj minut cc10min.,avto normalno kresne.Tudi hladen včasih pri prvem štartu težko zavergla pri drugem brez problema .
Akum. nov,res pa da sem nekaj časa nazaj nekaj šaril po štarterju,zamenjal rahlo požgan kabel ki se je dotikal turbine. Nek mehanik mi je rekel da je mogoče turbina vendar ne vem kva ma turbina veze s tem al pa nevem' HVALA za odgovore oz.nasvete.

Objavljeno: Ne avg 14, 2005 1:42 pm
Napisal/-a _BANDIT_
Če sem prav razumel, ti občasno štarter težko zavrti in zaradi tega avto ne užge?

Če ja, potem je slab štarter. Pošravfaj dol in nesi obnovit štarter. Verjetno je slab v pušah in zato ga mal špona in težko zavrti. Turbina z vžiganjem motorja nima nič skupnega.

Objavljeno: Po avg 15, 2005 10:28 am
Napisal/-a doo
verjetn bokr štartar, kaj pa če bi zamenjal krtačke ,a bo treba celga obnovit? Sam hecn je tok k mau počakam pol paspet probam zaverglat pa užge.

Objavljeno: Po avg 15, 2005 10:31 am
Napisal/-a RedBull™
zamenji krtačke,puše,pa namaži ga pa bo mir.

Objavljeno: Po avg 15, 2005 11:29 am
Napisal/-a doo
Ja štarter bo zgleda kar potreben obnove bom kar naredu po vašem nasvetu hvala.
Prašal bi pa še nekaj kar tu da ne bom odpiral nove teme . Pred kakšnim 14 dnvi mi je mehanik zamenjal vsa jermena tud glavnega, od tedaj pa mi avto nekoliko bol kadi pa tud turbina mi pod nizkimi obrati ne dela ko pa malo pohodim gas se vklopi jemožno, da je kakšen zob falil pri nastavitvi glav.jermena. Hvala še za ta odgovor.

Objavljeno: Po avg 15, 2005 11:39 am
Napisal/-a RedBull™
da bi ti falil kakšen zob je manjha verjetnost...saj je mehanik in ne pek. Kaj vem,lahko da je občutek samo v tvoji glavi :) oz. lahko je kaj premikal bosch pumpo,kako točno pa ima astra narejeno pa ne vem ta trenutek iz glave.

Objavljeno: Po avg 15, 2005 12:03 pm
Napisal/-a joze2
Lp,
doo je napisal/-a:Pred kakšnim 14 dnvi mi je mehanik zamenjal vsa jermena tud glavnega, od tedaj pa mi avto nekoliko bol kadi pa tud turbina mi pod nizkimi obrati ne dela ko pa malo pohodim gas se vklopi jemožno, da je kakšen zob falil pri nastavitvi glav.jermena.


če si popolnoma prepričan, da ti avtomobil deluje drugače kot pred menjavo, pojdi nazaj in naj mehanik vsaj preveri svoje delo. Tista majhna verjetnost, kot jo omenja šmeks, se je zgodila prav pri tebi. Ne pričakuj pa, da ti bo to mehanik priznal. Bolj pomembno je, da odpravi nepravilnost.

Objavljeno: Po avg 15, 2005 3:37 pm
Napisal/-a doo
Tretji dan po pravilu sem bil pri njem pa mi je odgovoril da je vse OK to je samo nafta katera se je nabrala v pumpi ter v ostalem sistemu, ter da se bo prepucal.No ja . Men pa še zmeraj kadi .Pa tud na pumpi oz. plastiki ki pokriva jermenico sem porajtal par črtic
zgleda cahnov katere je naredil pri menjavi jermena,prej jih ni bilo sedaj pa so kar 3 na različnih mestih.Drugače pa avto vleče dobr tudi poraba je majhna. Je možno da mu je
zdrsnila jermenica na pumpi pri menjavi ter je nato naknadno štelal fazo na pumpi???
Glede turbine ki ne dela pod nizkimi obrati je to noormalno , kajti prej je blo vse vredu,
moti me predvsem pri speljevanju moram dati več gasa da sploh lohka speljem.
Takle mamo no.

Objavljeno: Po avg 15, 2005 3:44 pm
Napisal/-a joze2
Lp,
seveda je možno, napisal sem ti že v prejšnem postu.
Napiši točno kateri motor imaš, 17DT,X17DT,X17DTL?

Objavljeno: Po avg 15, 2005 4:29 pm
Napisal/-a doo
Tip motorja je x17 dtl oplova mašina.

Objavljeno: Po avg 15, 2005 5:07 pm
Napisal/-a joze2
Lp,

pri tem motorju je malo večja možnost zamika kot pri 17DT. Kot praviš, ti mehanik zatrjuje, da je vse v redu, ti pa si prepričan, da je drugače kot je bilo prej. Na osnovi tega ti svetujem, da greš k drugemu mehaniku, po drugo mnenje. V primeru, da si sam sposoben rešiti problem, ti lahko pomagam samo z navodili, ampak nisem zasledil, da bi ti sam kaj popravljal. Nastavitev zobatega jermena ni najbolj enostavno opravilo. K drugemu mehaniku pa bo.

Objavljeno: Po avg 15, 2005 7:09 pm
Napisal/-a doo
Ja to vem zato raje ne poskušam. Zanima me pa še, bo potrebno nastavit še pumpo posebej ali bo dovolj samo prestavit jermen na jermenici zazob naprej oz. nazaj . Sprašujem zato da me nau kdo spet prehladu, da je treba dize menjat pumpo dol dat ter naštelat itd......

Objavljeno: Po avg 15, 2005 8:28 pm
Napisal/-a joze2
Lp,

kot si povedal je prišlo do spremembe v delovanju motorja pri menjavi zobatega jermena. Glede na to ni potrebno ničesar menjati, temveč samo pravilno nastaviti v fazo motorno gred, odmično gred in črpalko vbrizga.
To naj naredi nekdo, ki ima podatke za to nastavitev, saj kolikor se spomnim si omenjal nekakšne oznake, ki naj bi bile narejene pri menjavi. Nobenih oznak ni potrebno delati, saj potrebne oznake so že na motorju.