Stran 1 od 1
problem z bremzami (čeljustmi)
Objavljeno: Ne avg 14, 2005 5:14 pm
Napisal/-a tešo
dans se peljem in ko zabremzam, slišim tist čudn zvok, ter bremze so slabo prjele. ok pridem domov vržem kolo dol in res disk ploščice so bile na desni strani čist pobrane v nulo medtem ko na levi strani je še za 1cm mesa na ploščicah. potem sem zavrtel kolo na desni strani in sem ugotovil da mi je ploščice skoz med vožnjo malo pobiralo saj se ne vrnejo nazaj in skoz malo šlajsa po disku tudi sedaj še šlajsa po disku, čeprav so ploščice v nulo pobrane.
kaj je to narobe s čeljusti, zakaj ploščice ne vrne v ustrezen položaj? kok me bo pršlo popravilo? Vozim pa R19 1,4
hvala
Objavljeno: Ne avg 14, 2005 5:34 pm
Napisal/-a alanq4
Najbrž se bat ne vrača nazaj in zato drsajo ploščice. Včasih pomaga da batek malo "pregoniš" se pravi ga stisneš z "cvingo" mizarsko spono in nato parkrat pritisneš pedal zavore da ga porine malo ven potem pa spet stisneš in tako ponoviš parkrat dokler ne začne lepo lavfati zadeva. Paziti moraš da ne napumpaš preveč ker lahko batek pade ven. Nekdo naj ti pritisne na zavoro in spusti ti pa poglej če se batek potem ko je spustil zavoro vrne nazaj za cca en milimeter. Če se je vse vredu. Druga možnost je da ti čeljust šteka na vodilih (ponavadi sta to dva vijaka, ali pa dve drsni ploskvi.) To pa isto na roke parkrat pregoniš in malo namažeš pa bi moralo delovati.
Objavljeno: Ne avg 14, 2005 5:39 pm
Napisal/-a RedBull™
točno tako,no še tretja možnost je da so vodila v čeljusti obrabljena in ti jo kajla,no za to pa je pomoč samo druga čeljust (seveda manj obrabljena)
Objavljeno: Po avg 15, 2005 2:01 pm
Napisal/-a ktmjurca
No in kot zadnja možnost bi bila da je gumijasta cevka (po domače lajtga) zamašena. V tem primeru je potrebna zamenjava le te (in ne čiščenje z raznoraznimi žicami itd.)
Objavljeno: Po avg 15, 2005 5:10 pm
Napisal/-a PiLLLe
ktmjurca je napisal/-a:No in kot zadnja možnost bi bila da je gumijasta cevka (po domače lajtga) zamašena. V tem primeru je potrebna zamenjava le te (in ne čiščenje z raznoraznimi žicami itd.)
V tem primeru ponavad pobira obe ploscice in se bremze pregrevajo saj zavorna tekocina pride not ven pa negre
Kar se pa problema tice je pa ze gor napisan
LP
Objavljeno: Po avg 15, 2005 5:11 pm
Napisal/-a joze2
Lp,
vse opcije obdelane.
Objavljeno: Po avg 15, 2005 5:35 pm
Napisal/-a AgitatoR
Rezultat ?
Objavljeno: Po avg 15, 2005 8:25 pm
Napisal/-a tešo
verjetn se bo jutr rihtalo.
hvala vam za odgovore.
Objavljeno: Če avg 18, 2005 9:06 pm
Napisal/-a tešo
alanq4 je napisal/-a:Najbrž se bat ne vrača nazaj in zato drsajo ploščice. Včasih pomaga da batek malo "pregoniš" se pravi ga stisneš z "cvingo" mizarsko spono in nato parkrat pritisneš pedal zavore da ga porine malo ven potem pa spet stisneš in tako ponoviš parkrat dokler ne začne lepo lavfati zadeva. Paziti moraš da ne napumpaš preveč ker lahko batek pade ven. Nekdo naj ti pritisne na zavoro in spusti ti pa poglej če se batek potem ko je spustil zavoro vrne nazaj za cca en milimeter. Če se je vse vredu. Druga možnost je da ti čeljust šteka na vodilih (ponavadi sta to dva vijaka, ali pa dve drsni ploskvi.) To pa isto na roke parkrat pregoniš in malo namažeš pa bi moralo delovati.
Točno tko je blo

..... bravo. thx @alanq4
smo zrihtal bremze že v torek samo nisem mel nič časa za forum.