Stran 1 od 1
Zadnje disk zavore - ročna
Objavljeno: Sr avg 17, 2005 4:41 pm
Napisal/-a Speed_I_need
Nisem zadovoljen z držanjem ročne zavore. Saj prime vendar sem gledal in je notranja stran diska rjava (kot po pranju) kljub zaviranju, zunanja se pa sveti.
Čeljusti lepo tečejo, tako da ne vem kje tiči problem.
Pakne imajo še ene 6mm mesa, vendar so stare že kako leto in pol, če ne več. So mogoče one krive?
Se še komu kaj svita?
Hvala.
Objavljeno: Sr avg 17, 2005 4:50 pm
Napisal/-a alexmazda
a je naštimana ročna zavora?mislim sajla, ki ma na koncu take zobeke mora stopit nazaj na mesto in potem se zategne. a se ročka za ročno zelo visoko potegne gor?št zob?
Objavljeno: Sr avg 17, 2005 5:12 pm
Napisal/-a Speed_I_need
Ročna je naštimana. Če se ustavim v klancu bo avto držala.
Ampak po občutku ni to to, kar bi moralo bit in moti me rjava notranja stran diska, kar pomeni, da notranje ploščice sploh ne pridejo do diska.
Pred kakimi 14 dnevi sem imel razdrte komplet zavore s čeljustmi in zav. cilindri, vse je laufalo kot treba.
Je možno, da cilindri ne delajo pravilno in potem samo zajla približa zunanjo pliščico disku?
Objavljeno: Sr avg 17, 2005 5:24 pm
Napisal/-a alexmazda
mislim da če cilindri niso vredu, bi morali puščati olje... a ga je zadosti?če je sajla naštimana nebi smelo biti problema z ploščicami...hm?
Objavljeno: Sr avg 17, 2005 5:28 pm
Napisal/-a AgitatoR
Ročna pri Tipotu (in Tempri) ima samo eno zajlo in se na ročki štima da je enakomerno na levi in desni. Pr fotrovi Tempri se ni dal nikukr naštimat ročne k ma tut zadaj diske. Vzrok je bil zaštopan zavorni cilinder ki se ni hotel vrniti v odprto stanje. S starim cilindrom je bilo na zadnji osi 59% razlike, s novim-rabljenim je pa samo 8%.
Da te mal prestrašm, nov stane 70 tisoč tolarjev, če imaš ABS pa 75 tisoč tolarjev, pa še to ga morjo povsod naročit ker ga nimajo na zalogi.
Se pa dobi iz ITA rabljnega delujočega za 10 jurjev. Na Parmovi v LJ pa en obnavlja te stvari in pride 25 jurjev obnovljen, pa svojega morš tam poustit.
Obstajajo dve verzije. Ena ima gumnjasto cevko kamor se da lajtngo, na drugi gre pa lajtnga direktno na cilinder. Obe verzije sta skupaj s vodili za ploščice.
Objavljeno: Sr avg 17, 2005 5:41 pm
Napisal/-a PiPi1883
Se pravi da imaš zadaj disk in boben, ker če je to tako potem ročna zavora nima veze z
navadnimi saj prime samo pakna (disk - navadne zavore, boben - ročna zavora).
Če pa je zadaj samo disk je situacija zelo podobna, ročna zavora prime preko zajle in nima veze z navadnimi.
LP
Objavljeno: Sr avg 17, 2005 5:43 pm
Napisal/-a alexmazda
kako pa lahko ima disk in boben?oprosti za vprašanje ampak o tem še nisem nikoli slišal da bi kdo imel disk zavore in bobnaste skupaj...razen če misliš disk naprej, bobnaste odzadaj...ali?
Objavljeno: Sr avg 17, 2005 5:56 pm
Napisal/-a PiPi1883
''...Čeljusti lepo tečejo, tako da ne vem kje tiči problem.
Pakne imajo še ene 6mm mesa...''
@alexmazda: Glede na to, da je nekaj časa pisal o česljustih in ploščicah, potem pa
omenil še pakne, sem mislil da ima pač zadaj disk in boben.Drgače se to uporablja
povečini pri dostavnikih in lahkih kamionih (npr. MB Sprinter),navadne zavore primejo
na disk, boben pa ima samo funkcijo ročne zavore.
P.S.: Bom poiskusil najti kakšno sliko.
LP
Objavljeno: Sr avg 17, 2005 6:10 pm
Napisal/-a PiPi1883
Evo še slikca
LP
Objavljeno: Sr avg 17, 2005 6:14 pm
Napisal/-a alexmazda
aha...ampak a misliš da ima tipo tak sistem?
PS: po moje je potrebno samo preluftat zavore pa bo šlo...
Objavljeno: Sr avg 17, 2005 6:23 pm
Napisal/-a PiPi1883
Sliko v avatarju sem sicer videl, vendar pa to še ne pomeni da sprašuje 100% za ta
avto. Lahko bi spraševal za kombija (poklicni šofer),...
Drugače pa sorry my bad

ops:
Objavljeno: Sr avg 17, 2005 9:06 pm
Napisal/-a Bric
alexmazda je napisal/-a:kako pa lahko ima disk in boben?oprosti za vprašanje ampak o tem še nisem nikoli slišal da bi kdo imel disk zavore in bobnaste skupaj...razen če misliš disk naprej, bobnaste odzadaj...ali?
To je izvedeno tako, da je glavna zavora zadaj na disk, ročna pa na boben, ki je hkrati disk. Če snameš disk, boš našel ferode od ročne. Sigurno so zaprašene, zato ročna slabo drži. Očisti jih, malce pobrusi z brusnim papirjem, in bi moglo bit Ok. Včasih pomaga, če med vožnjo pri majhni hitrosti potegneš parkrat ročno, da se sčistijo ferode.
Objavljeno: Če avg 18, 2005 1:16 am
Napisal/-a VET
Bric je napisal/-a:alexmazda je napisal/-a:kako pa lahko ima disk in boben?oprosti za vprašanje ampak o tem še nisem nikoli slišal da bi kdo imel disk zavore in bobnaste skupaj...razen če misliš disk naprej, bobnaste odzadaj...ali?
To je izvedeno tako, da je glavna zavora zadaj na disk, ročna pa na boben, ki je hkrati disk. Če snameš disk, boš našel ferode od ročne. Sigurno so zaprašene, zato ročna slabo drži. Očisti jih, malce pobrusi z brusnim papirjem, in bi moglo bit Ok. Včasih pomaga, če med vožnjo pri majhni hitrosti potegneš parkrat ročno, da se sčistijo ferode.
ta sistem bobnov iz diski po obodu bobna uporablja BMW že več kot 10 let ..... problem je pri nekaterih Fiatih ki imajo samo diske in sila zajle preko štifta pritiska direkt na isti bat kot hidravlična tekočina ..... ta štift ima na eni strani navoj z dolgim korakom in nekakšne konveksne vzmetne ploščice-podložke zarad avtomatskega nastavljanja ročne ob izrabi ploščic
če imaš ta sistem pomaga samo ponovno razdiranje in sestavljanje da se štift postavi v pravo lego ... in to je to
mi pa ni jasno kako je disk z ene strani lahko oksidiran .... to lahko pomeni samo zariban batek in nedelujoče zavore .... preveri najprej to

Re: Zadnje disk zavore - ročna
Objavljeno: Če feb 06, 2014 8:44 pm
Napisal/-a Blinder
Če so zavore zadaj diski, kako deluje ročna? Če ročna preslabo prime, medtem ko zavore delajo v redu, kje bi lahko bil problem?
Re: Zadnje disk zavore - ročna
Objavljeno: Če feb 06, 2014 9:28 pm
Napisal/-a Fan
Blinder je napisal/-a:Če so zavore zadaj diski, kako deluje ročna? Če ročna preslabo prime, medtem ko zavore delajo v redu, kje bi lahko bil problem?
Kakšno vozilo??
Re: Zadnje disk zavore - ročna
Objavljeno: Če feb 06, 2014 9:57 pm
Napisal/-a Blinder
1995-2000 Rover 200, diski zadaj
Re: Zadnje disk zavore - ročna
Objavljeno: Če feb 06, 2014 10:22 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Aha, to ima podvozje od Honde.
Parkirna in delovna zavora uporabljata isti zavorni cilinder. Razlika je samo ta, da delovna zavora deluje hidravljično, parkirna pa mehansko ..................... tu pa nastane problem. Med zavornim batkom in vzvodom, kjer je priključena žica, je 16 malih elementkov ( nekateri so debelime 0,40mm ), v koliko spusti semering na vzvodu, ima voda/vlaga prosto pot v notranjost zavornega cilindra. Seveda ne v celega, samo v del vzvodja parkirne zavore, kjer oksidi pojejo elementke. Za nameček je vse skupaj mehansko - posledično manjša sila pritiska.
Potrebno bo sneti zavorni cilinder, odviti zavorni batek ( v levo, kontra urinemu kazalcu ), odpeti zaskočko na dnu cilindra ( v koliko ne veste kako je sestavljeno - podirajte počasi - založite s cunjami, da se ne razleti ), potegniti ven vijak, potegniti ven zatič, potegnite ven vzvod. Sedaj je cilinder podrt. Rjave ležaje se menja, poškodovane vzmetne podloške se menja ( velikokrat je samo kup rje ), vse skupaj se ščisti/spolira. Pri sestavljanju je potrebno vse poškodovane dele zamenjati z novimi + nova tesnila.
Pred sestavljanjem, OBVEZNO ODVITI PREZRAČEVALNI VIJAK! Če bi hotel kaj nagajati, ga je kasneje nemogoče greti.
Najbolj pogosta dimenzija zavornega cilindra je 30mm, obstajali so pa tudi 32mm in 34mm, vendar zelo redko.
V koliko se bo doma obnavljalo zavorni cilinder in naletelo na težave, me pokličite ( 031-797-021 ) in vam bom skušal pomagati.
Lep pozdrav
Re: Zadnje disk zavore - ročna
Objavljeno: Če feb 06, 2014 11:04 pm
Napisal/-a Blinder
Huh najlepša hvala natančen za odgovor pa ponujeno podporo.