Stran 1 od 1

Zobati jermen Golf III 1,9D l.97

Objavljeno: Ne avg 21, 2005 2:32 pm
Napisal/-a nejkica
Živjo,

Prosim za pomoč pri nastavljanju jermenic pri zobatem jermenu v fazo pri golf III, 1,9D. Rad bi potrditev, da je ta postopek pravilen in na koncu še vprašanje.

Odstanil sem pokrov jermena, pokrov ventilov in čepek na sklopki. Tako naj bi bile vidne vse označbe.
Zgornja jermenica se menda nastavi tako, da je na nasprotni strani odmične gredi zareza v vodoravnem položaju.
Srednja jermenica: Ima zarezo in ko pogledaš skoznjo, se vidi čepek (kot sornik) in ta dva morata biti poravnana.
Spodnja jermenica: Na sklopki nastaviš na označbo...

Potem natakneš jermen, napneš napenjalce, sestaviš... dela.

Vprašanje: Na skloki sta dve stvari, ki bi lahko bile označbe. Ena je zareza, druga pa je relativno blizu, in je v obliki nekakšne prizme (zoba) pritrjene na sklopko. Katera je prava???

Če je kakšen majster, ki pozna ta motor, ga prisim za odgovor na vprašanje in morebiten popravek postopka.

Najlepša hvala.

Objavljeno: Ne avg 21, 2005 2:39 pm
Napisal/-a BMW Motorsport
raj komu pust da ti to nardi, kr ne boš znal dobr napet jermena, ni to kr gor dat pa je..

Mam izkušnje na istem motorju k je fotr sam menju pol je pa dva mesca nov jermen cvilu k iz piiizde... ;)

Objavljeno: Ne avg 21, 2005 2:52 pm
Napisal/-a doo
Tudi jaz ti svetujem da to prepustiš strokovnjaku, predvsem zaradi svojih izkušenj.zadevo mije delal strokovnjak vsaj mislu sem da je strokovnak pa ni bil delal je predvsem na bencinskih motorjih dizli pa so malo bol zahtevni kar se tiče glavnega jermena. Jermena na pumpi mi nidal pravilno v fazo falil za dva zoba tako da sem kasneje
moral ponovno avto peljat k mehaniku tokrat k strokovnaku da je zadevo uredil .
Hudo za denarnico. Prvem mehaniku pa sem j.....m....

Objavljeno: Ne avg 21, 2005 3:03 pm
Napisal/-a RedBull™
glej ti dam eno fotko za mal lažjo orientacijo. Drugač pa ja na vztrajniku daš cahn na 0,pa zih maš spodaj na zobniku glavne tud kak cahn,zgoraj lahko odmično tako blokiraš kot tukaj kaže slika (pač moraš dati pokrov ventilov dol,ter imeti moraš orodje) no če tega nimaš,in ni cahna,si ga naredi sam,prav tako na bosch pumpi. No jermen daš gor, ga našponaš,tako da je tisti jeziček na šponarju na sredini (vidiš na sliki) prevrtiš za par krogov,še enkrat preveriš fazo,če je jermen dovolj našponan - po potrebi mal popravi,nato pa še skup vržeš pa je. Pa vodne pumpe ne pozabi zamenjat!

Objavljeno: Ne avg 21, 2005 3:05 pm
Napisal/-a nejkica
Zavedam se, kako je s tem... Problem je, kr so strokovnjaki preveč "strokovni" in so mi že veliko stvari "zelo dobro popravili". Ravno zato bi rad to naredil sam. Zelo nerad dam Samooklicanim strokovnjakom avto popravljat.
Vem kako deluje, imam tudi izkušnje, samo ne na teh motorjih.
Če kdo stvar pozna naj jo prosim opiše.

Objavljeno: Ne avg 21, 2005 3:55 pm
Napisal/-a nejkica
Super!

Tole sm rabu ja. A mi lahko pomagaš identificirati pozicijo 3? Ne vem kje bi se to nahajalo.

Vidim, da lahko v tem programu tudi pogledaš orodja in navodila. A bi se dal tud to dobit tkole v obliki slike? Kaj pa je to zaen program? A se ga da kje dobit?

Objavljeno: Ne avg 21, 2005 4:13 pm
Napisal/-a Zzooommm
Autodata.