Stran 1 od 2
Peugeot 306 (problem)
Objavljeno: Ne avg 28, 2005 7:42 pm
Napisal/-a Crazy Frog
Lep pozdrav vsem. Vaš forum sem že lep čas redno prebiral in končno sem se tudi sam včlani.
Mam pa en problem s svojim avtom. Skratka mam P. 306 1.4 motor letnik 93,160.000 km in enkrat se mi je zgodilo, da sem imel bencin že čist na konc od takrat naprej avto cuka in nima prave moči. Po tistem, se mi je v kat. usulo satovje. Poskusu sem že vse možne varjante pa ne ugotovim kaj bi blo lahko. Rad bi pa ugotovil, kaj je preden grem, k mehaniku. Sam ne mi rečt, da naj mal nazaj teme pregledam, ker sem dal že vse skoz pa nisem našel odgovora
Če se komu sanja prosim, za odgovor. Hvala
Objavljeno: Ne avg 28, 2005 7:47 pm
Napisal/-a RedBull™
si potem iz katalizatorja pobral ves satovje vn,da ga slučajno kaj ne duši? Si zamenjal bencinski filter? Vzrokov je lahko malo morje,tko da bo pomoje mehanik prava odločitev
Objavljeno: Ne avg 28, 2005 7:48 pm
Napisal/-a gorgo
verjetno se ti filter za bencin zamašil ne... ko gre proti koncu benz potem vedno svinjarijo povlece.. filter bo verjetno
Objavljeno: Ne avg 28, 2005 7:49 pm
Napisal/-a Damjan19
aaam...cilinder ni delu oziroma ne dela, bencin gre direkt vn in le ta povzroči sesutje katalizatorja...
sm bl lamer in ne vem če je to to ampak sej je velik tistih, ki pa vejo velik več
Objavljeno: Ne avg 28, 2005 7:58 pm
Napisal/-a Crazy Frog
sej jst tud mislm, da je filter za bencin. Kaj ma to kakšno povezavo, če menjam v nižjo pod normalnimi obrati, mi začne dušit in pol tko čudn pihne iz auspuha.
Objavljeno: Ne avg 28, 2005 8:00 pm
Napisal/-a gorgo
to pa nevem, mislim da ne

ops:
Objavljeno: Ne avg 28, 2005 8:01 pm
Napisal/-a Miholl
Crazy Frog je napisal/-a:sej jst tud mislm, da je filter za bencin. Kaj ma to kakšno povezavo, če menjam v nižjo pod normalnimi obrati, mi začne dušit in pol tko čudn pihne iz auspuha.
mogoče zarad pritiska bencina...manjši pritisk slabše ga "šprica",več gasa-->večji pritisk bolj šopa bencin...tko si jst laično predstavljam če bi bil vbrizg zapacan,glede na to da si z praznim tankom se vozu in ti je verjetn povleklo umazanijo notri...
Objavljeno: Ne avg 28, 2005 8:02 pm
Napisal/-a Crazy Frog
to se mi je vse naenkrat začel pojavljat, zadnja stvar,k sem jo nardil je,da sm ulil nek dodatek za čiščenje dovoda goriva, blo je bolš na začetku, sam še zmer cuka med 2 in 3k obratih.
Objavljeno: Ne avg 28, 2005 10:14 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
če je kat. sesut ga to tudi duši ker ne spusti plinov čez.meni je npr. pri cliotu se sesul zadnji lonec in ga je čist dušilo,pod obrati je še nekam šlo samo to ni to.pol pa ko sem zamenjal je pa dost lažje zadihal

Objavljeno: Po avg 29, 2005 7:07 pm
Napisal/-a Crazy Frog
Katalizator sm sčistu, ni nič ostal satovja, pregledan je cel izpušni sistem, je vse clean. Bom vidu s tem filtrom za bencin, pa sporočim..
Objavljeno: Po avg 29, 2005 10:23 pm
Napisal/-a pugi405
Kat boš moral zamenat 100% (emisije).. a check engine v kombinaciji z K-light se ti ni pržgalo? Npr... pr men je blo isto.... avto nikamor... kadilo se je za mano.... ko pa sem zamenjal filter je pa iz njega teklo blato!!!!! Zabit filter do amena... Pol se je situacija spremenila. Je pa bl panika zarad benz pumpe, če ti zmanjka goriva kot pa zrd filtra....
Objavljeno: To avg 30, 2005 7:19 pm
Napisal/-a Crazy Frog
Evo, danes sm se spravu vse očistit, razdrl sem vse, v detajle, očistu filter za bencin in vse ostale elemente. Grem testno vožnjo in še vedno isto. Glede pumpe, pa mislim, da ni problema, k na začetku se lepo sliši kako požene. Sam neki v zvezi z dotokom mora biti, ker se mi je vse to začel naenkrat pojavljat. Zdej mi je pa res že zmankal idej. Filter pa niti ni bil tako umazan
Objavljeno: To avg 30, 2005 7:53 pm
Napisal/-a RedBull™
kako si ti bencinski filter očistil...sorry ne razumem te

to se samo menja

Objavljeno: To avg 30, 2005 8:16 pm
Napisal/-a Crazy Frog
Ja odpru sem zadevo kjer se to nahaja, vzel vn stvar kjer sta nataknjena dva filtra, odstranu filtra in očistu z alkoholom in spihu, mislim, da sm prov nardil.Popravte me , če se motim..
Objavljeno: To avg 30, 2005 10:04 pm
Napisal/-a DrMr
Vložek filltra je na cevi pred rezervoarjem , filter pred črpalko v rezervoarju pa je pred filter,... Dovodno cev na glavi vbrizga snemi, zalaufaj pumpo in poglej kako hitro teče (če je zamašen filter mogoče je pritisk, nima pa dovolj pretoka). Za pritisk pa namontiraj manometer in preveri pritisk, ki mora biti cca.1 bar!
Objavljeno: Sr avg 31, 2005 11:23 pm
Napisal/-a Crazy Frog
Nove ugotovitve! Ko sem včeraj vse te stvari očistu, sem ugotovil, da imam pod kolektorjem počen izpuh, kaj je to v kakšni povezavi s cukanjem in pihanjem iz izpuha?

ops: Večkrat sem že na forumu prebral, da se z luknjo v izpuhu pojavlja ti. backfire, pa me zanima kako to zgleda in če ima kakšno povezavo z mojim problemom. Hvala za odgovore.
Objavljeno: Sr avg 31, 2005 11:25 pm
Napisal/-a Crazy Frog
Aja, počen je pa direkt pri termostatu na izpuhu..
Objavljeno: Če sep 01, 2005 11:04 am
Napisal/-a Nixxon
Crazy Frog je napisal/-a:Ja odpru sem zadevo kjer se to nahaja, vzel vn stvar kjer sta nataknjena dva filtra, odstranu filtra in očistu z alkoholom in spihu, mislim, da sm prov nardil.Popravte me , če se motim..
Joj, dej novga kup. Ne sme bit več kot par kSIT, no. Jest sm za BMWja dal 7kSIT za original robo.
Glede izpuha: pelji ga do kakega varilca/kleparja pa ti nej za začetek proba zadevo zašvasat. Neki časa bo držala.
Objavljeno: Če sep 01, 2005 11:31 am
Napisal/-a Crazy Frog
danes sm kupoval nov filter, pa mi je tip v trgovini ponujal filter ki je pritrjen pred rezervoarjem. Sm hotu kupit tistega, ki je v glavi vbrizga.. Sam zdej ne mislim kr neki kupovat, k ne vem al je to zarad izpuha, ali zaradi smeti..Cuka pa za ponoret, še bolj, k je prej.. Bom zdej še enkrat pogledu, pa vam kakšne slikce gor nalimam..
Objavljeno: Če sep 01, 2005 12:05 pm
Napisal/-a Nixxon
Kupi tisto oziroma tako kot je original. Proizvajalec avta že ve zakaj je dal takega zraven. Ne se igrat z nekimi predelavami. Prvotno moraš ti avto spravit v zdravo stanje, pol eksperimentiraj.
PS: Jest bi reku da je zarad dovoda, izpuh nima tolk tle zraven. Sem bil na jugotu brez auspuha (dol padu) pa se ni nč poznal v vožnji (razen glasnosti), pa na BMWju sem mel preplozan zadnji lonec, pa ni blo razlik, pa oče na Primeri nekje takoj za kolektorji se je nekaj prerjavelo al kaj, pa se ne pozna, enako na Micri,... Skratka probi najprej benz fgilter, itak bi mogu novga kupit, tisto home-made čiščenje ne pomaga, še manj razna čistila za sistem.