Stran 1 od 1
Problemi z močjo na določenih obratih
Objavljeno: So sep 03, 2005 9:06 pm
Napisal/-a Hartkor
Vprašal sem že en kup ljudi samo vsak je povedal nekaj drugega zato bom vprašal še vas tle na forumu. Imam peugeota 405 Mi 16 (180kkm) in en čuden problem: Motor med 3in 4 tisoč obrati noče vlečt, slabo pospešuje, ne gre nikamor kot da bi bil 1.6. Drugače ima normalno moč in vse. Kdaj pa kdaj se te "luknje" skoraj ne opazi občasno pa prav čutiš da vleče manj kot od 2 do 3000 obratov. Nad 4000 pa gre kot raketa. Rad bi nekaj naredil okoli tega ker me fullll moti samo se mi niti približno ne sanja kje se te zadeve lotit. Sem zamenjal že 100 stvari (pretiravam) samo se te preklete "buže" ne morem rešit.
Objavljeno: Ne sep 04, 2005 6:59 am
Napisal/-a DrMr
in kaj pokaže test elektronike

Re: Problemi z močjo na določenih obratih
Objavljeno: Ne sep 04, 2005 9:38 am
Napisal/-a pugi405
Hartkor je napisal/-a:Vprašal sem že en kup ljudi samo vsak je povedal nekaj drugega zato bom vprašal še vas tle na forumu. Imam peugeota 405 Mi 16 (180kkm) in en čuden problem: Motor med 3in 4 tisoč obrati noče vlečt, slabo pospešuje, ne gre nikamor kot da bi bil 1.6. Drugače ima normalno moč in vse. Kdaj pa kdaj se te "luknje" skoraj ne opazi občasno pa prav čutiš da vleče manj kot od 2 do 3000 obratov. Nad 4000 pa gre kot raketa. Rad bi nekaj naredil okoli tega ker me fullll moti samo se mi niti približno ne sanja kje se te zadeve lotit. Sem zamenjal že 100 stvari (pretiravam) samo se te preklete "buže" ne morem rešit.

Mi16 maš?
Slin slin..... dej povej kolk je kej takih v Slo? A maš mogoče kako slikco avta?
P.S. imaš pm.
Objavljeno: Ne sep 04, 2005 10:18 am
Napisal/-a DrMr
V Slo, kakih 10 še jih vozi. Moj kolega je nekoč mel MIx4, pa dvakrat med drevesa poletel.
Objavljeno: Ne sep 04, 2005 10:48 am
Napisal/-a Hartkor
Ni elektronika ker sem ga imel 2-krat na strojih in ni bilo z njo nič narobe. Jackson (moj električista) mi je rekel da bi lahko bil kakšen vakuum pokvarjen. Slik sem imel dosti lepih samo mi je ena ku**a ukradla digitalca in so vse šle po gobe! Ko si bom kupu drugega bom naredil eno galerijo o njemu.
Objavljeno: Ne sep 04, 2005 5:05 pm
Napisal/-a DrMr
Če imaš neko vakum krmiljenje, potem imaš imaš NT 405 (155ks). Preveri delovanje vakum loput, ki v bistvu preklapljajo med dolžino sesalne cevi, kar lahko ugotoviš med turiranjem, če se loputi mehansko premikata,.... (laično ti teško razložim),.... lahko pa blokiraš omenjeno delovanje in preizkusiš, če še ga duši ??? S testerjem se vidijo parametri delovanja sistema, lahko pa tudi vklapljaš krmilni elektroventil, preveri cevke in z manometrom podtlake na regulatorjih,.... lahko je tudi počen sesalni kolektor, senzor klenkanja, lambda sonda,...