Stran 1 od 4

Generalka-nič kaj obetavno-kako dalje?

Objavljeno: Ne sep 04, 2005 5:50 pm
Napisal/-a lisko
Torej lisko se je po dolgem času in govorjenju spravil delat generalko......

Po tem ko smo vzel glavo dol so se pokazale tele razpoke......

Okrog zgorevalnih komor v glavi..... ( material je jeklo)
Slika


Tole so razpoke u glavi oz. v komorah.Mehanik trdi da tole ni panike..... da pač spoka od vročine in pritiska..... in da baje po brušenju ( glava ma kr nekaj risov zgleda da je že bla enkrat dol in nekak nestrokovno montirana) bi tele razpoke se tok skrile da bi brez problema lahk nardil skupi nazaj.....

In pa da drama ne bi bla še zaključena...... je pokjen še blok motorja...... Povsod okoli vijakov

Slika


In pa še pobliže......
Slika

Cilindri so vsi OK in nimajo risov.... niso pokjeni in nič. Pokjeno je sam tle okol vijakov....
Mehanik trdi da bo tole tko al tko dihtunga pokrila in da bo laufalo naprej.....
Glede na to da pa z dizli nimam izkušenj...... upam da se bo tle gor najdu en ki mi bo znal svetovat al naj nardimo tole skupi nazaj...... ali naj kr začnem iskat novi( drugi) motor in tizga obnovim?

Glava ni počena...... počene so sam zgorevalne komore..... Za samo glavo me ne skrbi tok..... bolj me skrbi blok ki pa ni lih u rožnatem stanju......

Torej ideje nasveti? Prosim.....[/img]

Objavljeno: Ne sep 04, 2005 6:37 pm
Napisal/-a DrMr
Snemita komore, če so male razpoke ni panike, tako ali tako dihtunga drži komoro, da ne pade na bat. Blok je pa pač napokan, je nekdo prej preveč glavo stegno.

Objavljeno: Ne sep 04, 2005 7:01 pm
Napisal/-a lisko
DrMr je napisal/-a:Snemita komore, če so male razpoke ni panike, tako ali tako dihtunga drži komoro, da ne pade na bat. Blok je pa pač napokan, je nekdo prej preveč glavo stegno.


No ja komore lih ne grejo ven... so prešane noter.... jutr nesem glavo brusit pa bomo vidli kako in kaj dalje......

Glede bloka pa hmmmmm al je res en preveč glavo zategno ( je možno da je kdo jo pritegoval ker je puščeala dihtunga?) .. kompresijo je nabijal u rateznol..... na dihztingi se pa lepo vidi da je puščala..... ?
Ali je možno da je bil zakuhan tko močno da je tole popokal? Sam pol po moje motor ne bi delal več tko lepo kot je..... obročki bi popokali verjetn?
Cilindri so pa kot novi..... niti roba nimajo.

Objavljeno: Ne sep 04, 2005 7:10 pm
Napisal/-a monster_d
huh...
tole pa ni dobro.
Pomoje bo razturalo motor, je samo uprasanje casa.
glede na to da je dizl kaj pa vem...

SAm eno recem, cas za tuning je. Speci notr 1,9td motorcek :[]

Objavljeno: Ne sep 04, 2005 7:26 pm
Napisal/-a RedBull™
kaj nj rečem zarad gleve tam ko se tiste male razpoke okoli komor se ne sekiri...tlele glede bloka pa...da bi ga nekdo preveč zategnu hmm kaj pa vem,men se zdi da bi prej navoj pretegnu kot pa tole naredil. Kaj zdaj naredi nevem,jst bi na naredu tkole (pač ko je tvoj avto,ter sam delaš) dal lepo skup,in če se bo glava lepo zategnila...da se vijaki ne bodo potegnili ampak se bodo čist uredu zategnili tolko kot je predpisano,potem mislim da ni panike. Tko da....riziko je v igri...nikol prej ne veš kaj bo ko boš sestavlju

Objavljeno: Ne sep 04, 2005 7:32 pm
Napisal/-a forDever
Dokler bo laufalo, bo laufalo. Morda bo šlo bo gobe čez 15.000km, morda čez 150.000km, morda ti bo vse ostalo razpadlo, pa bo mašina še vedno laufala.
Ko se bo sesulo, takrat razmišljaj o novem motorju ...

Objavljeno: Ne sep 04, 2005 7:55 pm
Napisal/-a lisko
Ja sej šravfi oz. noavoji ne zgledajo zjebani..... tko da bom verjetn kr tole skupi nardil......

Pa še neki..... motor je mel pred tem ko smo ga razdrli 27 barov kompresije( mrzel motor) .
Se splača vzet ven še bate in menjat obročke ali celo dat blok pobrusit pa not bate za prvo brušenje?

Motor olja ni pil..... tefloni se bojo pa tko al tko menjali.

Objavljeno: Ne sep 04, 2005 7:57 pm
Napisal/-a lisko
Aja pa še neki......
Kam je najbolje nest pumpo in šobe obnovit? U mislih mam ačko s.p. na polskavo ali pa bosh servis ptuj..... je še kje drugje kaj v okolici mb?

Objavljeno: Ne sep 04, 2005 8:37 pm
Napisal/-a DrMr
Če ti hladen in "topel" vžigal ni zime za obročke. če je glava preveč stegnjena, se ob segrevanju motorja naredijo prevelike sile, ki jih stari vijaki (delujejo kot vzmet) ne prenesejo in popoka blok. Veliko je teh primerov, pa se avti še zdaj vozijo BP. Mogoče bi blo dobro menjati vijake glave, ki bi se po pravem mogli menjati po vsakem posegu na njih, a to nihče ne dela. Glede servisa za šobe sta oba dobra! aja, komore so toplotno vstavljene,...

Objavljeno: Ne sep 04, 2005 9:22 pm
Napisal/-a lisko
Se mi je zdelo da so komore krčno vstavljene ( toplotno)
Pozim sicer ne vem kakih blemov ni mel..... ampak takrat ko je blo pa kr ornk pod ničlo ga je mal zmatral..... je kr dolg verglal ampak je vžgal ( pač mal dlje kot poleti )

Glede vijakov.... razmišljam o novih......

Me pa še neki zanima.... kok naj glavo pobrusim? 0.3 , 0,5 , 1mm......?

Pri bencincu vem da do milimetra še ni predstavljalo problemov... kaj pa tle?

Objavljeno: Po sep 05, 2005 9:22 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Ja tuki pa dej tulk debelejšo dihtungo kulk boš glavo pobrusu.Ker če mu boš glavo fejst zbrusu pa dal original dihtungo gor, mu boš povišu kompresijo in bo prihajalo do klenkanja (kar lahko naredi veliko škodo v motorju)
LP!

Objavljeno: Po sep 05, 2005 11:40 am
Napisal/-a RedBull™
sj bo tist ko jo bo brusu,bo vidu kolk jo mora...tko da naj ti jo samo tolko da bo u nulo ravna pa nič več. Zdj kolk centlnov bo to,boš pa potem vedu. ponavad je okol 2 oz. 02mm da ne bo pomote.

Objavljeno: Po sep 05, 2005 4:43 pm
Napisal/-a lisko
No zdej po novem so že bati zunaj..... cilindre sem še enkrat preveru in nimajo risov niti roba... torej so še dobri prav tako bati.

Mojster na bosh servisu je predlagal da najdem drugo glavo jo dam poravnat in tisto nardim skupi.Prav tako je dejal da je 27 barov že kr slaba kompresija, ter predlagal samo zamenjavo batnih obročkov.
Tko da se bodo menjali batni obročki in pa vsi ležaji......
Pumpa in šobe so prav tako že pri majstru...... u sredo dobim nazaj.....

Klical sem že nekaj oglasov za glavo in nekaj odpadov.... ampak nikjer ne dobim :x :cry:
Ve kdo slučajn za kaj podobnega? Pač u glavnem 1.6 motor..... po katalogu pašejo od vseh 1.6 renojevih dizlov.....


Pa če še koga zanima...... do zdej stroški......

Tesnilo glave, jermen, oba šponarja ( u bistvu je en šponar sam vodilo), tesnilo pokrova ventilov,tefloni in pa semering na odmični vse skupaj 25 jurjo.....

12 jurjo me pridejo še obročki in ležaji....... za dalje pa še poročam :)

Objavljeno: Po sep 05, 2005 5:41 pm
Napisal/-a monster_d
jao kaj nisi reko za dihtungo glave, mislim da se mamo na sihtu eno.
lp

Objavljeno: Po sep 05, 2005 9:31 pm
Napisal/-a DrMr
Prosim ne kompliciraj preveč, škoda denarja. Si že preveril jermenico, če ti razpada :?:

Objavljeno: To sep 06, 2005 2:14 pm
Napisal/-a lisko
DrMr je napisal/-a:Prosim ne kompliciraj preveč, škoda denarja. Si že preveril jermenico, če ti razpada :?:


Hehe se mi je zdelo da se bo en oglaso pa reku da je škoda denarja:)
Ne gre se zato da bom tale avtek zrihtal ker ga pač morem...... ampak ker ga hočem.... mi je pač to hobi...... in piknu sem se u to petko pa jo bom porihtu..... če bi gledu na to kok se splača pa kok ne bi prišel do zaključka da se mi nič ne splača ( še najman kupit nov avto ki bo u treh letih zgubil pol svoje vrednosti)
Torej debata o generalki se nadaljuje.:)

Jermenico? Misliš jermenico za mikro jermen ( ki je u dveh kosih med njima pa prešana guma) .... ne skrbi tista jermenica je že dve leti nova gor...... so mi postružli novo.... tko da je zdej u enem kosu...... nima kaj crknit:)

Objavljeno: To sep 06, 2005 2:38 pm
Napisal/-a DrMr
lisko je napisal/-a:[
Jermenico? Misliš jermenico za mikro jermen ( ki je u dveh kosih med njima pa prešana guma) .... ne skrbi tista jermenica je že dve leti nova gor...... so mi postružli novo.... tko da je zdej u enem kosu...... nima kaj crknit:)


Na eni, sicer malo močnejši mašini se je jermenica povarila, pa je zaradi tega zlomilo glavno gred, samo je bla mašina 110 KM.

Objavljeno: To sep 06, 2005 7:47 pm
Napisal/-a lisko
Eto lih z garaže........
Glava popolnoma razdrena...... jutr pridejo še novi tefloni in pa "žlajmanje" ventilov.
Aja pa pobrušena je že za 0.2mm Razpoke so se lepo skrile..... glava pa ni pokjena nikjer.

Glava v "kopalni" kadi na čiščenju.....

Slika

Dobro se vidijo sedeži ventilov ki se niso obdelani ..... ampak za sabo imajo 400kkm.... in so prekleto dobri.....

Priprava ki jo je blo treba mal prenardit da sem lahk ventilu dol pojemu
Slika

In pa še ventili......
Slika


Kot že povedano jutr grejo not še drugi obročki in novi ležaji.Pa šobe in pumpo po vsej verjetnosti jutr dobim...... počas se bo tale mozaik sestavu skupi nazaj :)
Slikce še sledijo :)

Objavljeno: Sr sep 07, 2005 8:35 pm
Napisal/-a lisko
No ja lisko je prišel skoraj do konca.... manjka tako rekoč še sam pumpa in pa šobe in motor je treba sestavt ;)

Stroški pa.... po predvidevanjih......
Vsi deli kaj sem jih menju ( obročki,tesnila,ležaji,tefloni, jermeni,semeringi, šponarji,...=
Novo olje in filtri...... antifiz
Vse skupaj caa. 60 jurjo
Najdražji del pa pumpa in šobe... obnova pumpe in novi vložki šob.... 75 jurjo......
S tem da zdej obnavljam še štarter in pa alternator......
Se prav stroški bodo nekje okol 160 jurjo....... ampak bom vsaj vedu kaj mam in bom na to ponosen ;)

Objavljeno: Sr sep 07, 2005 8:40 pm
Napisal/-a pugi405
Dobra bo še za 400tkm. 8) Kapo dol Lisko.