Stran 1 od 1

popravilo in komplet barvanje avta - pomoč

Objavljeno: Če sep 15, 2005 4:44 pm
Napisal/-a Mikanele
Imam avto, ki je popolnoma potolčen od toče. Ima poškodbe na strehi, pokrovu motorja, pokrovu prtljage in celi levi strani avta. Na srečo je lak počil le na pokrovu motorja, ki pa bo zamenjan z drugim. Naj še poudarim, da je največja globina vdolbin manjša od 1mm. Problem je le, da jih je na stotine.

Klepar+ličar/vakuum varianta mi ne pride v poštev, ker bi zadeva bila nekajkrat dražja od tržne vrednosti avta. Vem, da se popravilo načeloma ne splača(l.1994), a avto mislim vozit še cca 5 let, saj je, kar se podvozja, odsotnosti korozije, mašine in notranjosti tiče, tip-top in do potankosti vzdrževan + imam mesec dni časa, ki ga lahko konstruktivno porabim in se pri tem še naučim novo veščino.

Imam ogrevano garažo, ki jo bom ovil v polivinil, tako da prah ne bo problem, tudi kar se osvetlitve tiče je poskrbljeno. Imam dostop do dovolj močnega kompresorja in profi seta pištol. Kar se pa barve tiče, razmišljam o MaxMeyer, ki naj bi bil zelo kvaliteten.

Zanima me pa naslednje:

Kateri kit naj vzamem; v mislih imam fini poliestrski za filanje vdolbin in pa še nek drugi za izravnavo površine+na koncu še šprickit. Katere kite in šprickit priporočate(znamka/kje kupit)?

Ali je potrebno odstraniti obstoječo barvo(na avtu je še 1. barva)? Če ja, na kakšen način?

Ali lahko pričakujem pokanje barve zaradi krčenja/raztezanja pleha glede na to, da bojo sloji kita debeli do 1mm?

Prebral sem že precej materiala na to temo, a popolnih odgovorov še nisem našel. Zelo bi cenil mnenja, nasvete in predloge forumašev, ki so tovrstni podvig že opravili ali pa se ukvarjajo s tem.

Lp in Hvala

Objavljeno: Pe sep 16, 2005 3:09 pm
Napisal/-a mgas XLR
¸prvo z navadnim kiptom pol pa še šprickit čez da bo gladko

Objavljeno: Pe sep 16, 2005 7:35 pm
Napisal/-a Mikanele
Ja to zaporedje mi je jasno ;), ampak mene zanima predvsem izbira kita kot polnila - katerega (naj bo elastičen/trden, grob/fin) in pa še posebej vaše izkušnje (če se je kdo sploh spravu kaj tazga delat)

lp

Objavljeno: So sep 17, 2005 11:33 am
Napisal/-a monster_d
ne kompliciraj kaj okoli materiala.
Idi v trgovino pa uzami navaden kit (brez vlaken) pa je toto, dodas trdilec lepo zmesas pa ze kitas.(jaz sem nazandje mel en kit bele barve, zelo fin, pa se z njim da fajn poravnat zadevo, firme nevem bi blo treba pogledat)
Ce se nimas s tem kakih izkusenj bo povrsina prisla neravna (valovita).
Glede barve ce je je vec slojev pol je dobro to zbrusiti dol, kit na barvo glih ni biser.
Ce je pa samo ena barva (pa kaka temeljna spodaj) pol ni panike.
Uzami samo kaki smirgl papir (npr 400) pa povrsino pa malo okoli nje pobrusi, nato pa razmastis.
Nato seveda ne pozabi na sprickit. naj bo mehkejsi. pa ne kopuj uniga v spreju ker tisti ni za nikamor.

btw vdolbine pa zgledajo kar vecje od 1mm.
lp

Objavljeno: So sep 17, 2005 1:23 pm
Napisal/-a Fiat Tipo
Za tavečje vdolbine pa lepo tapeto daj dol iz stropa, pa probaj z spodnje strani nazaj ven naglihat vdolbine.

Objavljeno: So sep 17, 2005 8:12 pm
Napisal/-a Mikanele
Na oko je res videti globlje, samo ni, to je igra svetlobe. Moj strah pri izbiri kita je utemeljen, ker je streha naravno upogljiva. Vsekakor bom zbrusil barvo z vdolbin in kital na goli pleh. Nekje sem slišal o epoxy premazih(preko kita, pred primerom) za protikorozijsko zaščito in boljše prijemanje novega primera in barve, tako da bo to sledilo. Pri kemikalijah se bom držal enega sistema proizvajalca, da ne bo prišlo do nekih čudnih reakcij med sloji.

@monster
Sem že kital odprtine ključavnic (vlom s šraufencigerom :evil:) in je prišlo gladko, čeprav tak poslič ni niti zdaleč primerljiv z temle. Neravnine planiram eliminirat z zelooooo dolgo upogljivo dilo na kateri bo šmirglpapir in ni vrag da po parih nanosih kita ne bo stvar ravna. Sama trajnost zadeve me pa še vedno skrbi.

A je kdo sploh poskusu kej tazga al majo vsi več pameti kot jaz da se ne spuščajo v take podvige?

lp in hvala za odgovore

Objavljeno: So sep 17, 2005 10:09 pm
Napisal/-a monster_d
jaz na sihtu delal :P
Drugace pa je eno okoli kljucavnic ko je zadeva ukrivljena, eno pa streha ko je povrsina ravna.Nerecem da ti nebo ratalo, je pa res da treba malo vec zivcev pa materiala.
cimvec uspeha pri delu. Glede kita pa je tak da je usak malo fleksibilen.
Sicer pa probaj uprasat ce se dobi kaki ko je bolj odporen na upogibanje.
Za zelezo se nisem slisal da obstaja mozno pa da.
Vem da obstaja plastik kit (za odbijace) ki je fleksibilen.
Pa porocaj kak pa kaj je slo.
lp

Objavljeno: Ne sep 18, 2005 5:23 pm
Napisal/-a Ruff_RydeRR
ti pjd lepo na Fužine u Max Mayerja pa ti bojo tm use razložil res ql prodajalci