Stran 1 od 1

Akumulator, zaganjač, xxx?

Objavljeno: Pe sep 30, 2005 5:44 pm
Napisal/-a Slash83
Ta teden po mesecu pešačenja nabavil avto: Fiat (spet) Bravo 1.2 16v

Dobil ga po ultra ugodni ceni (hehe), sem pa bil opozorjen na 2 zadevi: avto je stal 3 do 4 mesece brez tablic ker je prodajalec prenesel zavarovanje na nov avto. Tako da je rekel da naj prižigam sedaj na začetku avto brez vseh porabnikov energije zaradi akumulatorja, pa sklopka je čist na koncu prijela in še to na 3/4 samo (je škrtalo)

Vglavnem: sklopka je za silo popravljena,samo poka v njej-naslednji teden ga peljem na menjavo sklopke (lamela, potisna gred,..) 13500 je material

No, končo k problemu ki me zanima:

Avto v večini primerov seper obrača in vžge, občasno pa se (mrzel ali topel) komajda zaganja. Npr.: po 30min vožnji vstavim na bencinski, natankam, se usedem v avto in zaštartam in komajda obrne... pol če bi akumulator se spraznil al pa se nebi polnil pol bi moglo v 2.poskus še slabše obrnit, a je blo nasprotno: avto super obračal spet

Dosedaj še mi je torej vedno vžgal samo nekaj ne štima.

Kaj je torej to krivo: akumulator (je mogoče "zaspan" od dolgega nedela? star je komaj 2 leti.), zaganjač ali kaj drugega?

Objavljeno: Pe sep 30, 2005 6:17 pm
Napisal/-a maccek_21
ja jest sem mel neki podobnega....sam pri men je bil akumulator.... ;)

Objavljeno: Pe sep 30, 2005 6:22 pm
Napisal/-a Slash83
Aham, torej ti je tudi včasih komaj obračal ob naslednjem poizkusu pa normalno??

Po tvoje je torej akumulator?

Objavljeno: Pe sep 30, 2005 6:44 pm
Napisal/-a maccek_21
ja včasih je težko vžgal....sicer je vedno vžgal v prvo.....pa lahko da je bil mrzel al pa vroč se je kdaj naredil da je z težavo vžgal...po zamenjavi akomulatorja tega ni več....sam moj akomulator je bil star 5 let...tko da ne vem

Objavljeno: Pe sep 30, 2005 7:20 pm
Napisal/-a Hartkor
Možno da je obrabljen rotor od zaganjača ali je zanič puša in ga odvisno od pozicije kjer se je po zaganjanju ustavil noče sprve obrnit. To ti bo znal rešit kak avtoelektričar za manj kot 10k.

Objavljeno: Pe sep 30, 2005 11:30 pm
Napisal/-a SkIDiver
Hartkor je napisal/-a:Možno da je obrabljen rotor od zaganjača ali je zanič puša in ga odvisno od pozicije kjer se je po zaganjanju ustavil noče sprve obrnit. To ti bo znal rešit kak avtoelektričar za manj kot 10k.


Dam glas za tole! Ista težava pri mondeotu. Mrzu je težko vžgal. Topu pa kork je blo. Dobil nov akumulator isto. Dokler ni en dan reku NE. Vžgal, pelu, ugasnu za par minut, hotu vžgat je sam jav reklo pa konc. Mrtvilo.

Popravl zaganjač pali ko bomba.

Objavljeno: So okt 01, 2005 6:03 am
Napisal/-a DrMr
...si pogledal kleme na akumulatorju in mase na karoseriji?

Objavljeno: So okt 01, 2005 9:59 am
Napisal/-a Gricko
aku ni skor sigurno kriv!

lahko je slab stik na klemah, bol verjetno pa je kriv zaganjač!
ponavadi se samo krtačke znucajo, lahko pa tudi kaj druzga....

Objavljeno: So okt 01, 2005 12:15 pm
Napisal/-a mbaumk
probaj z kolegovim aku pa boš videl razliko. jaz sem imel isto težavo pa sem zamenjal aku pa je blo ok

Objavljeno: To okt 04, 2005 8:23 am
Napisal/-a Slash83
Lahko probam z kolegovim akujom, samo pol se moram dan al pa 2 okoli vozit z onim akujom, saj bogo obrne povprečno vsakih 15vžigov.

Predvčerajšnjim recimo nič, včeraj pa 2x zapored. Pa prižgane luči, radio, ventilator nič ne vpliva na vžig.

Objavljeno: To okt 04, 2005 8:29 am
Napisal/-a svadreb
Gricko je napisal/-a:aku ni skor sigurno kriv!

lahko je slab stik na klemah, bol verjetno pa je kriv zaganjač!
ponavadi se samo krtačke znucajo, lahko pa tudi kaj druzga....


Men se tud zdi, da bo zgornji odgovor kar pravilen. Če praviš, da ti vsak 15. vžig slabo zalaufa, pol verjetno zaganjač štrajka. Preverit vse kontakte, razdrt, spucat, namazat, nove krtačke...