Stran 1 od 1
Premalo tlaka motornega olja.
Objavljeno: Po okt 03, 2005 10:18 pm
Napisal/-a Lini
Mam en problem pa mogoče kle kdo ve kaj je lohk narobe. Pr zagonu motorja nikakor ni tlaka olja ko brcnem v pedal za gas da dobim 1500 do 1700rpm pol je tlak ne glede na temperaturo olja tut pr 120stopinj je tlaka dovolj. Kaj je lohk tle v riti?
Gre pa za audijev V6 motor. 188tkm narjenih. Olje supr tronic aral 0w40. Original filter. Porabe olja praktično ni 0,5litra na 10tkm. Vse lepo dela samtlak pr zagonu je pa groza.
Hvala za nasvet!
Objavljeno: Po okt 03, 2005 11:57 pm
Napisal/-a imilet1
če ti olja ne žre se ne sekirat...
mogoče kak senzor zajebava, dokler se olje mal ne ogreje
Objavljeno: To okt 04, 2005 12:27 am
Napisal/-a Gricko
imilet1 je napisal/-a:če ti olja ne žre se ne sekirat...
mogoče kak senzor zajebava, dokler se olje mal ne ogreje
jaz nebi bil tako siguren!!
lahko je oljna pumpa bol pri konc in v prostem teku (mrzlo, bol gosto olje) ni dovol močna, da ustvari zadosten tlak!!
to pa lahko pusti hude posledice na mašini, že tako pri mrzlem zagonu mašina najbol trpi!
ko dodaš gas,tudi oljna pumpa hitreje dela in pol je tlak dost visok.
pri toplem -vročem olju, pa ga pumpa itak lažje cirkulira po mašini...
tko da jast bi na tvojem mestu tole preveril na servisu, če je majhna napaka (senzor), nebo hud strošek, če pa je pumpa bol pri koncu, pa boš vsaj vedel da jo moraš zrihtat, drugače bye bye mašina...
tle se jaz na tvojem mestu nebi igral!
Objavljeno: To okt 04, 2005 6:22 am
Napisal/-a nebivedu
Probaj z redkejšim oljem, mogoče pa je pregosto in ima pumpa probleme, ker je že prestara in zgarana. Pomoje bo treba oljno pumpo zamenjat.
Objavljeno: To okt 04, 2005 2:37 pm
Napisal/-a marko stare
nebivedu je napisal/-a:Probaj z redkejšim oljem, mogoče pa je pregosto in ima pumpa probleme, ker je že prestara in zgarana. Pomoje bo treba oljno pumpo zamenjat.
kakšno redkejše olje

kaj pa stikalo?
Objavljeno: To okt 04, 2005 3:24 pm
Napisal/-a Lini
bolj redko olje kot je 0-40 skor nebi dal js v ta motor. Prej je blo neko bolj gosto.
Senzor pa tut ni hin ker dokler tlaka ni dročniki nabijajo da mi je kr slabo. Takoj ko se kazalc za tlak dvigne tut dročniki utihnejo. pol bo kr pumpa verjetn. Za vikend bom odpru karter in probu sčistit intake baje da se lohk zabije spodi in pol traja da potegne olje v cev do pumpe.
a se je komu zgodilo da mu je crknu kak nepovratni ventil in je vse olje steklo nazaj v karter in kako se je potem obnašal vse skup?
A ma mogoče kako varianto za pocen pumpo dobit za audijev ABC motor?
Objavljeno: To okt 04, 2005 9:50 pm
Napisal/-a PiLLLe
Jaz bi rekel da je olje ki ga uporabljas preredko. Oljne pumpe imajo ventil za uravnavanje pritiska. Ta zna biti malo problematicen z leti ter z poskusi raznih olj. Vsekakor zadevo pomerit, ker v primeru da je pritisk res nizek so posledice lahko katastrofalne.
Objavljeno: To okt 04, 2005 10:09 pm
Napisal/-a Lini
torej še enkrat:
Probat še z bolj gostim oljem menjava je glih na vrst ker je 10tkm okol.
Tlaka pa pri zagonu dejanjsko ni tut brez meritve se sliš to ko motor startaš mrzel po parih dneh. Dokler ropotajo dročniki je cagr dol ko utihnejo je tut cagr pokonc oz najprej je cagr takoj po tem pa še motor lepo začne laufat.
Objavljeno: Pe okt 07, 2005 9:30 pm
Napisal/-a SkIDiver
Defenitivno pumpa, če slišiš dročnike.
Alternativa ti je ponaredek (anet, euroton, ....) al pa iz avstrije original. Tam znajo bit deli cenejši.