Stran 1 od 2

Trdi amortizerji pri clio 1.6 prevoženih 45 tisoč

Objavljeno: Če okt 06, 2005 2:21 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
Imam cliota 1.6 16v in opažam, da je avto ful občutljiv na vsak "ruker". Zdaj nevem ali je to normalno za 1.6, da je malo bolj trd avto, ker sem vozil že 1.2 in 1.4 ter sta bila bolj mehka. Kaj pa če so slučajno zbiti kilometri?Bi bilo možno?

Prosim za komentarje in nasvete.

Objavljeno: Če okt 06, 2005 4:28 pm
Napisal/-a Andy
Skoraj ne verjemem da bi bili že amortizerji fuč, avto imaš bol trd zato ker imaš 50 presek gume pa se mal bol pozna pri luknah, drgač pa če maš še serijsko podvozje nebi smel bit trd.

Objavljeno: Če okt 06, 2005 4:43 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
Andy je napisal/-a:Skoraj ne verjemem da bi bili že amortizerji fuč, avto imaš bol trd zato ker imaš 50 presek gume pa se mal bol pozna pri luknah, drgač pa če maš še serijsko podvozje nebi smel bit trd.


ja saj to je to, da še imam serijsko. kako bi lahko najlažje ugotovil, če so zbiti kilometri?se da na računalnik priklopit pa ugotovit?na kok pa naj imam jaz te gume napumpane?

Objavljeno: Če okt 06, 2005 4:49 pm
Napisal/-a speedfight
SAVINJCAN je napisal/-a:
Andy je napisal/-a:Skoraj ne verjemem da bi bili že amortizerji fuč, avto imaš bol trd zato ker imaš 50 presek gume pa se mal bol pozna pri luknah, drgač pa če maš še serijsko podvozje nebi smel bit trd.


ja saj to je to, da še imam serijsko. kako bi lahko najlažje ugotovil, če so zbiti kilometri?se da na računalnik priklopit pa ugotovit?na kok pa naj imam jaz te gume napumpane?



Ja težko tud jst vrjamm da so armortizerji pr tej kilometrini fuč...sosd ma pr cliotu narjenih 60tisoč pa so še dobri..Drgač pa gume pumpej okol 2.2Bar-a do 2.5Bar-a

LP

Objavljeno: Če okt 06, 2005 4:52 pm
Napisal/-a Andy
Ma ni variante da so amortizerji fuč, js mam že preko 100k kiometrov pa so še dobri :?

Objavljeno: Če okt 06, 2005 4:57 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
kaj je možno, da imajo ti 1.6 16v trše?upam, da se bo kdo, ki ima enak avto kot jaz javil

Objavljeno: Če okt 06, 2005 5:49 pm
Napisal/-a CePO
SAVINJCAN je napisal/-a:kaj je možno, da imajo ti 1.6 16v trše?upam, da se bo kdo, ki ima enak avto kot jaz javil


si že sam ugotovil..mamo 1.6 16V doma pa je pri 29kkm tudi trdo podvozje... :P

Objavljeno: Če okt 06, 2005 6:08 pm
Napisal/-a Sky_Walker
hM... jaz sem imel včeri servis na mojemu cliotu sicer je 1.2 pa je bla neka kugla hin pri podvozju spredaj pa mi je full trdo blo vsako lukno se je čutlo pa diski so bli bogi pa mam 48.000 km tak da peli na servis pa boš vido...

llp

Objavljeno: Če okt 06, 2005 6:20 pm
Napisal/-a Gricko
samo nekaj......
---če so amortizerji fuč, postanejo MEHKI in ne trdi!!! (razen če so zviti, ali fizično poškodovani)
---100k km....ja taki amortizerji sigurno niso več brezhibni.....pa ne da ratajo trdi, ampak ravno obratno , ratajo mehki (ker spustijo, plje izteče in ni več dušenja) , avto se čez vsako luknjo ziblje ko ladja.....
----če te taka "plavajoča" vožnja ne moti imaš lahko amortizerje skorajda v nedogled...glede lega pa nebi govoril...

---lahko maš amortizerje čist hin (avto čist mehak), pa imaš kako drugo komponento podvozja ravno tako hin (kakšne gumice, roke...) in ko zapelješ čez luknjo, kucel v avti ful poči/vžge, pa ne zato ker bi bil avto trd, ampak ker ti vžge železo ob pleh (namesto ob kako gumico), ali kaj podobnega....

-- presek gum ti da lahko tudi tak občutek...nizka guma naredi avto "trši", visoka pa "mehkejšega" in bol "plavajočega"---pač balonarce

Objavljeno: Če okt 06, 2005 6:23 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
Gricko je napisal/-a:samo nekaj......
---če so amortizerji fuč, postanejo MEHKI in ne trdi!!! (razen če so zviti, ali fizično poškodovani)
---100k km....ja taki amortizerji sigurno niso več brezhibni.....pa ne da ratajo trdi, ampak ravno obratno , ratajo mehki (ker spustijo, plje izteče in ni več dušenja) , avto se čez vsako luknjo ziblje ko ladja.....
----če te taka "plavajoča" vožnja ne moti imaš lahko amortizerje skorajda v nedogled...glede lega pa nebi govoril...

---lahko maš amortizerje čist hin (avto čist mehak), pa imaš kako drugo komponento podvozja ravno tako hin (kakšne gumice, roke...) in ko zapelješ čez luknjo, kucel v avti ful poči/vžge, pa ne zato ker bi bil avto trd, ampak ker ti vžge železo ob pleh (namesto ob kako gumico), ali kaj podobnega....


misliš, da bi pri mojem že lahko bile kakšne gumice ali roke?

Objavljeno: Če okt 06, 2005 6:26 pm
Napisal/-a Gricko
SAVINJCAN je napisal/-a:
misliš, da bi pri mojem že lahko bile kakšne gumice ali roke?

odvisno po kakem terenu se voziš...
če skoz po cesti, bol težko, ni pa izključeno...
če pa se voziš dost po makadamu, luknjasti cesti, po možnosti še malo hitreje....pol pa je možno....

takole na pamet govort je zelo težko...pelješ do kakega majstra/servis in ti bido hitro povedali....

Objavljeno: Če okt 06, 2005 6:30 pm
Napisal/-a Gricko
aja...lahko da imaš v osnovi že trše podvozje/bol športno, kar je za mene samo plus!!
res pa je da se zaradi tega bol prenašajo vibracije v kabino in s tem tudi zvok-pač slaba lastnost bolše lege....works for me ;)

Objavljeno: Če okt 06, 2005 7:14 pm
Napisal/-a Gricko
aja...lahko da imaš v osnovi že trše podvozje/bol športno, kar je za mene samo plus!!
res pa je da se zaradi tega bol prenašajo vibracije v kabino in s tem tudi zvok-pač slaba lastnost bolše lege....works for me ;)

Objavljeno: Če okt 06, 2005 7:21 pm
Napisal/-a CePO
saj to je fora pri teh cliotih...
naj bi imeli "športno" podvozje(v primerjavi z 1.2 ali 1.4)
vsaj tako sem jaz zvedel :)

Objavljeno: Pe okt 07, 2005 2:20 pm
Napisal/-a maccek_21
glede na to da imam isto mašino kot ti na meganu pa še mal nižje gume ob standard podvozju pa je tud dost trda vožnja.......velik gume tukej naredijo....prej presek 60 zdaj 45 in je razlika več kot občutna......amortizerji zaenkrat še deljuejo kot morajo pa imam 120k prevožnih ;)

Objavljeno: Pe okt 07, 2005 4:52 pm
Napisal/-a Gricko
maccek_21 je napisal/-a:amortizerji zaenkrat še deljuejo kot morajo pa imam 120k prevožnih ;)

sicer nevem kako je z njihovim stanjem, zato bom povedal nasplošno in ne leti direkt nate!

veliko folka pravi da so amortizerji dobri, dokler je avto vozen... EEEEE...sicer se da avto pelat, o njegovi legi pa nebom govoril (ne samo v ovinkih, tudi pri pospeševanju in bremzanju....)
seveda pa je avto vozen in če se voziš počasi ni nobenega problema...


veliko jih je zadovoljnih z lego svojega avta, pač vozijo počasi in je.... (tko kot moj stric, ko sem kupil avto od njega -120kkm- in sem šel koj obnovit amortizerje, ker je bil avto grozen!! on pa ni mogel razumet , zakaj dajem denar, jaz pa ne njega, koko se je lahko vozil z tako kanto!!!.....no zdaj vsaj vem zakaj je vedno tako sral po cesti, še posebej v ovinkih! :lol:

veliko jih pravi da ima njihov avto po recimo 100kkm še dobra amortizerje, nato probam in .....
pritisnem avto proti tlom, ga spustim in avto se še ene 3x zaguga gor in dol!! sorry fant ampak teli amortizerji so že zdavnaj adijo!!!
ko avto pritisneš k tlom, ga spustiš se mora dvignit in tam ostati, ne pa še enkrat zazibat proti toim ali celo večkrat!

pri takih amortizerjih ti tudi zelo dobre gume ne morejo zagotoviti varnosti!

če se ne motim imajo amortizerji (povprečni) prebližno življensko dobo cca 80 k km, potem pa njihova učinkovitost začne padat! seveda je odvisno po kaki podlagi se vozite (makedam/asfalt...)kar tudi vpliva na življensko dobo...

lp

Objavljeno: Pe okt 07, 2005 5:11 pm
Napisal/-a ManIAK
To je zarad gum..... Ker maš nizko prifilne se čuti vsak kamenček kaj šele grbina...Upam stavit, da z amortizerjami ni nix narobe....

Lp

Objavljeno: Pe okt 07, 2005 6:28 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
bom videl kaj bo naredilo pozimi ko bom dal gor 185/60/14, če bo kaj bolje

Objavljeno: Pe okt 07, 2005 7:26 pm
Napisal/-a maccek_21
Gricko je napisal/-a:
maccek_21 je napisal/-a:amortizerji zaenkrat še deljuejo kot morajo pa imam 120k prevožnih ;)

sicer nevem kako je z njihovim stanjem, zato bom povedal nasplošno in ne leti direkt nate!

veliko folka pravi da so amortizerji dobri, dokler je avto vozen... EEEEE...sicer se da avto pelat, o njegovi legi pa nebom govoril (ne samo v ovinkih, tudi pri pospeševanju in bremzanju....)
seveda pa je avto vozen in če se voziš počasi ni nobenega problema...


veliko jih je zadovoljnih z lego svojega avta, pač vozijo počasi in je.... (tko kot moj stric, ko sem kupil avto od njega -120kkm- in sem šel koj obnovit amortizerje, ker je bil avto grozen!! on pa ni mogel razumet , zakaj dajem denar, jaz pa ne njega, koko se je lahko vozil z tako kanto!!!.....no zdaj vsaj vem zakaj je vedno tako sral po cesti, še posebej v ovinkih! :lol:

veliko jih pravi da ima njihov avto po recimo 100kkm še dobra amortizerje, nato probam in .....
pritisnem avto proti tlom, ga spustim in avto se še ene 3x zaguga gor in dol!! sorry fant ampak teli amortizerji so že zdavnaj adijo!!!
ko avto pritisneš k tlom, ga spustiš se mora dvignit in tam ostati, ne pa še enkrat zazibat proti toim ali celo večkrat!

pri takih amortizerjih ti tudi zelo dobre gume ne morejo zagotoviti varnosti!

če se ne motim imajo amortizerji (povprečni) prebližno življensko dobo cca 80 k km, potem pa njihova učinkovitost začne padat! seveda je odvisno po kaki podlagi se vozite (makedam/asfalt...)kar tudi vpliva na življensko dobo...

lp


ja sicer moji še delujejo kot sem rekel in tudi avto se ne zaziba....itak jih bom pa menjal spomladi k gre avto v poden....drugače se pa strinjam s tabo, da je življenska doba amortizerja odvisna tudi od podlage po kateri se večinoma vozi :P

Objavljeno: Pe okt 07, 2005 9:38 pm
Napisal/-a car_freak
Jaz sem imel Cliota 1.6 16V l.99 in je imel bolj trdo podvozje, kot ostali modeli. Nič ni narobe z amortizerji, to je original tako. Ta motor ima trše podvozje oziroma amortizerje kot ostalo. Vsi, ki so se takrat vozili z menoj so mi govorili, kolk trd avto imam proti ostalim Cliotom.
Brez skrbi vse je ok, le srečno pot ti želim. :vrum