Stran 1 od 1

vectra problem

Objavljeno: Ne okt 09, 2005 9:29 pm
Napisal/-a kandy
imam problem z vectro 1.6i starejši model.avto gre včaih normalno,včasih pa začne kazalec na obratomerju metat preko 8 tisoć obratov..avto pa blokira,oz. strese..obratomer kar ponori.bolj se mi zdi da to kadar pod bolj nizkimi obrati speljem v drugi iz križišča in ob vožnji v breg...vači pa tudi po ravnem terenu.
NIHČE mi ne zna pomagat..mi lahko vi?
menjal sem že bencinki filter,svečke,kable,oni prszanv vžigu pa nič boljše.

Objavljeno: Ne okt 09, 2005 9:40 pm
Napisal/-a Volvo5er
naši sosedi so imeli podobne probleme z obrati motorja (sicer renault megane), pri njih je bila kriva neka tuljava. po menjavi tuljave (par 1000 sit) je auto delal normalno

žau ne vem za katero tuljavo točno se je šlo

Objavljeno: Po okt 10, 2005 4:59 pm
Napisal/-a kandy
kako se pa potem da ugotovit kera tuljava ali kaj je šlo?
ker meni domači mehaniki ne znajo pomagat..
so mi povedali naj ga dam priklopiti na računalnik,spet drugi pa da ta avto ne gre priklopiti..kako je zdaj s tem?

Objavljeno: Po okt 10, 2005 6:04 pm
Napisal/-a sebaveh
če imaš vectro ki je letnik okoli 91 tako kot naša, na vbrizg, potem ima še OBD-1 protokol. Vsi po letu 95 (se mi zdi) pa imajo že obd-2 protokol. Pa mislim da bi se prvega tudi moralo dat priklopit. Kaj pa rumena lučka za diagnostiko - ti sploh kdaj gori?

Objavljeno: Po okt 10, 2005 6:32 pm
Napisal/-a kandy
ja starejši od letnik 95 je..rumena lučka gori samo tista pre vžigom motorja(motor pa not strela)nevem kaj pomeni ;) sem pač začetnik
druga rumena lučka pa se nikoli ni prižgala.
pa zdi se mi da avto bolj cuka zjutraj in zvečer..danes popoldne naprimer deloval normalno,zjutraj pa za znoret..obratomer je kar metalo in metalo,potem avto spet močno zacukal..kriza vglavnem.
no vse se je začelo ko je avto zakuhal,od takrat mi cuka

Objavljeno: Če okt 20, 2005 6:50 pm
Napisal/-a kandy
Kaj ni imel nihče podobnih problemov z avtom?
kaj je sploh možno da je v okvari?
je normalno da se glavni rele segreva?škatla v kateri je pa je normlalno hladna

Objavljeno: Pe okt 21, 2005 12:26 am
Napisal/-a VET
če ti je zakuhal se je verjetno precej razdiralo okrog motorja .... preglej vse kable če ni kje kaj stisnjeno ali kakšen vtikač-konektor senzorja slabo nataknjen ;)

Objavljeno: Pe okt 21, 2005 8:18 am
Napisal/-a Firediver
Pozdravljeni!

Mogoče ti bo pomagalo, ni pa nujno: Pri prijatelju sva enkrat reševala avto s podobnimi simptomi (sicer je to bila opel calibra). Tam je bil problem senzor obratov motorja, ki je zgubljal stik pri konektorju na motorju. Ko sva tisto podirala, sva odkrila, da je bilo tam že najmanj dvakrat štukano (zacinjeno), pa je zaradi tresljajev in toplote zopet izgubilo stik...

Objavljeno: Pe okt 21, 2005 9:45 am
Napisal/-a STABI
kaj je vzrok okvare pri tebi ne morem rečt, imel pa sem primer, vectro 1.6i letnik 91, dogajale so se podobne čudne reči, avto občasno zgubljal moč, obrati neenakomerni, pri mehaniku pa je bilo vedno vse v redu, avto delal kot ura, menjal mi je kar nekaj stvari - brez uspeha.(lambda sonda, neke senzorje...) Potem sem pa le zbral pogum in zapeljal avto na tester, kjer mi je serviser v petih minutah povedal da je šel računalnik (če se tisti škatlici lahko tako reče). In je šlo takratnih 1200mark.

Upam da pri tebi ni to in je kaj v vezi z kuhanjem motorja in posledicami tega, pri popravljanju je še najbolj verjetno prišlo do poškodbe kakšnega kabla...

glede rumene lučke: če se ti prižge rumena lučka (med delovanjem potorja), pomeni da je sistem zaznal napako, z številom blinkov ugotoviš kodo napake in potem rešuješ naprej, če tega ni je možno da sistem zaradi kakašne napake vrže nastavitve na "notlauf", kjer so vsi parametri (temp motorja, zraka ...itd) prednastavljeni in avto ne gre kot bi moral.

Predlagam da avto zapelješ na tester...

Objavljeno: Pe okt 21, 2005 10:24 am
Napisal/-a svadreb
Obvezno avto na tester. Mislim, da bo to edina varianta za ugotovitev napake. Ker če avto brez logike tako čudno dela je skor ziher neki z elektroniko oz. računalnikom narobe.

Objavljeno: To nov 01, 2005 7:59 pm
Napisal/-a kandy
sem peljal avto na računalnik..pa je serviser rekel da brezveze priklaplat.ker je verjetno šla elektronika v frtajlerju (razdelilcu svečk)..noro je ker gre avto včasih skoraj normalno,včasih pa ponorijo obrati.
opazil pa sem da se zdaj zmes prižge tudi rumena lučka za okvaro elekktrike na motorju.naj tvegam in kupim nov razdelilec? je možno da je to krivo?
kje pa je senzor za blokado motorja..kje se priklopi?

Objavljeno: To nov 01, 2005 8:22 pm
Napisal/-a VET
imaš pa zelo lenga mehanika da se mu ne da niti vklopt vtikača in mal potipkat po računalniku .... verjetno ma tud kakšno elektroniko za u razdelilno kapo viška ;)

tko iz prakse .... od neki 100 vžigov ki sem jih popravu (in neki tud sam naredu) še na NOBENEM niso zarad napake podivjal obrati .... na VSEH je vžig samo zamoril :!:

pelji na second opinion - zamenji mehanika :idea:

Objavljeno: Sr nov 09, 2005 8:17 pm
Napisal/-a kandy
no še en dodaten problem imam...z obrati in cukanjem je že malo boljše..avto pa ko pritisnem na gas hudo zamori..ne vedno,ampak ponavadi.nisem še nič popravljal..mislim da bom jutre ali pa v petek peljal na servis,čeprav po moje bi se bolj splačalo menjat cel motor..ali ne? mogoče ve kdo za komplet cel motor z računalnikom za vectro?

Objavljeno: Sr nov 09, 2005 9:20 pm
Napisal/-a sebaveh
hmmm.... mogoče po novem letu, ko bomo našo prodajali. Ima pa 335000 km.

Objavljeno: So nov 12, 2005 2:12 pm
Napisal/-a kandy
Končno lahko povem da problem rešen..šel je razdelilec svečk..oz. elektronika v njem. 10 jurjov je stal rabljen razdelilec pa 500 sit delo ;). in Prek tisoč prevoženih kilometrov za iskanje dela :)