Stran 1 od 1

Lučka za "ročno" zavoro

Objavljeno: Po okt 10, 2005 7:20 am
Napisal/-a Poldy
Ali je možno, da ta lučka pomeni še kaj drugega kot to, da je zategnjena ročna zavora? Dogaja se mi namreč, da ko v prvi prestavi malo bolj poženem, mi zagori lučka za ročno zavoro. Lučka takoj ugasne, ko odvzamem gas.

Avto je hyundai coupe 96.

Hvala

Objavljeno: Po okt 10, 2005 7:40 am
Napisal/-a Volvo5er
težko verjetno da ta lučka pomeni kaj drugega kot natančno to da na knof pod ročno ni pritika. ne vem sicer kako je pr hyundaiju to rešeno ampak vsaj pri meni je lučka na ročno narejena na to, da je pod ročno en knof in dokler je nanj pritisk (nanj pritiska spuščena ročna) lučka ne sveti, v vsakem drugačnem primeru pa:)

poglej malo če nimaš tam pri ročni kej mau razštelanga pa da zarad tega sveti lučka pri pospečevanju

Objavljeno: Po okt 10, 2005 7:52 am
Napisal/-a svadreb
Mogoče imaš premalo zavornega olja in ko spelješ, to v posodici zapluska in se prižiga lučka. Preveri nivo zavornega olja.

Mogoče je pa tako narejeno, da se zarad tega prižiga lučka ročne zavore - ne vem kako je to pri Hyundaiu.

Objavljeno: Po okt 10, 2005 10:34 am
Napisal/-a _YUGO-GVX_
Volvo5er je napisal/-a:težko verjetno da ta lučka pomeni kaj drugega kot natančno to da na knof pod ročno ni pritika. ne vem sicer kako je pr hyundaiju to rešeno ampak vsaj pri meni je lučka na ročno narejena na to, da je pod ročno en knof in dokler je nanj pritisk (nanj pritiska spuščena ročna) lučka ne sveti, v vsakem drugačnem primeru pa:)

poglej malo če nimaš tam pri ročni kej mau razštelanga pa da zarad tega sveti lučka pri pospečevanju


jaz bi tudi reku tako.mislim da povsod kjer sem pogledal je ta lučna skopaj z tem knofom, kar je isti princip kot pri lučki za vrata. če je nanj pritist ne sveti, sicer pa sveti. dej lahko da ima toliko lufta da se premakne...nevem. nebi pa reku da je tist jeziček ki gleda iz stikala tolk znucan da bi bil krajši in bi zato prej posvetil...

edit: bilo bi pa možno da je ročna tolkiko na lahko med 0 in prvim zobom da ko spelješ da se mičkeno premakne in dobi toliko lufta. nevem, če je to res sistem na tako stikalo se jaz nebi preveč sekiral

Objavljeno: Po okt 10, 2005 11:30 am
Napisal/-a Poldy
Uf, avto pa že nima takšnih pospeškov, da bi kar ročno zategnilo... potem bi mi lahko tudi kar iz prve prestave v drugo metalo :D

Ko zategnem ročno, lučka ne posveti že takoj na začetku. Bom pa vseeno danes ko pridem domov preveril stikalo (če sploh je).

Objavljeno: Po okt 10, 2005 11:34 am
Napisal/-a maL
Jst sm meu podobn problem na p306.Vzrok = počena cev za zavorno tekočino :? mehankar mi je reku da če bi se pelu še kak 10KM bi šou lepo rakom žvižgat. Tko da je vrjetno res tko kot je svadreb napisu. Preveri nivo tekočine in če vse cevi če je vse ok.

lp,maL

Objavljeno: Po okt 10, 2005 3:29 pm
Napisal/-a Stole
Tkole bi jaz reku,ta lučka ma dva namena,opozorilo za ročno in opozorilo za nivo zavornega olja.Če ti manjka olje poglej če ti kje pušča če pa ne vidiš tega maš pa sigurno premze že tako znucane da je potreba za menjavo le teh.ko se premze nucajo posledično je manj olja v posodi. :D

Objavljeno: Po okt 10, 2005 3:43 pm
Napisal/-a Slide
Če bo INFINITI dobre volje, ti bo morda pogledal v servisno za kaj vse je tista opozorilna lučka. Če je samo za ročno, potem je morda stikalo razmajano. Morda se je razmajal samo vijak ki drži tisto stikalo. Če pa je lučka tudi simbol za kaj drugega, potem pa je lahko pritisk slab, ali pa je olja premalo...Moj avto ima k sreči za vsako stvar posebej lučko...za nivo, za pritisk in za ročno...aja pa še za pakne :lol: ;)

Objavljeno: Po okt 10, 2005 4:19 pm
Napisal/-a Pudgar Uroš
Stole je napisal/-a:Tkole bi jaz reku,ta lučka ma dva namena,opozorilo za ročno in opozorilo za nivo zavornega olja.Če ti manjka olje poglej če ti kje pušča če pa ne vidiš tega maš pa sigurno premze že tako znucane da je potreba za menjavo le teh.ko se premze nucajo posledično je manj olja v posodi. :D


Točno tako. Preveri zavorno tekočino.

Objavljeno: Po okt 10, 2005 4:23 pm
Napisal/-a |kr_en|
ne se sekirat....tut pr nasi petki todela......to je najverjetnej kak slab kontakt

glede premal olja---->zato je pa lucka za olje, ki je ponavadi locirana mal drugje ko lucka za rocno

Objavljeno: Po okt 10, 2005 4:37 pm
Napisal/-a Furious_G
ej skor zihr je to nivo zavornega olja. vsaj vem da ima fotr tko pri pajerotu. hyundai in mitsubishi sta si pa pomoje dost podobna...

Objavljeno: Po okt 10, 2005 6:58 pm
Napisal/-a Slide
|kr_en| je napisal/-a:ne se sekirat....tut pr nasi petki todela......to je najverjetnej kak slab kontakt

glede premal olja---->zato je pa lucka za olje, ki je ponavadi locirana mal drugje ko lucka za rocno


Če imaš v mislih Renault 5, potem je ravno ta lučka namenjena tudi nivoju olja...saj ima dva simbola v "lučki" :atensn Poleg te lučke ima samo še lučko za izrabljene zavorne obloge, ne pa za olje...Govorimo o ZAVORNEM olju, ne pa motornem :lol:

Ti bom citiral direktno s servisne knjižice...
če sveti tudi pri povsem popuščeni roč. zavori, preveriti nivo zavorne tekočine in kontakt stikala ročne zavore. Če zasveti pri pritisku na zavorni pedal, je v zav.sistemu netesnost. Nadaljna vožnja je nevarna, obrnite se na pooblaščeni servis :!:

Objavljeno: Po okt 10, 2005 9:56 pm
Napisal/-a Nejko87
jao... ta lučka :!: pomeni dvoje... pri VSEH avtomobilih
-zategnjena ročna
-prenizki nivo ZAVORNEGA olja

:roll:

Objavljeno: Po okt 10, 2005 11:17 pm
Napisal/-a Slide
Nejko87 je napisal/-a:jao... ta lučka :!: pomeni dvoje... pri VSEH avtomobilih
-zategnjena ročna
-prenizki nivo ZAVORNEGA olja

:roll:


Ni vedno tako, nekateri imajo za vsako stvar lučko posebej!
Slika
Pod obratomerjem je skrajno leva SAMO za ročno, potem je za zavorne ploščice, tretja pa je za nivo oziroma tlak zavornega olja ;)

Objavljeno: To okt 11, 2005 6:18 am
Napisal/-a Poldy
Pri meni je vsekakor za zavorno olje... v posodi za olje je proti vrhu nekakšen filter za umazanijo, ki pa izgleda kot površina tekočine, zato sem vedno mislil da je posoda skoraj polna.

Hvala

Objavljeno: To okt 11, 2005 1:16 pm
Napisal/-a gemelli_
Poldy,ti sam zavorn ole poglej in če ga imaš pod minimum ga samo dolij pa lučka ne bo več zasvetla! in to je to ! ne pa eni k samo pamet stresajo zakwa use to pomen!matr, kwa če komu kaže za nezadosten pritisk v rinčku :vc

Objavljeno: To okt 11, 2005 7:42 pm
Napisal/-a sebaveh
ta "nezadosten pritisk" je mišljen kot pritisk v servoojačevalniku - to je tisti velik okrogli boben za posodico za olje. To sem prvič opazil pri stari vectri '91, ki ima lučko za ročno posebaj (P) in lučko za nivo olja in pritisk servoojačevalnika (!)