Stran 1 od 2
Avto mi kuha...
Objavljeno: To okt 11, 2005 11:01 am
Napisal/-a michael84
imam opel Astro,letnik 92....zadnji teden sem kupil že 2x hladilno tekočino.peljem se,in nato čez ćas vidim da se začne nenudoma dvigovat temperatura motorja..odprem haubo,in vidim da ni več hladilne tekočine..kupim novo flašo...vse je okej...nato pa doma pogledam in vidim da je pol tekočine že zmanjkalo....kaj se dogaja?
ko sem odprl posodo za hladilno tekočino,je skoraj zavzrelo vse ven..
mi lahko kdo svetuje?!
Objavljeno: To okt 11, 2005 11:16 am
Napisal/-a blue tornado
Preluknjana cev,termostat in v najslabsem primeru tesnilo na glavi motorja....
Objavljeno: To okt 11, 2005 11:37 am
Napisal/-a michael84
ammm,tam spodaj pod motorjem sem videl neke vlažne fleke..mislim da je od tega odtekanja..
Objavljeno: To okt 11, 2005 12:15 pm
Napisal/-a svadreb
Ja očitno ti hladilna tekočina nekje pušča. A na tleh pod avtom pa ne nastajajo nobene lužice? Če da, pol ti nekje pušča. Če ne, pol ti pa tesnilo glave ne tesni in hladilna tekočina pušča v izgorevalni prostor in tam izgoreva skupaj z gorivom. A se ti iz avspuha kadi in ima izpuh sladkast vonj? Če da, potem je tesnilo na glavi prebito. Pa še opozorilo: ne odpiraj hladilnika ali ekspanzijske posode ko je motor vroč, ker te lahko opeče. Če pa res moraš, bodi skrajno previden.
Objavljeno: To okt 11, 2005 1:36 pm
Napisal/-a Misak
Vodna pumpa... Skor 100 % - preveris tako, da avto zalaufas (hladen) pustis dve minuti laufat na mestu pol ga pa premakn. Ce je pod avtom, na tisti strani k mas vodno pump luzico, je to to, drgac pa mal spremlej pot hladilne tekocine in kjer bos vohu tak sladkast vonj ti pusca. Lahko je to v koncni fazi tut grelec notranjosti avtomobila. Nekje pac pusca. ekspanzijsko odpiraj (ce jo ze moras) izkljucno pri hladnem avtu, pri vrocem glej da avto laufa, kr bo drgac vse zavrel vn.
Objavljeno: To okt 11, 2005 2:08 pm
Napisal/-a PiLLLe
Lepo se zapelji do mehankarja glede na to da nimas pojma si po moznost naredu ze dosti skode na motorju. Sam ga pa popravil nebos. Sorry life's B
Objavljeno: To okt 11, 2005 3:56 pm
Napisal/-a The Edge
da ne odpiram novo teme, seka ma podobn primer, gre za škoad fabio, 1.9disl, hladilna tekočina zmankuje ful, nekje teče...dali smo odspodaj karton, pa ni nikjer masno kaj videt..auspuh okej vse...hm?

Objavljeno: To okt 11, 2005 4:42 pm
Napisal/-a michael84
ko je avto na mestu ne kaplja izpod njega nič..
ne,mogoče res nimam o tem pojma, ampak sem hotel najprej sploh zvedet kaj je narobe...no,sem poslikal malo..
http://img435.imageshack.us/img435/8393/15kh.jpg
http://img425.imageshack.us/img425/4443/28kr.jpg
na teh dveh fotkah pa sem poslikal oni madež ki se vidi
http://img425.imageshack.us/img425/6041/35aa.jpg
upam da se slike pokažejo...
Objavljeno: To okt 11, 2005 9:34 pm
Napisal/-a Hartkor
Če bi rad sam pogledal kaj je narobe dej oprat motor ker pri vsej uni umazaniji ne vidiš nič. Drugič so tisto fleki od maziv in ne od vode. Če bi ti kje puščalo bi mogel zjutraj pod avtom imet lužo. probaj it malo okoli da se avto segreje da se naredi pritisk v hladilnem sistemu ugasni avto in se skloni pod njega. Če pušča hladilni sistem boš videl curljat vodo. Če ne je tesnilo od glave
Objavljeno: Sr okt 12, 2005 1:39 pm
Napisal/-a doo
Na moji astri je puščalo na pumpi ter pri termostatu.Da mi pušča pri pumpi sem opazil šele ko sem menjal glavni jermen ter pumpo.Ni puščalo tako močno ,sm pa kr skoz po malem mogu dolivat hl.tek.
Objavljeno: Sr okt 12, 2005 2:11 pm
Napisal/-a Tu_Nera
jst pa bi se do mehanika lepo zapelu pa z njim orng podebatirou
Objavljeno: Sr okt 12, 2005 7:29 pm
Napisal/-a EdgE
Preveri še pokrovček od ekspanzijske posode. V njem je varnostni ventil ki drži do določenega pritiska, če je ta skoz odprt ti vodo tam ven zmeče. Pa še gumice na tem pokrovčku preglej (ko se je meni strgala mi je v cca 30km vso vodo ven zmetal).
Objavljeno: Sr okt 12, 2005 8:12 pm
Napisal/-a Cliosport
Lahko je tudi dihtenga pri termostatu.... karkol...
En kmečki recet... nareži na tanke kose krompir in ko bo avto imel delovno temperaturo ga daj tja kamor dolivaš hladilno tekočino.
Škrob se bo razkuhal in bo zamašil majše pore kjer puša. Zdej če to ne pomaga... je lahko karkol....Dihtenga na glavi... Agresivni antifrizi to zelo radi to razžrejo...

Objavljeno: Če okt 13, 2005 2:46 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Brihtni usi da glava peče.Tip je napisu da ko odvije pokrov od expanzijske,vse bušne vn.Pol je šla dihtunga pod glavo 100%.
LP!
Objavljeno: Če okt 13, 2005 9:31 am
Napisal/-a michael84
kolega je malo pregledal avto i n rekel da mi je voda puščala in da je se motor parkrat segrel in da je oljčne ležaje stisnolo...kriiizaa
Objavljeno: Če okt 13, 2005 10:00 am
Napisal/-a svadreb
michael84 je napisal/-a:...in da je se motor parkrat segrel in da je oljčne ležaje stisnolo...
WTF? Kaj je pa to za en hudič?
Objavljeno: Če okt 13, 2005 10:01 am
Napisal/-a michael84
hja ne vem..glavno pač rekel je da se najbolj splača da kupim nov motor....
Objavljeno: Če okt 13, 2005 11:58 am
Napisal/-a hard
Zakaj bi zaradi ležajev kupil nov motor?
Veš kolko avtov se je že pregrelo pa niso vsi motorja šli menjavat.
Objavljeno: Če okt 13, 2005 8:32 pm
Napisal/-a tony1
mislil je ojnične ležaje..
AX 1.1 allure
Objavljeno: Če okt 13, 2005 10:09 pm
Napisal/-a duhec
Evo mene. Moj prvi post, prijavljen sm pa ze sto let.. no ja, malo manj
Tudi jst mam problem, ki pa kot sem opazu je kar pogost pri AXih. Temperatura kaze non-stop okrog 100°C kar se mi zdi ful prevec.
Storija:
Kupil sem ga pri 130k km, ga pripeljal iz 250km oddaljenega kraja brez problema. Stopinje so ble non stop na 90°C kar se mi zdi kar normalno ce "gonis" avto na 4000rpm in kumej 130km/h. Gremo naprej. Drugi dan sem imel za peljat punco 10km stran in za nazaj temperatura zacne narascat in v minuti sem bil na 120°C in rdeci lucki. Ugasnem, odprem spredi havbo in se praskam po glavi. Hladilne tekocine se ne vidi, kje je nivo, sem pa hvala bogu imel bencinsko se kar zraven in se odpravim po 1,5l vode. Natocim in speljem... cez 2 min spet na rdecem.

Da skrajsam, pocla je cev med hladilnikom in motorjem.

(manikot recemo pri nas

)
Mehanik popravi tko da da en kos plasticne (trde) cevi kjer je cev pocena in na obeh straneh da objemko. Deluje. Samo vseeno od takrat ni vec isto. Skoz je na 100°C. Je tudi res da ce vozim v dolino pade na 90°C, ce vozim pa v hrib oziroma "tiscim" nad 4000rpm v peti naraste kr hmali do 110°C.

Definitely a cooling problem.
No, pogovarjal sem se dosti naokoli in so mi predlagali ze vsega zivga. Od zamenjave termostata (ze narejeno), pa napake kazalca temperature in celo najhujsega, da pusca glava.
Zdej ga bom peljal v tretje do mehanika in ker nocem brezveze menjavat tesnila glave alpa bognedaj brusit glavo (ker bi lahko pregretje naredilo). A lahko se kej jst naredim, pregledam al njemu recem nej pregleda prej ku se loti tavelizga dela?
Mehanik je sosed tko da ni panike da bi kej (mene) zajebal. Samo casa nima in bi me rad cimprej opravil.
Kdo kej za priporocat?
edit: pozabu povedat da se ventilator normalno vzge nad 95°~100°C, ponavadi po klancu... zivim 2km v hrib tko da..
