Stran 1 od 1

gume

Objavljeno: Sr okt 12, 2005 1:20 am
Napisal/-a maccek_21
zdravo!
Situacija je taka da imam "bulaste" gume spredaj in malenkost zadej (beri-nesposobni turisti). Posledica tega je da mi začne volan tresti od hitrosti 110km/h naprej. Zdaj pa me zanima koliko to lahko negativno vpliva na kakšne dele podvozja-končniki, roke itd....

Gume so stare par mesecev in jih ne bi rad spet takoj menjal, vsaj do spomladi ne......

se pravi vaši nasveti so dobrodošli! :lol:

Objavljeno: Sr okt 12, 2005 9:21 am
Napisal/-a vepar
men je prejšn tedn mal bulasta ratala. ta teden so se pa bule razširle čez polovico gume, tk da sm rezervo gor dal :D če bi se še mal vozu bi jo pomoje raztrgalo.

Objavljeno: Sr okt 12, 2005 10:44 am
Napisal/-a ANJCI
Sem fotra vprašala bla bla bla ...Bulasta tekalna površina plašča !!!!Pravi da bulasta guma - beri poškodovana tekalna površina oz. ovalna tekalna površina, nastane zaradi preobremenjenosti pnevmatike, prenizkega oz. previsokega pritiska, udarnih jam, naletov na robnik itd.Notranji del strukture plašča se poškoduje s časom nastane ovalna tekalna površina- bulasta guma ( pravijo da ima guma neverjetni spomin ) .Posledica tega je tresenje volana pri nižji hitrosti ali opletanje zadnjega predela vozila.Samo tresenje škoduje vitalnim delom vozila kot so končniki, ležaji , volan, zavore itd...zato je nujno potrebno da se oglasite pri vulkanizerju ;) .
Z daljšo vožnjo take pnevmatike je možnost explozije in nenadna izguba pritiska, kar pa je lahko smrtno nevarno .
Bula na bočnici plašča !!! Nastane pri nepravilnem zapeljevanju na robnik, udarni jami, naleta na tujek itd. Poškoduje se struktura bočnih vezi, kar je posledica izboklina na bočnici. Plašč se da popraviti ( če je poškodba v meji normale ), vendar je priporočljiva zamenjava le tega.
;) ;)[/u][/b]