Stran 1 od 1

ET in njegov vpliv

Objavljeno: Pe okt 14, 2005 2:08 pm
Napisal/-a RegY
torej, na servisu sva imela s šefom delavnic debato in sva prišla do tega, da manjši kot je ET (bolj ven gleda feltna in guma), več je obremenitev na karoserijo, s tem pa tudi lahko vpliva na porabo... tu pa se je meni pojavilo vprašanje: je to res lahko samo zaradi ETja razlika? vem da pri širši gumi zaradi kotalnega upora itd je večja poraba, ampak zarad ETja, mi je pa malo oranžna Slika :D

Objavljeno: Pe okt 14, 2005 2:12 pm
Napisal/-a xandrej
Dobro jutro g. Regy.... :P

Re: ET in njegov vpliv

Objavljeno: Pe okt 14, 2005 2:13 pm
Napisal/-a Slide
RegY je napisal/-a:torej, na servisu sva imela s šefom delavnic debato in sva prišla do tega, da manjši kot je ET (bolj ven gleda feltna in guma), več je obremenitev na karoserijo, s tem pa tudi lahko vpliva na porabo... tu pa se je meni pojavilo vprašanje: je to res lahko samo zaradi ETja razlika? vem da pri širši gumi zaradi kotalnega upora itd je večja poraba, ampak zarad ETja, mi je pa malo oranžna Slika :D


Obremenitev na karoserijo...ta je pa bosa...obremenitev je večja na podvozje(roke, končniki itd...) ker je ročica daljša...sicer je tole bolj tk na hitro kolikor se spomnim, ampak obremenitev na karoserijo :?

Objavljeno: Pe okt 14, 2005 2:13 pm
Napisal/-a svadreb
Kaj je ET?

A si mislil vesoljčka?

Objavljeno: Pe okt 14, 2005 2:31 pm
Napisal/-a Slide
svadreb je napisal/-a:Kaj je ET?

A si mislil vesoljčka?

:roll:
Številka ki pove koliko je guma pomaknjena ven ali noter pod blatnik...Einpress tiefe

Re: ET in njegov vpliv

Objavljeno: Pe okt 14, 2005 2:56 pm
Napisal/-a ANJCI
RegY je napisal/-a:torej, na servisu sva imela s šefom delavnic debato in sva prišla do tega, da manjši kot je ET (bolj ven gleda feltna in guma), več je obremenitev na karoserijo, s tem pa tudi lahko vpliva na porabo... tu pa se je meni pojavilo vprašanje: je to res lahko samo zaradi ETja razlika? vem da pri širši gumi zaradi kotalnega upora itd je večja poraba, ampak zarad ETja, mi je pa malo oranžna Slika :D


Kar se tiče serviserjeve izjave da manjši ET obremenjuje karoserijo je skoraj 100 % mislil na vitalne dele , kot so ležaji, končniki, roke itd..Glede porabe pa je itak normalno če imaš širše pnevmatike kot je original , večji je upor in s tem tudi poraba goriva.Z nepravilnim ETejem pa se zmanjšajo tudi vozne lastnosti vozila ....IN S TEM PORABA GORIVA...KER JE UPOR V NOTRANJI BLATNIK VEČJI ;) . Res je da so to minimalna odstopanja, ampak rerviser je imel prav... :shock: